Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo z zakresu grafiki 3D (grafiki komputerowej 3D lub trójwymiarowej grafiki komputerowej) pokazują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia, jak korzystać z grafiki 3D do wykonywania obliczeń i renderowania obrazów 2D.
Szkolenie z grafiki 3D jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na miejscu na żywo". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie na żywo na miejscu może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w Tarnów lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Tarnów.
NobleProg - lokalny dostawca szkoleń
Tarnów
Hotel Tarnovia, Kościuszki 10, Tarnów, Polska, 33-100
Sala szkoleniowa NobleProg jest usytuowana w hotelu Tarnovia przy ulicy Kościuszki 10 w Tarnowie. Dzielnica Strusina w której zlokalizowany jest hotel Tarnovia jest największą pod względem ludności dzielnicą Tarnowa. Dworzec PKP od sali szkoleniowej dzieli 500 metrów, jest to ok. 6 minut spaceru, z dworca autbousowego PKS odległość wynosi ok 350 metrów, spacerem przez ulicę Krakowską zajmie to ok. 4 minut.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do interaktywnych aplikacji, gier wideo, filmów animowanych itp.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Dowiedzieć się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
Dodawać krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
Wprowadzenie do nieniszczącego modelowania i animacji.
Eksportowanie modeli 3D i zasobów do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do interaktywnych aplikacji, gier wideo, filmów animowanych itp.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć zasady i podstawowe koncepcje modelowania 3D.
Poznaj różne tryby i narzędzia do modelowania i edycji siatek 3D.
Korzystać z narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D podczas renderowania.
Psdto3D101 jest specjalistycznym narzędziem oprogramowania przeznaczonym do tworzenia plików lentikularnych z efektami 3D, flip, morph i motion. Ten kurs zapewnia uczestnikom wiedzę i praktyczne umiejętności do zarządzania i stosowania Psdto3D101 w celu produkcji profesjonalnych wydawnictw lentikularnych, obejmując zarówno zarządzanie, jak i kreacyjne aspekty oprogramowania.Ten kurs prowadzony przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowany do początkujących do średnio zaawansowanych specjalistów z dziedziny grafiki i druku, którzy chcą tworzyć, zarządzać i optymalizować pliki lentikularne za pomocą oprogramowania Psdto3D101.Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:* Rozumieć podstawy druku i projektowania lentikularnego.* Nawigować i konfigurować Psdto3D101 dla różnych typów projektów.* Tworzyć efekty 3D, flip i motion za pomocą warstw i sekwencji.* Eksportować i przygotowywać pliki lentikularne do profesjonalnego druku.Format kursu* Interaktywna wykład i dyskusja.* Ćwiczenia praktyczne z użyciem oprogramowania Psdto3D101.* Ręczne wdrażanie w środowisku laboratoryjnym.Opcje dostosowywania kursu* Aby złożyć wniosek o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu uregulowania.Psdto3D101 dla tworzenia plików lentikularnych* Podstawowa znajomość narzędzi do projektowania cyfrowego* Znajomość edytowania obrazów i formatów plików* Zainteresowanie projektowaniem 3D i lentikularnymGrupa docelowa* Projektanci graficzni* Specjaliści ds. produkcji druku* Specjaliści ds. marketingu i kreatywni pracujący z projektami lentikularnymiWprowadzenie do projektowania lentikularnego* Przegląd technologii druku lentikularnego* Typy efektów: 3D, flip, morph i motion* Podstawowe wymagania dotyczące przygotowania plików do projektów lentikularnychZaczynamy z Psdto3D101* Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania* Przegląd interfejsu i kluczowych narzędzi* Ustawianie i zarządzanie projektamiTworzenie efektów 3D* Przygotowanie warstw do głębi 3D* Praca z mapami głębi i parallax* Podglądanie i doskonalenie wyjścia 3DEfekty flip i morph* Przygotowanie obrazów do sekwencji flip* Tworzenie płynnych przejść morph* Optymalizowanie ustawień plików dla jakości efektuEfekty motion* Projektowanie sekwencji obrazów do motion* Dostosowywanie szybkości klatek i płynności* Testowanie i przeglądanie efektów motionEksportowanie i przygotowywanie do druku* Formaty wyjścia i specyfikacje* Konfigurowanie opcji interlacowania* Eksportowanie finalnych plików lentikularnychRozwiązywanie problemów i najlepsze praktyki* Typowe problemy w przygotowaniu plików i sposoby ich naprawy* Zapewnienie jakości w wydaniach lentikularnych* Porady dotyczące zarządzania skomplikowanymi projektami w sposób wydajnyPodsumowanie i następne kroki
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do aplikacji interaktywnych, gier wideo, filmów animowanych itp.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumienie zasad i podstawowych koncepcji modelowania 3D.
Poznanie różnych trybów i narzędzi do modelowania i edycji siatek 3D.
Dowiedz się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
Dodaj krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
Używaj narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D.
Eksportuj modele 3D i zasoby do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla projektantów, inżynierów mechaników i każdego, kto chce nauczyć się tworzyć modele 3D, które można zbudować lub wydrukować w 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Tworzyć drukowalne modele 3D.
Wykorzystywać transformacje geometryczne do tworzenia złożonych kształtów 3D.
Modelować w sposób nieinteraktywny przy użyciu minimalnej ilości linii kodu.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych entuzjastów projektowania 3D i druku 3D, którzy chcą używać Fusion 360 do projektowania, symulacji i przygotowywania modeli do druku 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zainstalować i skonfigurować Fusion 360 w celu uzyskania optymalnej wydajności.
Projektować, modelować i symulować obiekty 3D w ujednoliconym środowisku.
Optymalizować i przygotowywać projekty do procesu drukowania 3D.
Współpracować i udostępniać swoje projekty przy użyciu możliwości chmury Fusion 360.
To ten prowadzone przez instruktora szkolenie (online lub na miejscu) skierowane jest do początkujących do średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą stworzyć aplikację mobilną AR przy użyciu ARToolKit oraz jego najnowszych funkcji dla mobilnych urządzeń, śledzenia naturalnych cech, kalibracji i integracji z zewnętrznymi czujnikami.
Blender to zestaw narzędzi grafiki komputerowej 3D typu open source do tworzenia filmów animowanych, efektów wizualnych, dzieł sztuki, modeli drukowanych w 3D, interaktywnych aplikacji 3D i gier wideo.
Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć modele 3D do gier wideo, druku 3D, projektowania domów itp.
Jakich umiejętności można oczekiwać po ukończeniu tego szkolenia?
Zrozumienie zasad modelowania
Zrozumienie i zarządzanie animacjami, efektami cząsteczkowymi, grafiką 3D, mapą UV i rozpakowywaniem.
Eksportowanie modeli i zasobów do silników gier, drukarek 3D lub innego oprogramowania.
FreeCAD to open-source'owy, konfigurowalny, wieloplatformowy, skryptowalny i rozszerzalny parametryczny modeler 3D do projektowania rzeczywistych obiektów.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak modelować obiekt do późniejszej budowy lub drukowania 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Użyj narzędzi i przepływów pracy FreeCad, aby zastąpić komercyjne oprogramowanie do modelowania CAD lub BIM
Zapis do wielu formatów, takich jak STEP, IGES, STL, SVG, DXF, OBJ, IFC, DAE itp.
Użyj Pythona, aby rozszerzyć funkcjonalność FreeCAD
Automatyzacja FreeCAD, tworzenie modułów i osadzanie FreeCAD w istniejącej aplikacji
Uczestnicy
Projektanci
Programiści
Inżynierowie mechanicy
Format kursu
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą używać Maya do tworzenia animacji 3D.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Tworzyć realistyczne modele i tekstury w Maya.
Animować i renderować projekty w celu uzyskania wysokiej jakości odtwarzania.
WebGL (Web Graphics Library) to interfejs programistyczny JavaScript służący do renderowania grafiki 3D w przeglądarce internetowej bez użycia wtyczek.
W tym kursie prowadzonym przez instruktora uczestnicy nauczą się generować realistyczne obrazy komputerowe za pomocą grafiki 3D, krocząc przez proces tworzenia zaimplementowanej animacji 3D działającej w przeglądarce.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć i korzystać z różnych funkcji WebGL, takich jak siatki, transformacje, kamery, materiały, oświetlenie i animacja
Aniować obiekty za pomocą WebGL
Tworzyć 3D obiekty przy użyciu WebGL
Odbiorcy
Deweloperzy
Format kursu
Część wykład, część dyskusja, ćwiczenia i intensywne praktyki
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla inżynierów projektantów, architektów i programistów, którzy chcą używać Pixar USD do tworzenia, budowania i udostępniania wspólnych scen 3D lub zasobów podczas jednoczesnej pracy z różnymi narzędziami graficznymi.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Ustawienie niezbędnego środowiska programistycznego, aby rozpocząć tworzenie grafiki 3D i przepływów pracy.
Zrozumienie podstawowej kompozycji USD i zastosowanie modyfikacji w celu ulepszenia zasobów i scen 3D.
Udostępniaj, łącz i przekształcaj wiele zasobów za pomocą obsługiwanych wtyczek USD dla aplikacji innych firm (Maya, Katana i Houdini).
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (3)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera
2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie
3. Wysoka kultura osobista trenera
4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy.
5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u.
6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję.
7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.
Maciej Kubica - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie - WebGL: Create an Animated 3D Application