Plan Szkolenia

Wprowadzenie do UEFN

  • Co to jest UEFN i jak działa w Fortnite?
  • Badając rolę UGC i możliwości dla twórców
  • Przegląd Epic Games Launcher i konfiguracja UEFN

Rozpoczynanie pracy z UEFN

  • Konfiguracja pierwszego projektu i mapy
  • Nawigacja po interfejsie użytkownika i narzędziach UEFN
  • Podstawowa zarządzanie zasobami i importowanie własnej zawartości

Budowanie świata i projektowanie

  • Używanie narzędzi do kreowania i edycji terenu
  • Narzędzia do modelowania, umieszczania, skalowania i transformowania obiektów
  • Oświetlenie, rekwizyty i materiały dla wciągających środowisk

Wprowadzenie do programowania Verse

  • Zrozumienie składni, struktury i logiki Verse
  • Praca z edytowalnymi zmiennymi i zmiennymi urządzenia/klasy
  • Tworzenie funkcji, zdarzeń i logiki sterowania

Testowanie i publikowanie

  • Testowanie gry z własną zawartością Fortnite
  • Diagnostyka i optymalizacja projektów pod kątem wydajności
  • Publikowanie zawartości w Fortnite i współpraca za pośrednictwem Team Portal

Badając możliwości kariery

  • Monetyzowanie gier i doświadczeń w Fortnite
  • Opowieści o sukcesie twórców UGC w ekosystemie Fortnite
  • Przygotowanie do kariery jako programista UEFN lub twórca UGC

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowa znajomość gry i mechaniki Fortnite
  • Podstawowe umiejętności komputerowe i znajomość zarządzania plikami
  • Zainteresowanie projektowaniem gier lub treści generowanymi przez użytkowników (nie wymagane doświadczenie w programowaniu lub projektowaniu)

Uczestnicy

  • Twórcy gier
  • Twórcy UGC (User-Generated Content)
  • Gracze Fortnite chcący tworzyć niestandardowe doświadczenia
  • Osoby zainteresowane nauką Unreal Editor for Fortnite (UEFN)
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie