Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Unreal Engine
- Przegląd funkcji i możliwości Unreal Engine
- Zrozumienie przepływu pracy z renderowaniem w czasie rzeczywistym
- Kluczowe różnice między przepływami pracy 3ds Max i Unreal Engine
Importowanie zasobów z 3ds Max
- Eksportowanie modeli 3D, animacji i zasobów z 3ds Max
- Importowanie zasobów do Unreal Engine
- Optymalizowanie ustawień i konfiguracji zasobów dla Unreal Engine
Materiały i tekstury w Unreal Engine
- Wprowadzenie do edytora materiałów Unreal Engine
- Tworzenie i dostosowywanie materiałów i tekstur
- Zastosowanie shaderów i specjalnych efektów dla realistycznego renderowania
Oświetlenie i renderowanie w Unreal Engine
- Konfiguracja dynamicznego oświetlenia i globalnej iluminacji
- Dostosowywanie ustawień oświetlenia dla różnych scenariuszy
- Optymalizowanie ustawień renderowania dla wydajności w czasie rzeczywistym
Wizualne programowanie Blueprint
- Przegląd wizualnego programowania Blueprint w Unreal Engine
- Tworzenie interaktywnych zachowań i mechanik gry
- Wdrażanie interakcji użytkownika i kontrol
Techniki optymalizacji
- Optymalizowanie zasobów dla wydajności w czasie rzeczywistym
- Strumieniowanie poziomów i techniki LOD dla efektywnego zarządzania sceną
- Profilowanie wydajności i strategie optymalizacji
Prawdziwe projekty i studia przypadków
- Badanie prawdziwych projektów i przykładów
- Analiza najlepszych praktyk i technik optymalizacji stosowanych w profesjonalnych projektach
- Ćwiczenia praktyczne i projekty w celu wzmocnienia nauki
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Opanowanie Autodesk 3ds Max w zakresie modelowania 3D, animacji i renderowania
- Podstawowa znajomość koncepcji renderowania w czasie rzeczywistym
- Znajomość popularnych formatów plików dla zasobów 3D (np. FBX, OBJ)
Grupa docelowa
- Artysci 3D
- Twórcy gier
- Specjaliści ds. wizualizacji architektonicznej
- Twórcy zawartości VR/AR
21 godzin