Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Przegląd funkcji i korzyści Blender

Pierwsze kroki

  • Instalacja Blender
  • Podstawowe koncepcje modelowania
  • Poruszanie się po interfejsie użytkownika

Podstawy edycji

  • Rodzaje edytorów
  • Przełączanie między trybami edycji i obiektu
  • Wierzchołki, krawędzie i ściany
  • Edycja danych siatki i obiektów

Modelowanie siatek

  • Tryby modelowania
  • Strukturyzowanie siatek
  • Dodawanie prymitywów
  • Wybieranie i edytowanie siatek
  • Dane obiektów, grupy wierzchołków i dane niestandardowe
  • Mapy UV i rozpakowywanie
  • Analiza siatki i retopologia

Rzeźbienie i malowanie

  • Włączanie maskowania zaznaczenia
  • Korzystanie z narzędzia pędzla
  • Kształtowanie modeli w trybie rzeźbienia
  • Adaptacyjne metody rzeźbienia
  • Edycja tekstur i obrazów UV

Renderowanie scen 3D

  • Silniki renderujące w Blender
  • Eevee, cycles i workbench
  • Korzystanie z kamer, obiektów świetlnych i materiałów
  • Węzły cieniowania i zarządzanie kolorami
  • Renderowanie niefotorealistyczne (NPR) w stylu dowolnym
  • Korzystanie z warstw i przejść
  • Renderowanie i podgląd animacji

Eksportowanie plików

  • Obsługiwane formaty multimediów
  • Eksportowanie plików do Alembic
  • Korzystanie z modułu Collada
  • Eksportowanie plików jako USD, SVG i PDF

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe doświadczenie w obsłudze komputera
  • Znajomość modelowania 3D

Uczestnicy

  • Artyści
  • Twórcy gier
  • Zupełnie początkujący
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie