Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Przegląd OpenSCAD
Pierwsze kroki
- Instalacja OpenSCAD
- Zrozumienie interfejsu użytkownika OpenSCAD
- Konfigurowanie projektu
Podstawy OpenSCAD
- Kształty 3D
- Transformacje
- Operacje logiczne
- Typy danych i zmienne
- Kontrola przepływu
- Moduły i funkcje
- Rozumienie list
- Prymitywy 2D
- Wytłaczanie prymitywów 2D w kształty 3D
Zaawansowane OpenSCAD
- Tworzenie tekstu 3D
- Modyfikatory znaków
- Operatory
- Animations
- Moduły wieloplikowe
Projekt: Tworzenie stojaka na długopisy
- Rozkładanie stojaka na długopisy
- Tworzenie podstawowych obiektów
- Podstawowe operacje: translacja i obrót
- Modelowanie
- Wytłaczanie liniowe
- Uzupełnianie podstawki pod pióro
- Tworzenie modułów
- Drukowanie 3D stojaka na pióro
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Nie jest wymagane wcześniejsze CAD doświadczenie
- Podstawowe zrozumienie kształtów geometrycznych
Uczestnicy
- Projektanci
- Programiści
- Inżynierowie mechanicy
- Entuzjaści druku 3D
Opinie uczestników (3)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.