Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Przegląd funkcji i zalet Blendera

Rozpoczęcie pracy

  • Instalacja Blendera
  • Podstawowe koncepcje modelowania
  • Nawigacja w interfejsie użytkownika

Podstawy edycji

  • Rodzaje edytorów
  • Przełączanie między trybami edycji i obiektów
  • Wierzchołki, krawędzie i powierzchnie
  • Edytowanie danych siatki i obiektów

Modelowanie siatek 3D

  • Tryby modelowania
  • Struktura siatek
  • Dodawanie prostych kształtów
  • Wybieranie i edytowanie siatek 3D
  • Dane obiektów, grupy wierzchołków i niestandardowe dane
  • Mapowanie UV i rozpakowywanie
  • Analiza siatek 3D i retopologia

Rzeźbienie i malowanie

  • Włączanie maskowania wyboru
  • Używanie narzędzia pędzla
  • Formowanie modeli w trybie rzeźbienia
  • Adaptacyjne metody rzeźbienia
  • Edytowanie tekstur UV i obrazów

Renderowanie scen 3D

  • Silniki renderowania w Blenderze
  • Eevee, cycles i workbench
  • Używanie kamer, obiektów oświetlenia i materiałów
  • Wezły cieniowania i zarządzanie kolorem
  • Renderowanie non-photorealistic (NPR)
  • Używanie warstw i przebiegów renderowania
  • Renderowanie i podgląd animacji

Eksportowanie plików

  • Obsługiwane formaty multimediów
  • Eksportowanie plików do Alembic
  • Używanie modułu Collada
  • Eksportowanie plików jako USD, SVG i PDF

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i dalsze kroki

Wymagania

  • Podstawowe doświadczenie w korzystaniu z komputera
  • Znajomość modelowania 3D

Grupa docelowa

  • Artysci
  • Deweloperzy gier
  • Całkowi początkujący
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie