Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Unreal Engine 5 (UE5)

Konfiguracja i instalacja UE5

Konfiguracja środowiska deweloperskiego i projektu

Materiały i rynek UE5

Podstawy oświetlenia UE5 i Lumen silnik oświetlenia

Zwirtualizowana geometria Nanite

Korzystanie z UE5 zintegrowanego z Quixel Bridge i Megascans

Tworzenie wirtualnego świata

Projektowanie wizualizacji i grafiki

Renderowanie

Tworzenie efektów wizualnych

Tworzenie skryptów wizualnych Programming i Blueprint

Ruch postaci i Animation

UE5 Metahuman Animation

Praca z dźwiękiem i multimediami

Konfigurowanie potoku produkcyjnego

Optymalizacja i testowanie

Pakowanie

Wydawanie i udostępnianie projektów

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowa wiedza na temat tworzenia gier

Uczestnicy

  • Twórcy gier
  • Projektanci gier
  • Animatorzy
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie