Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Przegląd funkcji i składników Pixar USD
  • Zrozumienie kompozycji USD

Przygotowanie środowiska programistycznego

  • Budowanie i instalowanie zależności i komponentów
  • Ustawianie zmiennych środowiskowych dla Python

Authoring USD

  • Tworzenie sceny USD
  • Tworzenie i edytowanie prymitywów
  • Odwoływanie się do warstw
  • Konwertowanie warstw do różnych formatów plików USD
  • Przechodzenie między podkładami w scenie
  • Tworzenie i edytowanie wariantów
  • Stosowanie przekształceń, animacji, przesunięć warstw i cieniowania

Praca z wtyczkami i przykłady

  • Modyfikowanie przykładów wariantów w Katanie
  • Generowanie zasobów USD z programu Maya
  • Modyfikowanie scen USD za pomocą Houdini
  • Konfigurowanie i używanie wtyczki Usdview
  • Tworzenie klas schematów

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Zrozumienie modelowania 3D i koncepcji produkcji
  • Python doświadczenie w programowaniu

Uczestnicy

  • Inżynierowie-projektanci
  • Architekci
  • Deweloperzy
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie