Plan Szkolenia
Wstęp
Konfigurowanie środowiska programistycznego
Podstawy C++ dotyczące gier
Dostosowywanie Unreal interfejsu użytkownika
Tworzenie pierwszego projektu
Tworzenie krajobrazów
Blokowanie poziomów
Montaż sceny
Stosowanie materiałów i tworzenie efektów specjalnych
Eksportowanie i importowanie zasobów do wykorzystania w projekcie
Dodawanie efektów przetwarzania końcowego
Tworzenie niepowtarzalnego wyglądu
Język skryptowy Unreal Visual Scripting Language i edytor Blueprint
Tworzenie filmików
Optymalizacja wydajności
Pakowanie gry do dystrybucji
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Chęć nauki tworzenia gier.
- Doświadczenie Programming nie jest wymagane.
Publiczność
- Początkujący twórcy gier
Opinie uczestników (5)
Zakres wiedzy, jaki został poruszony. Na pewno nie wszystko udało się w dogłębny sposób wytłumaczyć, ale to pewnie kwestia czasu. Szkolenie trwa 3 dni. W ciągu tych 3 dni poruszone zostały różne zagadnienia, które po szkoleniu można bardziej zbadać. Szkolenie jak najbardziej na plus. Dużo wiedzy, zagadnień w skuulowanej formie.
Pawel Sitarz - Icotera sp. z o.o.
Szkolenie - C/C++ Secure Coding
Bardzo podobało mi się, że mogłem zanurzyć się w język C++ przez 5 dni - bez przerw na regularną pracę - z rzędu ... Osobiście mniej doświadczony w C++ niż moi koledzy, postanowiłem dołączyć do tego kursu, aby zagłębić temat. Zanurzenie w materiałach bardzo mnie zachęciło do dalszego uczenia się ... co było dokładnie tym, czego chciałem osiągnąć. Doceniałem ekspertizę trenera - oraz moich koledzy. Fakt, że tematy były poruszane bardzo szybko i nie omawiane w szczegółach, jest tego, co oczekuję od zaawansowanego kursu. Czasami było za szybko dla mnie, aby nadążyć (ale to znane i akceptowane ryzyko, na które zdecydowałem się zapisać do tego kursu :-)) ... ale z drugiej strony dało mi to całkowicie kompletny przegląd subtelności języka. Dziękuję bardzo za przedstawienie kursu w ten sposób! Bardzo doceniam!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Szkolenie - Advanced C++ Software Design
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Szczegóły dotyczące zachowania kompilatora w zależności od używanej składni. Sekcje "Quiz" są bardzo inspirujące.
Andrea Pomatto
Szkolenie - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dobre przykłady, skupienie na najbardziej przydatnym materiału
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Szkolenie - Object Oriented Programming with C++
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Informacje przekazywane przez prowadzącego w kontekście użycia w praktyce oraz narzędzia.