Plan Szkolenia

Wprowadzenie Wprowadzenie do rzeczywistości wirtualnej

Przegląd rzeczywistości wirtualnej

  • Co to jest VR?
    • Doświadczenie zanurzenia
  • Historia VR

Zrozumienie różnych typów środowisk wirtualnych

  • Prawdziwa rzeczywistość wirtualna
  • Rzeczywistość rozszerzona (AR)
  • Holograficzna i wolumetryczna
  • Rzeczywistość mieszana (MR)

Badanie różnych typów urządzeń VR

  • Urządzenia śledzące
  • Okulary VR
  • Wyświetlacze VR na głowę (HMDs)
    • PC VR - Oculus Rift i HTC Vive
    • Mobilne VR - Google Cardboard i Samsung Gear
  • Systemy CAVE VR

Badanie różnych zastosowań rzeczywistości wirtualnej

  • Medycyna
  • Turystyka
  • Rozrywka (gry wideo)
  • Edukacja i szkolenia

Praca z trzema iluzjami w rzeczywistości wirtualnej

  • Iluzja miejsca
  • Iluzja prawdopodobieństwa
  • Iluzja wcielenia

Zrozumienie wyzwań w rzeczywistości wirtualnej

Badanie różnych platform do tworzenia aplikacji VR

Tworzenie 3D środowisk wirtualnych

  • Zrozumienie podstaw grafiki 3D
  • Używanie silników 3D i środowisk programistycznych

Tworzenie grafiki VR

Używanie dźwięku w rzeczywistości wirtualnej i zaawansowanych technik audio 3D do poprawy doświadczenia

Zrozumienie wymagań dotyczących tworzenia zawartości dla rzeczywistości wirtualnej

Praca z interakcją w rzeczywistości wirtualnej

Poruszanie się w rzeczywistości wirtualnej

  • Nawigacja fizyczna
  • Techniki nawigacji wirtualnej

Interakcja z obiektami w rzeczywistości wirtualnej

  • Interakcja z obiektami w zasięgu
  • Hipernaturalna interakcja
  • Magiczna interakcja
  • Interakcja fizyczna

Wyzwania w interakcji z rzeczywistością wirtualną

Interfejsy użytkownika w rzeczywistości wirtualnej

Przygotowanie do tworzenia pierwszej aplikacji w rzeczywistości wirtualnej

Tworzenie scenariusza dla koncepcji aplikacji

Tworzenie roboczego prototypu aplikacji w rzeczywistości wirtualnej

Testowanie prototypu

Tworzenie aplikacji

  • Poprawianie interakcji w rzeczywistości wirtualnej
  • Wdrażanie grafiki w rzeczywistości wirtualnej

Zakończenie aplikacji

Podsumowanie i zakończenie

Wymagania

  • Nie jest wymagane doświadczenie w programowaniu.

Grupa docelowa

  • Programiści
  • Gracze
  • Programiści
  • Hobbyści
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie