Plan Szkolenia

Krzywe i powierzchnie

  • Narzędzia i struktura
  • Bézier i NURBS
  • Przekształcanie obiektów
  • Kształty i splajny

Metakulki i cząsteczki włosów

  • Narzędzia i struktura
  • Dodawanie i edytowanie metaobiektów
  • Używanie ołówka
  • Modyfikowanie cząsteczek

Animation i Rigging

  • Klatki kluczowe i zestawy kluczowania
  • Używanie armatury do rigowania
  • Stosowanie siatki
  • Ograniczenia, akcje i sterowniki

Znaczniki, klucze kształtów i ścieżki ruchu

Modelowanie nieniszczące

  • Wprowadzenie do węzłów geometrii
  • Wprowadzenie do węzłów animacji

Renderowanie scen 3D

Silniki renderujące w Blender dla animacji

  • Eevee, cycles i workbench
  • Korzystanie z kamer, obiektów świetlnych i materiałów
  • Węzły cieniowania i zarządzanie kolorami
  • Renderowanie niefotorealistyczne (NPR) w stylu dowolnym
  • Korzystanie z warstw i przejść
  • Renderowanie i podgląd animacji

Eksportowanie plików

  • Obsługiwane formaty multimediów
  • Eksportowanie plików do Alembic
  • Korzystanie z modułu Collada
  • Eksportowanie plików jako USD, SVG i PDF

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe doświadczenie w obsłudze komputera
  • Znajomość modelowania 3D

Uczestnicy

  • Artyści
  • Twórcy gier
  • Zupełnie początkujący
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie