Graphic techniques (Adobe Photoshop, Corel Draw) - Plan Szkolenia
Czego nauczysz się podczas szkolenia:
- zasady tworzenia grafiki komputerowej i desktop publishing
- sposoby definiowania i pracy z kolorem
- różnice między grafiką wektorową i bitmapową
- sposoby dostosowywania kolorowych zdjęć i grafik
- zasady retuszu i tworzenia fotomontaży
- tworzenie własnych ilustracji i grafik
- powierzonych do dostosowania do potrzeb składu i druku materiałów graficznych
- jak wykonać logo i logotypy
- tworzyć ciekawe wykresy i tabele
- tworzenie wizytówek i papieru firmowego
- tworzenie etykiet, dyplomów, zaproszeń
- przygotowanie ulotek
- jak formatować tekst
- stosowanie kolorów dodatkowych
- zasady przygotowania do druku
- druk cyfrowy, druk offsetowy, sitodruk
Przykładowe tematy zajęć:
- mój plakat
- portret
- przestrzeń
- mój katalog
- moja twarz
- billboard
- moje logo
Plan Szkolenia
Photoshop:
- Podstawy budowania obrazu komputerowego
- Photoshop Narzędzia
- rozmiar dokumentu
- selekcja i selekcja
- Ścieżka — twórz i edytuj ścieżki
- retusz
- Paleta historii
- Praca z warstwami i warstwami
- Transformacje
- Dopasuj zdjęcia - korekta kolorystyczna i tonalna
- Korekcja kolorów - przykłady
- Tekst i praca z tekstem
- Wydrukować
- Nagrywać
Corela:
- Zasady tworzenia grafiki wektorowej
- Kształty wektorowe, ścieżki
- Transformacje
- Praca z kolorem
- Praca z tekstem
- Tworzenie tabel i wykresów
- Filtry i efekty
- Praca z grafiką bitmapową
- Przygotuj proste dokumenty
- Wydrukować
- Przygotowanie do ekspozycji
Akrobata:
- Podgląd PostScriptu
- Edytuj pliki PDF
Wymagania
Dobre umiejętności obsługi komputera.
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Graphic techniques (Adobe Photoshop, Corel Draw) - Plan Szkolenia - Booking
Graphic techniques (Adobe Photoshop, Corel Draw) - Plan Szkolenia - Enquiry
Opinie uczestników (3)
zainteresowanie osobami ,które były na szkoleniu, tłumaczenie każdemu z osobna
agata miernik-dukielska - BANK SPOLDZIELCZY W OLAWIE
Szkolenie - Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
dostosowanie zagadanień do potrzeb uczestników
Aleksandra Blachaniec - BANK SPOLDZIELCZY W OLAWIE
Szkolenie - Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Wszystko naprawdę super. Pan Piotr potrafił przekazać wiedzę w taki sposób aby osoba, która nigdy nie miała kontaktu z Corelem czy Photoshopem zrozumiała wszystkie potrzebne funkcje. Pan Piotr posiada ogromną wiedzę na temat programów graficznych. Trener nie zamykał się na ćwiczenia, które miał przygotowane, ale bardzo chętnie omawiał i realizował przykłady projektów, które są mi potrzebne w pracy. Jeśli po zajęciach przyszły mi do głowy jakieś pytania to na drugi dzień Pan Piotr wszystko szczegółowo tłumaczył aż zrozumiałem. Szczerze polecam i na pewno wrócę na naukę Ilustratora.
Bartosz
Szkolenie - Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, Corel Draw)
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
AMD GPU Programming
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać ROCm i HIP do programowania procesorów AMD GPU i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje platformę ROCm, procesor AMD GPU i Visual Studio Code.
- Stworzyć podstawowy program ROCm, który wykonuje dodawanie wektorowe na GPU i pobiera wyniki z pamięci GPU.
- Użyj interfejsu API ROCm, aby zapytać o informacje o urządzeniu, przydzielić i zwolnić pamięć urządzenia, skopiować dane między hostem a urządzeniem, uruchomić jądra i zsynchronizować wątki.
- Używanie języka HIP do pisania jąder, które wykonują się na GPU i manipulują danymi.
- Używanie wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek HIP do wykonywania typowych zadań i operacji.
- Używanie przestrzeni pamięci ROCm i HIP, takich jak globalna, współdzielona, stała i lokalna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
- Używanie modeli wykonania ROCm i HIP do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
- Debugowanie i testowanie programów ROCm i HIP przy użyciu narzędzi takich jak ROCm Debugger i ROCm Profiler.
- Optymalizacja programów ROCm i HIP przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, wstępne pobieranie i profilowanie.
Adobe Animate: Basics to Advanced
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych grafików i animatorów, którzy chcą nauczyć się tworzyć wspaniałe animacje, interaktywne media i angażujące treści internetowe za pomocą Adobe Animate.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Poruszać się po interfejsie i narzędziach Adobe Animate.
- Tworzyć i edytować animacje przy użyciu klatek kluczowych, tweenów ruchu i tweenów kształtu.
- Projektować interaktywne animacje i aplikacje przy użyciu języka ActionScript i JavaScript.
- Włączanie elementów audio i wideo do projektów.
- Eksportowanie animacji na platformy internetowe, wideo i mobilne.
Blender: 3D Modeling Fundamentals
35 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do aplikacji interaktywnych, gier wideo, filmów animowanych itp.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumienie zasad i podstawowych koncepcji modelowania 3D.
- Poznanie różnych trybów i narzędzi do modelowania i edycji siatek 3D.
- Dowiedz się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
- Dodaj krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
- Używaj narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D.
- Eksportuj modele 3D i zasoby do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
Administration of CUDA
35 godzinThis instructor-led, live training in Polsce (online or onsite) is aimed at beginner-level system administrators and IT professionals who wish to install, configure, manage, and troubleshoot CUDA environments.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the architecture, components, and capabilities of CUDA.
- Install and configure CUDA environments.
- Manage and optimize CUDA resources.
- Debug and troubleshoot common CUDA issues.
GPU Programming with CUDA and Python
14 godzinTrening prowadzony przez instruktora na miejscu lub online (w zależności od lokalizacji) jest skierowany do programistów o średnim poziomie kwalifikacji, którzy chcą korzystać z CUDA do budowania aplikacji Python, które działają równolegle na kartach NVIDIA GPU.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Wykorzystywać kompilator Numba do przyspieszenia aplikacji Python działających na kartach NVIDIA GPU.
- Tworzyć, kompilować i uruchamiać niestandardowe jądra CUDA.
- Zarządzać pamięcią GPU.
- Przekształcić aplikację opartą na CPU w aplikację przyspieszoną przez GPU.
Introduction to GPU Programming
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą nauczyć się podstaw programowania GPU oraz głównych frameworków i narzędzi do tworzenia aplikacji GPU.
- Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć różnicę między procesorem a GPU obliczeniowym oraz korzyści i wyzwania związane z programowaniem GPU. - Wybrać odpowiedni framework i narzędzie dla swojej aplikacji GPU.
- Stworzyć podstawowy program GPU, który wykonuje dodawanie wektorowe przy użyciu jednego lub więcej frameworków i narzędzi.
- Korzystanie z odpowiednich interfejsów API, języków i bibliotek w celu wyszukiwania informacji o urządzeniu, przydzielania i zwalniania pamięci urządzenia, kopiowania danych między hostem a urządzeniem, uruchamiania jądra i synchronizowania wątków.
- Korzystanie z odpowiednich przestrzeni pamięci, takich jak globalna, lokalna, stała i prywatna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
- Korzystanie z odpowiednich modeli wykonania, takich jak elementy robocze, grupy robocze, wątki, bloki i siatki, w celu kontrolowania równoległości.
- Debugowanie i testowanie programów GPU przy użyciu narzędzi takich jak CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK i NVIDIA Nsight.
- Optymalizacja programów GPU przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, prefetching i profilowanie.
GPU Programming with CUDA
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać CUDA do programowania układów NVIDIA GPU i wykorzystywania ich równoległości.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować środowisko programistyczne zawierające CUDA Toolkit, układ NVIDIA GPU i Visual Studio Code.
- Stworzyć podstawowy program CUDA, który wykonuje dodawanie wektorowe na GPU i pobiera wyniki z pamięci GPU.
- Użyj interfejsu API CUDA do wyszukiwania informacji o urządzeniu, przydzielania i zwalniania pamięci urządzenia, kopiowania danych między hostem a urządzeniem, uruchamiania jądra i synchronizowania wątków.
- Używanie języka CUDA C/C++ do pisania jąder, które wykonują się na GPU i manipulują danymi.
- Używanie wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek CUDA do wykonywania typowych zadań i operacji.
- Korzystanie z przestrzeni pamięci CUDA, takich jak globalna, współdzielona, stała i lokalna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
- Używanie modelu wykonania CUDA do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
- Debugowanie i testowanie programów CUDA przy użyciu narzędzi takich jak CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK i NVIDIA Nsight.
- Optymalizować programy CUDA przy użyciu takich technik jak koalescencja, buforowanie, prefetching i profilowanie.
97% zadowolonych klientów.
GPU Programming with OpenACC
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać OpenACC do programowania heterogenicznych urządzeń i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje OpenACC SDK, urządzenie obsługujące OpenACC i Visual Studio Code.
- Utworzyć podstawowy program OpenACC, który wykonuje dodawanie wektorowe na urządzeniu i pobiera wyniki z pamięci urządzenia.
- Użyj dyrektyw i klauzul OpenACC, aby dodać adnotacje do kodu i określić regiony równoległe, ruch danych i opcje optymalizacji.
- Używanie interfejsu API OpenACC do odpytywania informacji o urządzeniu, ustawiania numeru urządzenia, obsługi błędów i synchronizacji zdarzeń.
- Korzystanie z bibliotek OpenACC i funkcji interoperacyjności w celu integracji OpenACC z innymi modelami programowania, takimi jak CUDA, OpenMP i MPI.
- Używanie narzędzi OpenACC do profilowania i debugowania programów OpenACC oraz identyfikowania wąskich gardeł i możliwości związanych z wydajnością.
- Optymalizacja programów OpenACC przy użyciu technik takich jak lokalność danych, fuzja pętli, fuzja jądra i automatyczne dostrajanie.
GPU Programming with OpenCL
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą używać OpenCL do programowania heterogenicznych urządzeń i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować środowisko programistyczne obejmujące OpenCL SDK, urządzenie obsługujące OpenCL i Visual Studio Code.
- Utworzyć podstawowy OpenCL program, który wykonuje dodawanie wektorowe na urządzeniu i pobiera wyniki z pamięci urządzenia.
- Użyj OpenCL API, aby zapytać o informacje o urządzeniu, utworzyć konteksty, kolejki poleceń, bufory, jądra i zdarzenia.
- Używanie OpenCL języka C do pisania jąder, które wykonują się na urządzeniu i manipulują danymi.
- Używanie OpenCL wbudowanych funkcji, rozszerzeń i bibliotek do wykonywania typowych zadań i operacji.
- Korzystanie z OpenCL modeli pamięci hosta i urządzenia w celu optymalizacji transferów danych i dostępu do pamięci.
- Używanie OpenCL modelu wykonania do kontrolowania elementów roboczych, grup roboczych i zakresów ND.
- Debugowanie i testowanie programów OpenCL przy użyciu narzędzi takich jak CodeXL, Intel VTune i NVIDIA Nsight.
- Optymalizacja programów OpenCL przy użyciu technik takich jak wektoryzacja, rozwijanie pętli, pamięć lokalna i profilowanie.
GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą korzystać z różnych frameworków do programowania GPU i porównywać ich funkcje, wydajność i kompatybilność.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje OpenCL SDK, CUDA Toolkit, platformę ROCm, urządzenie obsługujące OpenCL, CUDA lub ROCm oraz Visual Studio kod.
- Utwórz podstawowy program GPU, który wykonuje dodawanie wektorowe przy użyciu OpenCL, CUDA i ROCm oraz porównaj składnię, strukturę i wykonanie każdego z frameworków.
- Użyj odpowiednich interfejsów API do wyszukiwania informacji o urządzeniu, przydzielania i zwalniania pamięci urządzenia, kopiowania danych między hostem a urządzeniem, uruchamiania jądra i synchronizowania wątków.
- Używanie odpowiednich języków do pisania jąder, które wykonują się na urządzeniu i manipulują danymi.
- Używanie odpowiednich wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek do wykonywania typowych zadań i operacji.
- Korzystanie z odpowiednich przestrzeni pamięci, takich jak globalna, lokalna, stała i prywatna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
- Używanie odpowiednich modeli wykonania do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
- Debugowanie i testowanie programów GPU przy użyciu narzędzi takich jak CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK i NVIDIA Nsight.
- Optymalizować programy GPU przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, prefetching i profilowanie.
Learning Maya
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą używać Maya do tworzenia animacji 3D.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Tworzyć realistyczne modele i tekstury w Maya.
- Animować i renderować projekty w celu uzyskania wysokiej jakości odtwarzania.
- Symulować naturalne efekty, takie jak woda i dym.
NVIDIA GPU Programming - Extended
21 godzinTen prowadzony przez instruktora kurs szkoleniowy na żywo w Polsce obejmuje sposób programowania GPUs do obliczeń równoległych, jak korzystać z różnych platform, jak pracować z platformą CUDA i jej funkcjami oraz jak wykonywać różne techniki optymalizacji za pomocą CUDA. Niektóre z zastosowań obejmują głębokie uczenie się, analitykę, przetwarzanie obrazu i aplikacje inżynieryjne.
WebGL: Create an Animated 3D Application
21 godzinWebGL (Web Graphics Library) to JavaScript API do renderowania grafiki 3D w przeglądarce internetowej bez użycia wtyczek.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak generować realistyczne obrazy komputerowe za pomocą grafiki 3D podczas tworzenia animowanej aplikacji 3D działającej w przeglądarce.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć i korzystać z różnych funkcji WebGL, w tym siatek, transformacji, kamer, materiałów, oświetlenia i animacji.
- Animować obiekty za pomocą WebGL
- Tworzyć obiekty 3D przy użyciu WebGL
Odbiorcy
- Programiści
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
ROCm for Windows
21 godzinSzkolenie na żywo prowadzone przez instruktora w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą zainstalować i używać ROCm w systemie Windows do programowania procesorów AMD GPU i wykorzystywania ich równoległości.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Skonfigurować środowisko programistyczne, które obejmuje platformę ROCm, procesor AMD GPU i Visual Studio Code w systemie Windows.
- Stworzyć podstawowy program ROCm, który wykonuje dodawanie wektorowe na GPU i pobiera wyniki z pamięci GPU.
- Użyj interfejsu API ROCm, aby uzyskać informacje o urządzeniu, przydzielić i zwolnić pamięć urządzenia, skopiować dane między hostem a urządzeniem, uruchomić jądra i zsynchronizować wątki.
- Używanie języka HIP do pisania jąder, które wykonują się na GPU i manipulują danymi.
- Używanie wbudowanych funkcji, zmiennych i bibliotek HIP do wykonywania typowych zadań i operacji.
- Używanie przestrzeni pamięci ROCm i HIP, takich jak globalna, współdzielona, stała i lokalna, w celu optymalizacji transferu danych i dostępu do pamięci.
- Używanie modeli wykonania ROCm i HIP do kontrolowania wątków, bloków i siatek, które definiują równoległość.
- Debugowanie i testowanie programów ROCm i HIP przy użyciu narzędzi takich jak ROCm Debugger i ROCm Profiler.
- Optymalizacja programów ROCm i HIP przy użyciu technik takich jak koalescencja, buforowanie, wstępne pobieranie i profilowanie.