Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Przemysłowych Środowisk Wirtualnych

  • Aplikacje w produkcji, energii i operacjach
  • Przegląd ról Unity, Blender i Visual Studio
  • Przykłady zastosowań symulacji i szkolenia

Modelowanie 3D z Blender

  • Podstawy interfejsu Blender i procesów pracy
  • Modelowanie przemysłowego sprzętu i układów
  • Optymalizacja zasobów do renderowania w czasie rzeczywistym

Wizualizacja z Unity

  • Konfiguracja projektów Unity dla środowisk przemysłowych
  • Importowanie i konfiguracja modeli Blender
  • Zastosowanie materiałów, oświetlenia i animacji

Integracja programowania z Visual Studio

  • Konfiguracja Unity z Visual Studio
  • Podstawy programowania w C# dla logiki systemu
  • Połączenie z zewnętrznymi źródłami danych i systemami sterowania

Budowanie Interaktywnych Symulacji Przemysłowych

  • Tworzenie interfejsów użytkownika i kontrol interaktywnych
  • Symulowanie operacji maszyn i procesów pracy
  • Laboratorium praktyczne: budowanie funkcjonalnej symulacji

Integracja z Systemami Sterowania

  • Protokół przemysłowy i łączność systemów
  • Wymiana danych i monitorowanie
  • Laboratorium praktyczne: połączenie środowiska Unity z danymi zewnętrznego systemu

Zaawansowane Aplikacje i Optymalizacja

  • Optymalizacja wydajności dla środowisk przemysłowych
  • Rozszerzanie symulacji o fizykę i automatyzację
  • Przykłady zastosowań: szkolenia i aplikacje cyfrowego bliznacza

Podsumowanie i Następne Kroki

Wymagania

  • Podstawowa wiedza z programowania
  • Znałość pojęć modelowania 3D
  • Zrozumienie systemów lub procesów przemysłowych

Grupa docelowa

  • Inżynierowie przemysłowi
  • Specjaliści od automatyzacji
  • Developeri symulacji i wizualizacji
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie