Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Przegląd funkcji i korzyści Blendra

Zacznijmy

  • Instalowanie Blendra
  • Podstawowe pojęcia modelowania
  • Nawigacja po interfejsie użytkownika

Podstawy edycji

  • Rodzaje edytorów
  • Przełączanie między trybem edycji a trybem obiektu
  • Wierzchołki, krawędzie i ściany
  • Edytowanie danych siatki i obiektów

Modelowanie siatek

  • Tryby modelowania
  • Strukturyzowanie siatek
  • Dodawanie podstawowych form
  • Wybieranie i edytowanie siatek
  • Dane obiektu, grupy wierzchołków i niestandardowe dane
  • Mapy UV i rozwijanie
  • Analiza siatki i retopologia

Rzeźbienie i malowanie

  • Włączanie maskowania wyboru
  • Używanie narzędzia pędzla
  • Modelowanie w trybie rzeźbienia
  • Adaptacyjne metody rzeźbienia
  • Edytowanie tekstur UV i obrazów

Renderowanie scen 3D

  • Silniki renderowania w Blender
  • Eevee, Cycles i Workbench
  • Używanie kamer, obiektów świetlnych i materiałów
  • Węzły cieniowania i zarządzanie kolorem
  • Renderowanie Freestyle niefotorealistyczne (NPR)
  • Używanie warstw i przejść
  • Renderowanie i przeglądanie animacji

Eksportowanie plików

  • Obsługiwane formaty mediów
  • Eksportowanie plików do Alembic
  • Używanie modułu Collada
  • Eksportowanie plików jako USD, SVG i PDF

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Doświadczenie w podstawowym użytkowaniu komputera
  • Znałość modelowania 3D

Grupa docelowa

  • Artystów
  • Twórców gier
  • Kompletnych początkujących
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie