Plan Szkolenia
Wprowadzenie Wprowadzenie do rzeczywistości wirtualnej
Przegląd rzeczywistości wirtualnej
- Co to jest VR?
- Doświadczenie zanurzenia
- Historia VR
Zrozumienie różnych typów środowisk wirtualnych
- Prawdziwa rzeczywistość wirtualna
- Rzeczywistość rozszerzona (AR)
- Holograficzna i wolumetryczna
- Rzeczywistość mieszana (MR)
Badanie różnych typów urządzeń VR
- Urządzenia śledzące
- Okulary VR
- Wyświetlacze VR na głowę (HMDs)
- PC VR - Oculus Rift i HTC Vive
- Mobilne VR - Google Cardboard i Samsung Gear
- Systemy CAVE VR
Badanie różnych zastosowań rzeczywistości wirtualnej
- Medycyna
- Turystyka
- Rozrywka (gry wideo)
- Edukacja i szkolenia
Praca z trzema iluzjami w rzeczywistości wirtualnej
- Iluzja miejsca
- Iluzja prawdopodobieństwa
- Iluzja wcielenia
Zrozumienie wyzwań w rzeczywistości wirtualnej
Badanie różnych platform do tworzenia aplikacji VR
Tworzenie 3D środowisk wirtualnych
- Zrozumienie podstaw grafiki 3D
- Używanie silników 3D i środowisk programistycznych
Tworzenie grafiki VR
Używanie dźwięku w rzeczywistości wirtualnej i zaawansowanych technik audio 3D do poprawy doświadczenia
Zrozumienie wymagań dotyczących tworzenia zawartości dla rzeczywistości wirtualnej
Praca z interakcją w rzeczywistości wirtualnej
Poruszanie się w rzeczywistości wirtualnej
- Nawigacja fizyczna
- Techniki nawigacji wirtualnej
Interakcja z obiektami w rzeczywistości wirtualnej
- Interakcja z obiektami w zasięgu
- Hipernaturalna interakcja
- Magiczna interakcja
- Interakcja fizyczna
Wyzwania w interakcji z rzeczywistością wirtualną
Interfejsy użytkownika w rzeczywistości wirtualnej
Przygotowanie do tworzenia pierwszej aplikacji w rzeczywistości wirtualnej
Tworzenie scenariusza dla koncepcji aplikacji
Tworzenie roboczego prototypu aplikacji w rzeczywistości wirtualnej
Testowanie prototypu
Tworzenie aplikacji
- Poprawianie interakcji w rzeczywistości wirtualnej
- Wdrażanie grafiki w rzeczywistości wirtualnej
Zakończenie aplikacji
Podsumowanie i zakończenie
Wymagania
- Nie jest wymagane doświadczenie w programowaniu.
Grupa docelowa
- Programiści
- Gracze
- Programiści
- Hobbyści
Opinie uczestników (1)
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (w trakcie tworzenia realnych projektów, gier itp.), mam na myśli dobry praktyki i jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję