Plan Szkolenia
Krzywe i powierzchnie
- Narzędzia i struktura
- Krzywe Bézier i NURBS
- Transformowanie obiektów
- Kształty i splajny
Metaballs i cząstki włosów
- Narzędzia i struktura
- Dodawanie i edytowanie obiektów metaballs
- Używanie ołówka tłuszczowego
- Modyfikowanie cząstek
Animacja i skomplikowanie
- Kluczowe ramki i zestawy kluczy
- Używanie szkieletu do skomplikowania
- Zastosowanie siatki
- Ograniczenia, akcje i sterowniki
Markery, kluczowe kształty i ścieżki ruchu
Nieniszczące modelowanie
- Wprowadzenie do węzłów geometrii
- Wprowadzenie do węzłów animacji
Renderowanie scen 3D
Silniki renderowania w Blenderze do animacji
- Eevee, Cycles i workbench
- Używanie kamer, obiektów światła i materiałów
- Węzły cieniowania i zarządzanie kolorami
- Renderowanie Freestyle non-photorealistic (NPR)
- Używanie warstw i przejść
- Renderowanie i podgląd animacji
Eksportowanie plików
- Obsługiwane formaty mediów
- Eksportowanie plików do Alembic
- Używanie modułu Collada
- Eksportowanie plików jako USD, SVG i PDF
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i następne kroki
Wymagania
- Doświadczenie w podstawowym korzystaniu z komputera
- Znajomość modelowania 3D
Adresaci
- Artystów
- Twórców gier
- Kompletnych początkujących
Opinie uczestników (5)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (w trakcie tworzenia realnych projektów, gier itp.), mam na myśli dobry praktyki i jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Lubię fakt, że wszystkie przygotowane wcześniej pytania zostały odpowiedziane; także 90-minutowe wyzwanie do stworzenia małej gry na końcu było dużo zabawy!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Szkolenie - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.
 
                     
                    