Plan Szkolenia

Krzywe i powierzchnie

  • Narzędzia i struktura
  • Krzywe Bézier i NURBS
  • Transformowanie obiektów
  • Kształty i splajny

Metaballs i cząstki włosów

  • Narzędzia i struktura
  • Dodawanie i edytowanie obiektów metaballs
  • Używanie ołówka tłuszczowego
  • Modyfikowanie cząstek

Animacja i skomplikowanie

  • Kluczowe ramki i zestawy kluczy
  • Używanie szkieletu do skomplikowania
  • Zastosowanie siatki
  • Ograniczenia, akcje i sterowniki

Markery, kluczowe kształty i ścieżki ruchu

Nieniszczące modelowanie

  • Wprowadzenie do węzłów geometrii
  • Wprowadzenie do węzłów animacji

Renderowanie scen 3D

Silniki renderowania w Blenderze do animacji

  • Eevee, Cycles i workbench
  • Używanie kamer, obiektów światła i materiałów
  • Węzły cieniowania i zarządzanie kolorami
  • Renderowanie Freestyle non-photorealistic (NPR)
  • Używanie warstw i przejść
  • Renderowanie i podgląd animacji

Eksportowanie plików

  • Obsługiwane formaty mediów
  • Eksportowanie plików do Alembic
  • Używanie modułu Collada
  • Eksportowanie plików jako USD, SVG i PDF

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Doświadczenie w podstawowym korzystaniu z komputera
  • Znajomość modelowania 3D

Adresaci

  • Artystów
  • Twórców gier
  • Kompletnych początkujących
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie