Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo z zakresu grafiki 3D (grafiki komputerowej 3D lub trójwymiarowej grafiki komputerowej) pokazują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia, jak korzystać z grafiki 3D do wykonywania obliczeń i renderowania obrazów 2D.
Szkolenie z grafiki 3D jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na miejscu na żywo". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie na żywo na miejscu może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w kujawsko-pomorskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w kujawsko-pomorskie.
NobleProg - lokalny dostawca szkoleń
Toruń
Sale szkoleniowe NobleProg, Bydgoska 1, Toruń, poland, 87-100
Sale szkoleniowe NobleProg w Toruniu znajdują się w biurze Coworking Toruń przy ulicy Bydgoskiej 1
Bydgoszcz
sale szkoleniowe NobleProg, ul. Dworcowa 94, Bydgoszcz, poland, 85-010
Sala szkoleniowa znajduje się przy ul. Dworcowej 94 w Bydgoszczy
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do artystów, deweloperów gier lub zupełnych początkujących, którzy chcą użyć Blendera do tworzenia modeli 3D dla interaktywnych aplikacji, gier wideo, animowanych filmów itp.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Nauczyć się tworzenia animacji i efektów wizualnych z Blenderem.
Dodawać krzywe, powierzchnie, metaballs i cząstki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
Wprowadzenie do nieniszczącego modelowania i animacji.
Eksportować modele 3D i zasoby do silnika gier, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do artystów, deweloperów gier lub kompletnie początkujących, którzy chcą użyć Blendera do tworzenia modeli 3D dla interaktywnych aplikacji, gier wideo, animowanych filmów, itp.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć zasady i podstawowe koncepcje modelowania 3D.
Badać różnorodne tryby i narzędzia do modelowania i edycji siatek 3D.
Używać narzędzi do mapowania/unfoldowania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D renderujących.
Psdto3D101 jest specjalistycznym narzędziem oprogramowania zaprojektowanym do tworzenia plików lentykularnych z efektami 3D, flip, morph i ruchu. Ten kurs zapewnia uczestnikom wiedzę i praktyczne umiejętności zarządzania i stosowania oprogramowania Psdto3D101 do produkcji profesjonalnych lentykularnych wyników, obejmując zarówno zarządzanie, jak i kreatywne aspekty oprogramowania.
Ten kurs prowadzony przez instruktora (online lub stacjonarnie) jest skierowany do początkujących do średniozaawansowanych grafików i profesjonalistów drukowania, którzy chcą tworzyć, zarządzać i optymalizować pliki lentykularne za pomocą oprogramowania Psdto3D101.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć podstawy drukarskie i projektowe lentykularne.
Nawigować i konfigurować Psdto3D101 dla różnych typów projektów.
Tworzyć efekty 3D, flip i ruchu za pomocą warstw i sekwencji.
Eksportować i przygotowywać pliki lentykularne do profesjonalnego drukowania.
Format kursu
Interaktywna wykład i dyskusja.
Praktyczne ćwiczenia z użyciem oprogramowania Psdto3D101.
Ręczne wdrażanie w środowisku live-lab.
Opcje dostosowywania kursu
Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w kujawsko-pomorskie (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do aplikacji interaktywnych, gier wideo, filmów animowanych itp.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumienie zasad i podstawowych koncepcji modelowania 3D.
Poznanie różnych trybów i narzędzi do modelowania i edycji siatek 3D.
Dowiedz się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
Dodaj krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
Używaj narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D.
Eksportuj modele 3D i zasoby do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
To szkolenie prowadzone przez instruktora w kujawsko-pomorskie (online lub na miejscu) jest skierowane do projektantów, inżynierów mechaników oraz wszystkich, którzy chcą nauczyć się tworzenia modeli 3D, które można zbudować lub wydrukować w 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Tworzyć drukane modele 3D.
Używać transformacji geometrycznych do budowy złożonych kształtów 3D.
Modelować w sposób nieinteraktywny, używając minimalnej liczby linii kodu.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w kujawsko-pomorskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych entuzjastów projektowania 3D i druku 3D, którzy chcą używać Fusion 360 do projektowania, symulacji i przygotowywania modeli do druku 3D.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zainstalować i skonfigurować Fusion 360 w celu uzyskania optymalnej wydajności.
Projektować, modelować i symulować obiekty 3D w ujednoliconym środowisku.
Optymalizować i przygotowywać projekty do procesu drukowania 3D.
Współpracować i udostępniać swoje projekty przy użyciu możliwości chmury Fusion 360.
To prowadzone przez instruktora szkolenie (online lub stacjonarne) jest skierowane do programistów na poziomie początkującym do średnio zaawansowanym, którzy chcą zbudować aplikację mobilną AR przy użyciu ARToolKit i jej najnowszych możliwości dla urządzeń mobilnych, śledzenia cech naturalnych, kalibracji i integracji z zewnętrznymi czujnikami.
Blender to zestaw narzędzi do grafiki komputerowej 3D typu open source do tworzenia filmów animowanych, efektów wizualnych, sztuki, drukowanych modeli 3D, interaktywnych aplikacji 3D i gier wideo.
Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się jak tworzyć modele 3D do gier wideo, drukowania 3D, projektowania domów itp.
Jakich umiejętności możesz spodziewać się po zakończeniu tego szkolenia?:
Zrozumienia zasad modelowania
Zrozumienie i zarządzania animacjami, efektami cząstek, grafiką 3D, mapą UV i rozpakowywaniem
Eksportowaniem modeli i zasobów do silników gier, drukarek 3D lub innego oprogramowania.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w kujawsko-pomorskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą używać Maya do tworzenia animacji 3D.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Tworzyć realistyczne modele i tekstury w Maya.
Animować i renderować projekty w celu uzyskania wysokiej jakości odtwarzania.
WebGL (Web Graphics Library) to interfejs programistyczny JavaScript służący do renderowania grafiki 3D w przeglądarce internetowej bez użycia wtyczek.
W tym kursie prowadzonym przez instruktora uczestnicy nauczą się generować realistyczne obrazy komputerowe za pomocą grafiki 3D, krocząc przez proces tworzenia zaimplementowanej animacji 3D działającej w przeglądarce.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć i korzystać z różnych funkcji WebGL, takich jak siatki, transformacje, kamery, materiały, oświetlenie i animacja
Aniować obiekty za pomocą WebGL
Tworzyć 3D obiekty przy użyciu WebGL
Odbiorcy
Deweloperzy
Format kursu
Część wykład, część dyskusja, ćwiczenia i intensywne praktyki
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w kujawsko-pomorskie (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla inżynierów projektantów, architektów i programistów, którzy chcą używać Pixar USD do tworzenia, budowania i udostępniania wspólnych scen 3D lub zasobów podczas jednoczesnej pracy z różnymi narzędziami graficznymi.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Ustawienie niezbędnego środowiska programistycznego, aby rozpocząć tworzenie grafiki 3D i przepływów pracy.
Zrozumienie podstawowej kompozycji USD i zastosowanie modyfikacji w celu ulepszenia zasobów i scen 3D.
Udostępniaj, łącz i przekształcaj wiele zasobów za pomocą obsługiwanych wtyczek USD dla aplikacji innych firm (Maya, Katana i Houdini).
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (3)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
1. Głęboka wiedza i doświadczenie trenera
2. Przystępny sposób prezentowania materiału - wyjaśniona każda wątpliwość, odpowiedź na każde pytanie
3. Wysoka kultura osobista trenera
4. Trener był bardzo bezpośredni a jednocześnie uprzejmy.
5. Bardzo duża łatwość nawiązywania kontaktu ze strony trenera. Po dwóch godzinach zajęć stał się częścią team'u.
6. Dynamika prowadzenia zajęć oraz podejście motywujące ze strony trenera. W trakcie zajęć dostaliśmy do wykonania szereg trudnych zadań dotyczących zagadnien których nie rozumiałem przed przystąpieniem do szkolenia, a które próbowałem rozwiązać w ramach własnych zainteresowań. Zadania wykonywaliśmy samodzielnie, przy wsparciu trenera. Ilość i tempo rozwiązywania zadań były bardzo intensywne co dało dodatkową satysfakcję.
7. Program zajęć został dopasowany do potrzeb grupy przez rozszerzenie części materiału.
Maciej Kubica - AUTODESK SP Z O O
Szkolenie - WebGL: Create an Animated 3D Application