Plan Szkolenia

Moduł 1(C++ Faza 1)

  • Wprowadzenie + referencje
  • Podstawy
  • Podstawy warsztatu
  • Przeciążenie
  • Co i w jaki sposób możemy przeciążyć.
  • Dodatkowe C++ typy (bool i referencja)
  • Przeciążenie warsztatu
  • Ups
  • Szybkie wprowadzenie do Oop
  • Zajęcia
  • Struktury
  • Access Modyfikatory
  • Konstruktor
  • funkcje domyślne/usuń
  • Składnia inicjatora/lista inicjalizacji konstruktora
  • Zajęcia warsztatowe
  • Pamięć
  • Klasyczna interakcja pamięci
  • Pamięć warsztatowa

Moduł 2

  • Wprowadzenie do finansów ilościowych
  • Modele czasu dyskretnego
  • Ciągłe modele czasowe
  • Modele stóp procentowych
  • Opcje na obligacje
  • Modele krótkiej stopy procentowej
  • Modele kursów terminowych
  • Modele rynkowe

Moduł 3 (C++ Faza 2 i faza końcowa ilościowa)

  • Dziedzictwo
  • Budowa
  • Wielopostaciowość
  • Wirtualny, czysty wirtualny, abstrakcyjny, interfejs
  • Access modyfikatory
  • Dziedziczenie warsztatu (kształty)
  • Wyjątki
  • Czym oni są
  • Jak oni pracują
  • Co rzucić i co złapać
  • Wyjątki warsztatowe
  • Wyczerpanie pamięci
  • Jak jest powiadamiany
  • Jak radzić sobie
  • Nowoczesna pamięć Management
  • RAII
  • Szablony zastosowane do nowoczesnej pamięci Management (SmartPointer)
  • Standaryzowane C++11 SmartPointerów
  • Nullptr
  • Warsztaty SmartPointers
  • Przestrzenie nazw
  • Przestrzenie nazw warsztatów
  • Ceny obligacji Vasicka w C++
  • Modelowanie Blacka-Scholesa w C++ put &call
  • Wprowadzenie do symulacji Monte Carlo
  • Jak wycenić opcje za pomocą symulacji
  • Symulacja Monte Carlo w C++
  • Geometryczne ruchy Browna
  • Opcje amerykańskie kontra europejskie
  • Wycena oparta na plasterkach: metoda kratowa
  • Wycena oparta na plasterkach: metoda PDE
  • Wycena oparta na plasterkach: metoda PDE
  • Wycena amerykańskiej (z góry ustalonej daty) opcji bermudzkiej

Moduł 4 -C++ Faza końcowa

  • automatyczny
  • Nowe słowo kluczowe auto
  • Nowa składnia automatycznego powrotu
  • wyliczenie
  • Wyliczenia w nowym stylu
  • constexpr
  • Nowe wyrażenia stałe
  • O stałości
  • Wyjaśniono Const i Mutable
  • Lambdy i obiekty funkcyjne
  • Klasy działające jak funkcje
  • Wprowadzenie Funkcje lambda
  • Chrono
  • Wprowadzenie do nowej biblioteki Chrono

Moduł 5

  • Odlew
  • Standardowa biblioteka
  • Strunowy
  • Kontenery
  • wektor (w porównaniu)
  • Lista
  • Mapa
  • Szyk
  • Krotka
  • Listy inicjatorów
  • Iteratory
  • składnia zakresu
  • Algorytmy standardowe
  • Strumienie
  • Różne słowa kluczowe
  • statyczny
  • wyraźny

Moduł 6

  • Przesuń semantykę
  • Wprowadzenie do wartości L/R
  • Odniesienia do wartości R stosowane do przenoszenia semantyki
  • Typ Cechy
  • Uzyskiwanie informacji o czasie kompilacji
  • Konkurencja
  • Wprowadzenie do implementacji typów wątków, async/future i atomowych w C++11
  • Szablony wariadyczne — wprowadzenie do szablonów wariadycznych C++11

Wymagania

Wiedza ogólna Programming

 49 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Powiązane Kategorie