Plan Szkolenia

  • Wprowadzenie do technologii immersyjnych i aktualnych trendów rynkowych.
  • Czym jest rzeczywistość rozszerzona i wirtualna i jak może zmienić sposób, w jaki robimy rzeczy w naszym codziennym życiu.
  • Wprowadzenie do narzędzi i różnych SDKS, których możemy użyć do tworzenia interakcji w rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej.
  • Aplikacja demonstracyjna rzeczywistości rozszerzonej wykonana w jedności, koncentrująca się na rozszerzeniu mediów drukowanych o obraz, tekst, filmy.
  • Jak możemy rozszerzyć tę aplikację w różnych sektorach i jej potencjał.
  • Demo aplikacji wirtualnej rzeczywistości wraz z tym, jak wirtualna rzeczywistość może zmienić sposób, w jaki opowiadamy historię i jej emocjonalny wpływ.
  • Wprowadzenie do urządzeń, które możemy wykorzystać do tworzenia tych interakcji, takich jak Google cardboard, Hololens, Htc vive, occulus rift, Gear VR itp.
  • Wnioski i zasoby, których można użyć do zbadania głębi tej technologii.

Wymagania

  • Podstawowa wiedza IT

Grupa docelowa

  • Jeśli jesteś kreatywnym przedsiębiorcą, to jest idealne wprowadzenie do dzisiejszych trendów w dziedzinie produktów i technologii rynku rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej.
  • Jeśli jesteś dziennikarzem, producentem mediów/treści lub nauczycielem, dowiesz się, jak wzbogacić media opierające się na druku o dźwięki, obrazy i wideo.
  • Jeśli jesteś projektantem stron internetowych lub programistą aplikacji, zdobyjesz szeroki zakres bloków technologicznych, które możesz zintegrować z ofertą usług.
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie