Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Przygotowanie przeglądarki do renderowania WebGL Zawartość
Przegląd procesu tworzenia grafiki
Tworzenie statycznego obiektu 2D
Dodawanie koloru do obiektu
Obracanie obiektu dookoła
Tworzenie obiektu 3D
Zrozumienie punktów, wektorów i siatek
Przekształcanie obiektu
Dodawanie oświetlenia kierunkowego i oświetlenia otoczenia
Dodawanie przezroczystości, tekstury i odbicia
Wprowadzanie innych obiektów
Symulowanie ruchów kamery
Programming Shadery wierzchołków i pikseli
Animowanie obiektu
Używanie myszy do interakcji z obiektem
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Javadoświadczenie w programowaniu skryptów
- Znajomość wektorów i macierzy jest przydatna, ale nie wymagana
- Znajomość algebry liniowej (mnożenie, dodawanie macierzy/wektorów)
- Znajomość trygonometrii (cosinus i sinus...)
21 godzin