Plan Szkolenia
Wstęp
Konfigurowanie środowiska programistycznego
Podstawy C++ dotyczące gier
Dostosowywanie Unreal interfejsu użytkownika
Tworzenie pierwszego projektu
Tworzenie krajobrazów
Blokowanie poziomów
Montaż sceny
Stosowanie materiałów i tworzenie efektów specjalnych
Eksportowanie i importowanie zasobów do wykorzystania w projekcie
Dodawanie efektów przetwarzania końcowego
Tworzenie niepowtarzalnego wyglądu
Język skryptowy Unreal Visual Scripting Language i edytor Blueprint
Tworzenie filmików
Optymalizacja wydajności
Pakowanie gry do dystrybucji
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Chęć nauki tworzenia gier.
- Doświadczenie Programming nie jest wymagane.
Uczestnicy
- Początkujący twórcy gier
Opinie uczestników (5)
Zakres wiedzy, jaki został poruszony. Na pewno nie wszystko udało się w dogłębny sposób wytłumaczyć, ale to pewnie kwestia czasu. Szkolenie trwa 3 dni. W ciągu tych 3 dni poruszone zostały różne zagadnienia, które po szkoleniu można bardziej zbadać. Szkolenie jak najbardziej na plus. Dużo wiedzy, zagadnień w skuulowanej formie.
Pawel Sitarz - Icotera sp. z o.o.
Szkolenie - C/C++ Secure Coding
Podobało mi się, że byłam zanurzona w języku C++ przez 5 dni - bez przeszkadzania codzienną pracą - co było bardzo przyjemne... Samodzielnie nie jestem tak doświadczona w C++, jak moi koledzy, dlatego postanowiłam uczestniczyć w tym kursie, aby głęboko zanurzyć się w tematykę. Ta nauka wyzwoliła we mnie ogromne pragnienie nauczenia się więcej... co było dokładnie moim celem. Doceniałam ekspertów prowadzących kurs - oraz wiedzę moich koledzy. To, że tematy były bardzo szybko omawiane i nie były w szczegółach wyjaśnione, to co oczekuję od zaadvancedowanego kursu. Czasem było to zbyt szybkie dla mnie (ale to jest znane i przyjęte niedogodności mojego uczestnictwa w tym kursie :-)) ... ale na drugiej stronie dało mi dość kompleksowe przekazanie subtelności języka. Wielkie dzięki za prezentację kursu w ten sposób! Bardzo doceniam!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Szkolenie - Advanced C++ Software Design
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Szczegóły dotyczące zachowania kompilatora w zależności od użycia składni. Sekcje "Quiz" są bardzo stymulujące.
Andrea Pomatto
Szkolenie - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Go Przykłady koncentrujące się na najbardziej przydatnych materiałach
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Szkolenie - Object Oriented Programming with C++
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Informacje przekazywane przez prowadzącego w kontekście użycia w praktyce oraz narzędzia.