Plan Szkolenia

Wstęp

Przygotowanie oprogramowania i sprzętu dla AR

Przegląd funkcji ARToolkita

Tworzenie projektu

Przechwytywanie obrazu

Tworzenie treści 2D dla AR

Nakładanie obrazów na żywe tło

Tworzenie treści 3D dla AR

Regulacja oświetlenia

Kalibracja obrazów

Wstępne przetwarzanie wideo

Dostęp do GPS urządzenia mobilnego

Uzyskiwanie dostępu do kompasu urządzenia mobilnego

Dostęp do kamery urządzenia mobilnego

Integracja ARToolKit z OpenCV

Integracja ARToolKit z Unity

Integracja ARToolKit z OpenSceneGraph

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Programming doświadczenie w dowolnym języku.

Publiczność

  • Programiści
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie