Plan Szkolenia
Krzywe i powierzchnie
- Narzędzia i struktura
- Bézier i NURBS
- Przekształcanie obiektów
- Kształty i splajny
Metakulki i cząsteczki włosów
- Narzędzia i struktura
- Dodawanie i edytowanie metaobiektów
- Używanie ołówka
- Modyfikowanie cząsteczek
Animation i Rigging
- Klatki kluczowe i zestawy kluczowania
- Używanie armatury do rigowania
- Stosowanie siatki
- Ograniczenia, akcje i sterowniki
Znaczniki, klucze kształtów i ścieżki ruchu
Modelowanie nieniszczące
- Wprowadzenie do węzłów geometrii
- Wprowadzenie do węzłów animacji
Renderowanie scen 3D
Silniki renderujące w Blender dla animacji
- Eevee, cycles i workbench
- Korzystanie z kamer, obiektów świetlnych i materiałów
- Węzły cieniowania i zarządzanie kolorami
- Renderowanie niefotorealistyczne (NPR) w stylu dowolnym
- Korzystanie z warstw i przejść
- Renderowanie i podgląd animacji
Eksportowanie plików
- Obsługiwane formaty multimediów
- Eksportowanie plików do Alembic
- Korzystanie z modułu Collada
- Eksportowanie plików jako USD, SVG i PDF
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe doświadczenie w obsłudze komputera
- Znajomość modelowania 3D
Uczestnicy
- Artyści
- Twórcy gier
- Zupełnie początkujący
Opinie uczestników (5)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (w trakcie tworzenia realnych projektów, gier itp.), mam na myśli dobry praktyki i jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Lubię fakt, że wszystkie przygotowane wcześniej pytania zostały odpowiedziane; także 90-minutowe wyzwanie do stworzenia małej gry na końcu było dużo zabawy!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Szkolenie - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.