Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Unreal Engine
- Przegląd funkcji i możliwości Unreal Engine
- Zrozumienie przepływu pracy renderowania w czasie rzeczywistym
- Kluczowe różnice między przepływem pracy 3ds Max i Unreal Engine
Importowanie zasobów z 3ds Max
- Eksportowanie modeli 3D, animacji i zasobów z 3ds Max
- Importowanie zasobów do Unreal Engine
- Optymalizowanie ustawień i konfiguracji zasobów dla Unreal Engine
Materiały i tekstury w Unreal Engine
- Wprowadzenie do edytora materiałów Unreal Engine
- Tworzenie i dostosowywanie materiałów i tekstur
- Zastosowanie shaderów i efektów specjalnych dla realistycznego renderowania
Oświetlenie i renderowanie w Unreal Engine
- Konfiguracja dynamicznego oświetlenia i globalnej iluminacji
- Dostosowywanie ustawień oświetlenia dla różnych scenariuszy
- Optymalizowanie ustawień renderowania dla wydajności w czasie rzeczywistym
Wizualne programowanie Blueprint
- Przegląd wizualnego programowania Blueprint w Unreal Engine
- Tworzenie interaktywnych zachowań i mechaniki gry
- Wdrażanie interakcji użytkownika i kontrolowania
Techniki optymalizacji
- Optymalizowanie zasobów dla wydajności w czasie rzeczywistym
- Techniki strumieniowania poziomów i LOD dla efektywnego zarządzania scenami
- Strategie profilowania i optymalizacji wydajności
Projekty i studia przypadku w świecie rzeczywistym
- Badanie projektów i przykładów z życia rzeczywistego
- Analiza najlepszych praktyk i technik optymalizacji stosowanych w profesjonalnych projektach
- Ćwiczenia praktyczne i projekty w celu utrwalenia nauki
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Biegłość w obsłudze Autodesk 3ds Max do modelowania 3D, animacji i renderowania
- Podstawowa znajomość koncepcji renderowania w czasie rzeczywistym
- Znawstwo popularnych formatów plików dla zasobów 3D (np. FBX, OBJ)
Grupa docelowa
- Artysci 3D
- Developerzy gier
- Specjaliści od wizualizacji architektonicznej
- Twórcy treści VR/AR
21 godzin