Plan Szkolenia

Moduł 1

  • Wprowadzenie + referencje
  • Podstawy
  • Podstawy warsztatu
  • Przeciążenie
  • Co i w jaki sposób możemy przeciążyć.
  • Dodatkowe C++ typy (bool i referencja)
  • Przeciążenie warsztatu
  • Ups
  • Szybkie wprowadzenie do Oop
  • Zajęcia
  • Struktury
  • Access Modyfikatory
  • Konstruktor
  • funkcje domyślne/usuń
  • Składnia inicjatora/lista inicjalizacji konstruktora
  • Zajęcia warsztatowe
  • Pamięć
  • Klasyczna interakcja pamięci
  • Pamięć warsztatowa

Moduł2

  • Dziedzictwo
  • Budowa
  • Wielopostaciowość
  • Wirtualny, czysty wirtualny, abstrakcyjny, interfejs
  • Access modyfikatory
  • Dziedziczenie warsztatu (kształty)
  • Wyjątki
  • Czym oni są
  • Jak oni pracują
  • Co rzucić i co złapać
  • Wyjątki warsztatowe
  • Wyczerpanie pamięci
  • Jak jest powiadamiany
  • Jak radzić sobie
  • Nowoczesna pamięć Management
  • RAII
  • Szablony zastosowane do nowoczesnej pamięci Management (SmartPointer)
  • Standaryzowane C++11 SmartPointerów
  • Nullptr
  • Warsztaty SmartPointers
  • Przestrzenie nazw
  • Przestrzenie nazw warsztatów

Moduł3

  • Automatyczny
  • Nowe słowo kluczowe auto
  • Nowa składnia automatycznego powrotu
  • wyliczenie
  • Wyliczenia w nowym stylu
  • constexpr
  • Nowe wyrażenia stałe
  • O stałości
  • Wyjaśniono Const i Mutable
  • Lambdy i obiekty funkcyjne
  • Klasy działające jak funkcje
  • Wprowadzenie Funkcje lambda
  • Chrono
  • n wprowadzenie do nowej biblioteki Chrono

Moduł 4

  • Odlew
  • Standardowa biblioteka
  • Strunowy
  • Kontenery
  • wektor (w porównaniu)
  • Lista
  • Mapa
  • Szyk
  • Krotka
  • Listy inicjatorów
  • Iteratory
  • składnia zakresu
  • Algorytmy standardowe
  • Strumienie
  • Różne słowa kluczowe
  • statyczny
  • wyraźny

Moduł 5

  • Przenieś semantykę
  • Wprowadzenie do wartości L/R
  • Odniesienia do wartości R stosowane do przenoszenia semantyki
  • Typ Cechy
  • Uzyskiwanie informacji o czasie kompilacji
  • Konkurencja
  • Wprowadzenie do implementacji typów wątków, async/future i atomowych w C++11
  • Szablony wariadyczne — wprowadzenie do szablonów wariadycznych C++11

Wymagania

Minimum 1 rok doświadczenia na C++  

 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów