Plan Szkolenia

Wprowadzenie do SimLab Composer Ultimate

  • Przegląd interfejsu i przestrzeni pracy
  • Konfiguracja projektu i nawigacja
  • Podstawy organizacji sceny 3D

Modelowanie i montaż scen

  • Tworzenie i importowanie modeli 3D
  • Praca z geometrią i hierarchiami
  • Montowanie złożonych scen

Teksturowanie i materiały

  • Zastosowanie i edycja materiałów
  • Praca z teksturami i właściwościami powierzchni
  • Podstawy oświetlenia i realizmu wizualnego

Eksport VR w SimLab Composer

  • Przygotowanie modeli do eksportu VR
  • Optymalizacja wydajności dla renderowania w czasie rzeczywistym
  • Eksportowanie projektów VR z SimLab

Wprowadzenie do Meta Quest 3

  • Otwarcie pakietu i wstępne ustawienia
  • Konfiguracja kont i ustawień
  • Nawigacja, interakcja i główne funkcje

Integracja SimLab Composer z Meta Quest 3

  • Ustanowienie przepływu pracy dla wdrożenia VR
  • Przeniesienie projektów VR SimLab do Meta Quest 3
  • Testowanie i doskonalenie interaktywnych doświadczeń

Praktyka VR

  • Sesja praktyczna z Meta Quest 3 za pomocą projektów SimLab
  • Interaktywne scenariusze współpracy i prezentacji
  • Rozwiązywanie typowych problemów

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie koncepcji projektowania 3D
  • Doświadczenie w ogólnych narzędziach grafiki komputerowej
  • Znajomość koncepcji VR jest pomocna, ale nie jest wymagana

Grupa docelowa

  • Projektanci 3D
  • Specjaliści ds. szkolenia i wizualizacji
  • Personel IT wspierający projekty VR
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie