Plan Szkolenia

  • Co to jest system wbudowany?
    • Prosta definicja
    • Kilka kamieni milowych
    • Charakterystyka
    • Dlaczego warto używać C++?
  • Porównanie z C
    • C: podzbiór C++ - prawie
    • Wydajność
    • Dodana "darmowa" funkcjonalność
    • Dlaczego nie używać C++?
  • Klasy
    • Zmienne członkowskie
      • Zmienne instancji
      • Zmienne klasy
    • Funkcje członkowskie
      • Funkcje instancji
      • Funkcje klasy
    • Metody niejawne
      • Konstruktor
        • Inicjalizacja
        • Delegacja
      • Destruktor
      • Operator przypisania kopiowania
    • Semantyka przenoszenia - unikanie niepotrzebnego głębokiego kopiowania
    • struct w C++.
    • Pakiet/Przestrzeń nazw
  • Dziedziczenie
    • Wprowadzenie
    • Realizacja
    • Wydajność
    • Dziedziczenie wielokrotne
    • Wirtualne dziedziczenie
  • Polimorfizm
    • Wprowadzenie
    • Funkcja wirtualna
    • Wirtualny destruktor
    • Implementacja
    • Runtime Type Information, RTTI
    • Wydajność
  • Szablony
    • Wprowadzenie
    • Szablon funkcji
    • Szablon klasy
      • Szablony wariacyjne
    • Rozrastanie się kodu
    • Strategie implementacji
    • Meta szablonów Programming
    • Szablon kontra dziedziczenie?
  • Obsługa błędów
    • Obsługa wyjątków
    • Kwestie wydajności
    • Implementacja
  • Kod wbudowany
    • Kiedy używać?
    • Strategie
  • Uruchamianie
    • Uruchamianie systemu
    • Część C
    • Część C++
  • Biblioteka standardowa
    • Standardowa biblioteka szablonów, STL
    • Biblioteka iostream
    • Główne rozszerzenia wprowadzone w STL w związku z C++11:
      • Semantyka ruchu
      • Szablony wariacyjne
      • Współbieżność
  • Pamięć Management
    • Model pamięci C++
      • Typy stdint
      • Typy atomowe i ich operacje
    • Strategie
    • Zmienne
    • Umieszczanie nowych
    • Pamięć zdefiniowana przez użytkownika Management
  • Współpraca między C i C++
    • Manipulowanie nazwami
    • Inicjalizacja statyczna
    • Pamięć dynamiczna
    • struct Zawartość
      • POD - zwykły stary typ danych
  • Design Patterns
    • RAII - Pozyskiwanie zasobów to inicjalizacja
    • I/O mapowane w pamięci
    • Przerwanie
    • Inicjalizacja obiektów statycznych

Wymagania

Aby wziąć udział w tym kursie, nie trzeba spełniać żadnych szczególnych wymagań.

 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie