Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Unreal Engine 5 (UE5)

Konfiguracja i instalacja UE5

Konfiguracja środowiska programistycznego i projektu

Materiały UE5 i Marketplace

Podstawy oświetlenia UE5 i silnik oświetlenia Lumen

Wirtualizowana geometria Nanite

Korzystanie z UE5 zintegrowanego z Quixel Bridge i Megascans

Budowanie świata wirtualnego

Projektowanie wizualizacji i grafiki

Renderowanie

Tworzenie efektów wizualnych

Programowanie i wizualne skryptowanie Blueprint

Ruch i animacja postaci

Animacja metahumanów UE5

Praca z dźwiękiem i multimediami

Konfiguracja przepływu produkcji

Optymalizacja i testowanie

Pakowanie

Wydawanie i udostępnianie projektów

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

    Podstawowa wiedza o tworzeniu gier

Grupa docelowa

    Programiści gier Projektanci gier Animatorzy
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie