Plan Szkolenia
Wstęp
Przygotowanie przeglądarki do renderowania treści WebGL
Omówienie procesu tworzenia grafik
Tworzenie 2D obiektu statycznego
Dodawanie koloru do obiektu
Obracanie obiektu wokół własnej osi
Przekształcanie obiektu na 3D
Zrozumienie punktów, wektorów i siatek
Transformowanie obiektu
Dodawanie światła kierunkowego i rozproszonego
Dodawanie przezroczystości, tekstury i odbicia
Wprowadzanie innych obiektów
Symulowanie ruchów kamery
Programowanie shaderów wierzchołków i pikselowych
Animowanie obiektu
Korzystanie z myszy do interakcji z obiektem
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Doswiadczenie w programowaniu w JavaScript
- Znajomość wektorów i macierzy jest przydatna, ale nie wymagana
- Znajomość algebry liniowej (mnożenie, dodawanie macierzy/wektora)
- Znajomość trygonometrii (historie o cosinusie i sinusie...)
Opinie uczestników (2)
Zrozumiały sposób przekazywania wiedzy. Ciekawe przykłady i ćwiczenia. Pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bardzo dobry kontakt z prowadzącym.
Jaroslaw Madziar - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie - WebGL: Create an Animated 3D Application
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera 2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie 3. Wysoka kultura osobista trenera 4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy. 5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u. 6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję. 7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.