Autodesk Fusion 360 - Plan Szkolenia
Fusion 360 to zintegrowane narzędzie CAD, CAM i CAE. Kurs ten wprowadza uczestników w wieloaspektowy świat projektowania i drukowania 3D przy użyciu Autodesk Fusion 360. Jest on dostosowany zarówno do CAD 3D, jak i miłośników druku 3D, oferując kompleksowy wgląd w tworzenie projektów, optymalizację i przejście od modelu cyfrowego do fizycznego wydruku.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych entuzjastów projektowania 3D i druku 3D, którzy chcą używać Fusion 360 do projektowania, symulacji i przygotowywania modeli do druku 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zainstalować i skonfigurować Fusion 360 w celu uzyskania optymalnej wydajności.
- Projektować, modelować i symulować obiekty 3D w ujednoliconym środowisku.
- Optymalizować i przygotowywać projekty do procesu drukowania 3D.
- Współpracować i udostępniać swoje projekty za pomocą możliwości chmury Fusion 360.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowania kursu
- Aby poprosić o spersonalizowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Filozofia i zasady Fusion 360: Co napędza Fusion 360 jako narzędzie premierowe CAD, CAM i CAE.
- Czym jest Fusion 360? Wprowadzenie do Fusion 360 i jego wieloaspektowych możliwości.
- Fusion 360vsSolidWorks: Porównanie dwóch wiodących narzędzi CAD.
- Przegląd funkcji i architektury Fusion 360: Zagłębienie się w możliwości i strukturę Fusion 360.
- Poza Fusion 360: Odkrywanie powiązanego oprogramowania i sposobu, w jaki uzupełnia ono Fusion 360.
- Zrozumienie projektowania parametrycznego w Fusion 360: Spojrzenie na to, jak projektowanie parametryczne jest kluczowe dla Fusion 360.
Cykl życia projektu Fusion 360
- Od koncepcji przez symulację po produkcję: etapy realizacji projektu przy użyciu oprogramowania Fusion 360.
Jak Fusion 360 pasuje do nowoczesnego projektowania i produkcji / Jak działa Fusion 360
- Zrozumienie roli oprogramowania Fusion 360 w szerszym kontekście projektowania, symulacji, CAM i druku 3D.
Pierwsze kroki
- Konfiguracjaśrodowiska programistycznego: Przygotowanie systemu do pracy z Fusion 360.
- Instalacja Fusion 360jako samodzielnej aplikacji: Przewodnik krok po kroku.
- Instalowanie wtyczek i rozszerzeń Fusion 360: Zwiększanie możliwości Fusion 360.
- Konfigurowanie Fusion 360do współpracy zespołowej: Korzystanie z aplikacji Fusion Team i innych narzędzi do współpracy.
- [Instalowanie Fusion 360 w chmurze (prywatnej, AWS itp.): Wykorzystanie możliwości Fusion 360 w chmurze.
Integracja Fusion 360 z drukarkami 3D i maszynami CNC
- Używanie Fusion 360 do generowania kodu G, przygotowywania modeli do druku 3D i konfigurowania operacji CAM dla obróbki CNC.
Rozwiązywanie problemów
- Najczęstsze problemy z Fusion 360 i ich rozwiązania, od kłopotów z instalacją po wyzwania projektowe.
Podsumowanie i kolejne kroki
- Przegląd kluczowych punktów i wskazówek dotyczących dalszej pracy z Fusion 360.
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie koncepcji projektowania 3D
- Entuzjazm dla druku 3D i CAD projektowania
Uczestnicy
- Hobbyści 3D CAD chcący poznać Fusion 360
- Entuzjaści druku 3D pragnący projektować i optymalizować własne modele
- Każdy zainteresowany połączeniem świata projektowania 3D i druku 3D
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Autodesk Fusion 360 - Plan Szkolenia - Booking
Autodesk Fusion 360 - Plan Szkolenia - Enquiry
Opinie uczestników (3)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.
Maciej Kubica - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie - WebGL: Create an Animated 3D Application
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Getting Started with 3D Printing
7 godzinW tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo w Polsce uczestnicy dowiedzą się, jak projektować własne modele 3D i jak korzystać z drukarki 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumienie podstawowych koncepcji druku 3D
- Uczą się korzystać z narzędzi do modelowania 3D, takich jak Google SketchUp
- Zaprojektować własny model 3D
- Uczą się, jak używać i kalibrować drukarkę 3D
- Wydrukować swój model 3D za pomocą drukarki 3D
Error Prevention and Basic Maintenance for 3D Printing
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących techników drukarek 3D, którzy chcą zapobiegać typowym błędom w drukowaniu 3D i wykonywać podstawową konserwację drukarek 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć komponenty i technologie stojące za drukiem 3D.
- Identyfikować i zapobiegać typowym błędom w druku 3D.
- Wykonywać podstawowe zadania konserwacyjne na drukarkach 3D.
- Stosować techniki rozwiązywania problemów w celu rozwiązania problemów z drukowaniem.
Create an Augmented Reality (AR) Mobile Application with ARToolKit
7 godzinARToolKit to biblioteka śledzenia o otwartym kodzie źródłowym do tworzenia Augmented Reality (AR) aplikacji. Obsługuje systemy Windows, Linux, Mac, Android i iOS.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak zbudować aplikację mobilną rzeczywistości rozszerzonej z ARToolKit.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- opracować aplikację mobilną, która nakłada wirtualne obrazy na rzeczywisty świat
- Wstępnie przetwarzać wideo w celu dostosowania oświetlenia i rozwiązania problemów
- Zintegrować ARToolKit z narzędziami i funkcjami innych firm, w tym OpenCV, Unity, OpenSceneGraph i narzędziami do kalibracji GPS, kompasu i kamery urządzenia mobilnego.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aplikacja mobilna opracowana w tym kursie może być docelowa Android i/lub iOS. Aby poprosić o swoje preferencje, skontaktuj się z nami w celu ustalenia.
Blender: 3D Modeling Fundamentals
35 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do aplikacji interaktywnych, gier wideo, filmów animowanych itp.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumienie zasad i podstawowych koncepcji modelowania 3D.
- Poznanie różnych trybów i narzędzi do modelowania i edycji siatek 3D.
- Dowiedz się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
- Dodaj krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
- Używaj narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D.
- Eksportuj modele 3D i zasoby do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
Blender: 3D Modeling Fundamentals - Part 1
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do interaktywnych aplikacji, gier wideo, filmów animowanych itp.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć zasady i podstawowe koncepcje modelowania 3D.
- Poznaj różne tryby i narzędzia do modelowania i edycji siatek 3D.
- Korzystać z narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D podczas renderowania.
Blender: 3D Modeling Fundamentals - Part 2
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do interaktywnych aplikacji, gier wideo, filmów animowanych itp.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Dowiedzieć się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
- Dodawać krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
- Wprowadzenie do nieniszczącego modelowania i animacji.
- Eksportowanie modeli 3D i zasobów do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
Blender: modelowanie 3d
28 godzinBlender to zestaw narzędzi do grafiki komputerowej 3D typu open source do tworzenia filmów animowanych, efektów wizualnych, sztuki, drukowanych modeli 3D, interaktywnych aplikacji 3D i gier wideo.
Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się jak tworzyć modele 3D do gier wideo, drukowania 3D, projektowania domów itp.
Jakich umiejętności możesz spodziewać się po zakończeniu tego szkolenia?:
Zrozumienia zasad modelowania
Zrozumienie i zarządzania animacjami, efektami cząstek, grafiką 3D, mapą UV i rozpakowywaniem
Eksportowaniem modeli i zasobów do silników gier, drukarek 3D lub innego oprogramowania.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Artyści
- Game Developers
- Początkujący w świecie grafiki 3d
FreeCad: Getting Started with Parametric Modeling
21 godzinFreeCAD to open-source'owy, konfigurowalny, wieloplatformowy, skryptowalny i rozszerzalny parametryczny modeler 3D do projektowania rzeczywistych obiektów.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak modelować obiekt do późniejszej budowy lub drukowania 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Użyj narzędzi i przepływów pracy FreeCad, aby zastąpić komercyjne oprogramowanie do modelowania CAD lub BIM
- Zapis do wielu formatów, takich jak STEP, IGES, STL, SVG, DXF, OBJ, IFC, DAE itp.
- Użyj Pythona, aby rozszerzyć funkcjonalność FreeCAD
- Automatyzacja FreeCAD, tworzenie modułów i osadzanie FreeCAD w istniejącej aplikacji
Uczestnicy
- Projektanci
- Programiści
- Inżynierowie mechanicy
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Learning Maya
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą używać Maya do tworzenia animacji 3D.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Tworzyć realistyczne modele i tekstury w Maya.
- Animować i renderować projekty w celu uzyskania wysokiej jakości odtwarzania.
- Symulować naturalne efekty, takie jak woda i dym.
WebGL: Create an Animated 3D Application
21 godzinWebGL (Web Graphics Library) to JavaScript API do renderowania grafiki 3D w przeglądarce internetowej bez użycia wtyczek.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak generować realistyczne obrazy komputerowe za pomocą grafiki 3D podczas tworzenia animowanej aplikacji 3D działającej w przeglądarce.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć i korzystać z różnych funkcji WebGL, w tym siatek, transformacji, kamer, materiałów, oświetlenia i animacji.
- Animować obiekty za pomocą WebGL
- Tworzyć obiekty 3D przy użyciu WebGL
Odbiorcy
- Programiści
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
OpenSCAD: Introduction to 3D Modeling
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla projektantów, inżynierów mechaników i każdego, kto chce nauczyć się tworzyć modele 3D, które można zbudować lub wydrukować w 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Tworzyć drukowalne modele 3D.
- Wykorzystywać transformacje geometryczne do tworzenia złożonych kształtów 3D.
- Modelować w sposób nieinteraktywny przy użyciu minimalnej ilości linii kodu.
Pixar USD (Universal Scene Description) Fundamentals
7 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla inżynierów projektantów, architektów i programistów, którzy chcą używać Pixar USD do tworzenia, budowania i udostępniania wspólnych scen 3D lub zasobów podczas jednoczesnej pracy z różnymi narzędziami graficznymi.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Ustawienie niezbędnego środowiska programistycznego, aby rozpocząć tworzenie grafiki 3D i przepływów pracy.
- Zrozumienie podstawowej kompozycji USD i zastosowanie modyfikacji w celu ulepszenia zasobów i scen 3D.
- Udostępniaj, łącz i przekształcaj wiele zasobów za pomocą obsługiwanych wtyczek USD dla aplikacji innych firm (Maya, Katana i Houdini).
Mastering the QIDI TECH X-CF Pro 3D Printer
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla średniozaawansowanych profesjonalistów druku 3D, którzy chcą zoptymalizować QIDI TECH X-CF Pro pod kątem zaawansowanego drukowania materiałów.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować i skalibrować drukarkę 3D QIDI TECH X-CF Pro w celu uzyskania optymalnej wydajności.
- Zrozumieć właściwości i zastosowania włókien węglowych i nylonowych.
- Zoptymalizować ustawienia cięcia dla złożonych wydruków 3D.
- Identyfikacja i rozwiązywanie typowych problemów z drukowaniem.