Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Przegląd Maya

  • Czym jest Maya?
  • Funkcje programu Maya

Przygotowanie środowiska programistycznego

  • Instalacja i konfiguracja Autodesk Maya

Podstawy programu Maya

  • Korzystanie z obszarów roboczych
  • Rzutnie robocze
  • Wdrażanie edytora węzłów

3D Modeling

  • Korzystanie z narzędzi i zestawów narzędzi
  • Rzeźbienie i detalowanie modeli

Cieniowanie, oświetlenie i renderowanie

  • Cieniowanie i teksturowanie obiektów
  • Oświetlanie scen
  • Renderowanie projektu

Animations

  • Renderowanie modeli
  • Animowanie za pomocą klatek kluczowych
  • Symulowanie efektów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie komputerów

Publiczność

  • [Użytkownicy
 14 godzin

Liczba uczestników


Cena za uczestnika (netto)

Propozycje terminów