Plan Szkolenia
Krzywe i powierzchnie
- Narzędzia i struktura
- Bézier i NURBS
- Transformacja obiektów
- Kształty i spliny
Metaballsy i cząsteczki włosów
- Narzędzia i struktura
- Dodawanie i edytowanie meta obiektów
- Używanie ołówka tłustego (grease pencil)
- Modyfikacja cząsteczek
Animacja i skeletonizacja
- Kluczowe klatki i zestawy kluczy (keying sets)
- Używanie szkieletu do skeletonizacji
- Stosowanie siatki (lattice)
- Ograniczenia, akcje i sterowniki
Markery, klucze kształtu i ścieżki ruchu
Niezniszczalne modelowanie
- Wprowadzenie do geometrii węzłów (geometry nodes)
- Wprowadzenie do węzłów animacji (animation nodes)
Renderowanie scen 3D
Silniki renderowania w Blenderze dla animacji
- Eevee, cycles i workbench
- Używanie kamer, obiektów świetlnych i materiałów
- Węzły cieniowania i zarządzanie kolorem
- Renderowanie nierealistyczne (NPR)
- Używanie warstw i przejścia (passes)
- Renderowanie i podgląd animacji
Eksportowanie plików
- Obsługiwane formaty multimediów
- Eksportowanie plików do Alembic
- Używanie modułu Collada
- Eksportowanie plików jako USD, SVG i PDF
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe doświadczenie w korzystaniu z komputera
- Znajomość modelowania 3D
Grupa docelowa
- Artysci
- Deweloperzy gier
- Pełni początkujący
Opinie uczestników (5)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (podczas tworzenia rzeczywistych projektów, gier itp.), mam na myśli dobre praktyki oraz to, jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Podobało mi się, że wszystkie przygotowane wcześniej pytania zostały udzielone odpowiedzi; również 90-minutowy wyzwanie na stworzenie małej gry na koniec było świetną zabawą!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Szkolenie - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.