Plan Szkolenia

Krzywe i powierzchnie

  • Narzędzia i struktura
  • Bézier i NURBS
  • Transformacja obiektów
  • Kształty i spliny

Metaballsy i cząsteczki włosów

  • Narzędzia i struktura
  • Dodawanie i edytowanie meta obiektów
  • Używanie ołówka tłustego (grease pencil)
  • Modyfikacja cząsteczek

Animacja i skeletonizacja

  • Kluczowe klatki i zestawy kluczy (keying sets)
  • Używanie szkieletu do skeletonizacji
  • Stosowanie siatki (lattice)
  • Ograniczenia, akcje i sterowniki

Markery, klucze kształtu i ścieżki ruchu

Niezniszczalne modelowanie

  • Wprowadzenie do geometrii węzłów (geometry nodes)
  • Wprowadzenie do węzłów animacji (animation nodes)

Renderowanie scen 3D

Silniki renderowania w Blenderze dla animacji

  • Eevee, cycles i workbench
  • Używanie kamer, obiektów świetlnych i materiałów
  • Węzły cieniowania i zarządzanie kolorem
  • Renderowanie nierealistyczne (NPR)
  • Używanie warstw i przejścia (passes)
  • Renderowanie i podgląd animacji

Eksportowanie plików

  • Obsługiwane formaty multimediów
  • Eksportowanie plików do Alembic
  • Używanie modułu Collada
  • Eksportowanie plików jako USD, SVG i PDF

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe doświadczenie w korzystaniu z komputera
  • Znajomość modelowania 3D

Grupa docelowa

  • Artysci
  • Deweloperzy gier
  • Pełni początkujący
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie