Plan Szkolenia

Wstęp

Przygotowanie przeglądarki do renderowania WebGL Treść

Omówienie procesu tworzenia grafiki

Tworzenie obiektu statycznego 2D

Dodawanie koloru do obiektu

Obracanie obiektu dookoła

Tworzenie obiektu 3D

Zrozumienie punktów, wektorów i siatek

Transformacja obiektu

Dodawanie oświetlenia kierunkowego i otoczenia

Dodawanie przezroczystości, tekstury i odbicia

Przedstawiamy kolejne obiekty

Symulacja ruchów kamery

Programming Shadery wierzchołków i pikseli

Animacja obiektu

Używanie myszy do interakcji z obiektem

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Javadoświadczenie w programowaniu skryptów
  • Znajomość wektorów i macierzy jest przydatna, ale nie wymagana
  • Znajomość algebry liniowej (mnożenie, dodawanie macierzy/wektorów)
  • Znajomość trygonometrii (cosinus i sinus...)
 21 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Powiązane Kategorie