Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Dzień 1
- Konfigurowanie przestrzeni roboczej VR do rozwoju
- Konfigurowanie przestrzeni demonstracyjnej VR
- szczegółowe rozważania na temat różnych zestawów słuchawkowych i ich radykalnego wpływu na projektowanie doświadczeń
- charakterystyka dostępnych kontrolerów i ich względny wpływ na projekt
- Instalowanie oprogramowania do rozwoju VR
- VR hello world: biały sześcian na podłodze
- Rozważania dotyczące projektowania interakcji
- wprowadzenie do przepływu pracy nad rozwojem VR
Dzień 2
- Odkrywanie przestrzeni roboczej Unity
- Ćwiczenie: tworzenie doświadczenia w całości z poziomu edytora
- Tworzenie samodzielnych aplikacji Unity
- Programowanie zachowań w Unity
- ćwiczenie: prosty układ słoneczny (skrypty, geometria)
Dzień 3
- Importowanie modeli 3D w Unity
- podstawy renderowania* (oświetlenie, tekstury, shadery)
- * brak zaawansowanych technik renderowania objętych tym szkoleniem
- korzystanie z magazynu zasobów Unity
- Programowanie zorientowane na zdarzenia w Unity
- Wejście kontrolerów VR
- ćwiczenie: chwytanie planet (interakcja użytkownika w VR)
Dzień 4
- Ruch w VR: kwestie techniczne i projektowe (teleport, translacja, dash)
- ćwiczenie: dodanie funkcji teleportu
- ćwiczenie: przełączanie między modelami
- ćwiczenie: upuszczanie punktów zainteresowania
- ćwiczenie: przełączanie punktów zainteresowania
Dzień 5 (opcjonalnie)
- ćwiczenie: katalog mebli
- ćwiczenie: umieszczanie mebli
- ćwiczenie: zmiana oświetlenia wnętrza
- ćwiczenie: zmiana pory dnia
Dzień 6 (opcjonalnie)
- Projektowanie i prototypowanie doświadczeń dla wielu użytkowników
Wymagania
- Wymagane:
- sprzęt VR i stacje robocze VR-ready (Windows) oraz miejsce na podłodze dla każdego zestawu słuchawkowego do wygodnego testowania aplikacji
28 godzin
Opinie uczestników (2)
Możliwość zadania praktycznie każdego pytania i uzyskiwanie na nie odpowiedzi oraz praktyczne pisanie kodów i weryfikacja efektów.
Filip Schraube - Enea Operator Sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (w trakcie tworzenia realnych projektów, gier itp.), mam na myśli dobry praktyki i jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję