Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do SimLab Composer Ultimate
- Przegląd interfejsu i przestrzeni pracy
- Konfiguracja projektu i nawigacja
- Podstawy organizacji sceny 3D
Modelowanie i montaż scen
- Tworzenie i importowanie modeli 3D
- Praca z geometrią i hierarchiami
- Montowanie złożonych scen
Teksturowanie i materiały
- Zastosowanie i edycja materiałów
- Praca z teksturami i właściwościami powierzchni
- Podstawy oświetlenia i realizmu wizualnego
Eksport VR w SimLab Composer
- Przygotowanie modeli do eksportu VR
- Optymalizacja wydajności dla renderowania w czasie rzeczywistym
- Eksportowanie projektów VR z SimLab
Wprowadzenie do Meta Quest 3
- Otwarcie pakietu i wstępne ustawienia
- Konfiguracja kont i ustawień
- Nawigacja, interakcja i główne funkcje
Integracja SimLab Composer z Meta Quest 3
- Ustanowienie przepływu pracy dla wdrożenia VR
- Przeniesienie projektów VR SimLab do Meta Quest 3
- Testowanie i doskonalenie interaktywnych doświadczeń
Praktyka VR
- Sesja praktyczna z Meta Quest 3 za pomocą projektów SimLab
- Interaktywne scenariusze współpracy i prezentacji
- Rozwiązywanie typowych problemów
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Zrozumienie koncepcji projektowania 3D
- Doświadczenie w ogólnych narzędziach grafiki komputerowej
- Znajomość koncepcji VR jest pomocna, ale nie jest wymagana
Grupa docelowa
- Projektanci 3D
- Specjaliści ds. szkolenia i wizualizacji
- Personel IT wspierający projekty VR
21 godzin
Opinie uczestników (1)
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (w trakcie tworzenia realnych projektów, gier itp.), mam na myśli dobry praktyki i jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję