Plan Szkolenia

Wstęp

Przygotowanie przeglądarki do renderowania treści WebGL

Omówienie procesu tworzenia grafik

Tworzenie 2D obiektu statycznego

Dodawanie koloru do obiektu

Obracanie obiektu wokół własnej osi

Przekształcanie obiektu na 3D

Zrozumienie punktów, wektorów i siatek

Transformowanie obiektu

Dodawanie światła kierunkowego i rozproszonego

Dodawanie przezroczystości, tekstury i odbicia

Wprowadzanie innych obiektów

Symulowanie ruchów kamery

Programowanie shaderów wierzchołków i pikselowych

Animowanie obiektu

Korzystanie z myszy do interakcji z obiektem

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Doswiadczenie w programowaniu w JavaScript
  • Znajomość wektorów i macierzy jest przydatna, ale nie wymagana
  • Znajomość algebry liniowej (mnożenie, dodawanie macierzy/wektora)
  • Znajomość trygonometrii (historie o cosinusie i sinusie...)
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie