Plan Szkolenia
Wstęp
Przygotowanie oprogramowania i sprzętu dla AR
Przegląd funkcji ARToolkita
Tworzenie projektu
Przechwytywanie obrazu
Tworzenie treści 2D dla AR
Nakładanie obrazów na żywe tło
Tworzenie treści 3D dla AR
Regulacja oświetlenia
Kalibracja obrazów
Wstępne przetwarzanie wideo
Dostęp do GPS urządzenia mobilnego
Uzyskiwanie dostępu do kompasu urządzenia mobilnego
Dostęp do kamery urządzenia mobilnego
Integracja ARToolKit z OpenCV
Integracja ARToolKit z Unity
Integracja ARToolKit z OpenSceneGraph
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Programming doświadczenie w dowolnym języku.
Publiczność
- Programiści
Opinie uczestników (5)
Edward jest niesamowitym facylitatorem
Zibusiso Ncube - Agricatural Research Council
Szkolenie - Ionic 4 and Angular for Developers
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Miguel's knowledge of the subject was extensive. He made the training easy to understand and the flow was balanced; adding on to each section with new features as needed. He covered everything that was asked and answered each and every question thoroughly. It was a very pleasant experience.
Paul Coaton - SEMPCheck Services
Szkolenie - Flutter Development Bootcamp with Dart
Rzeczowe odpowiedzi trenera poparte doświadczeniem programistycznym.
Igor Firak
Szkolenie - Build Native iOS and Android Apps with Flutter
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.
Maciej Kubica - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie - WebGL: Create an Animated 3D Application
Schematyczne podjeście do prowadzenia zajęć