Szkolenia prowadzone przez instruktora na żywo online lub na miejscu demonstrują za pomocą interaktywnej praktyki z udziałem rąk, jak używać narzędzi HR i strategii do zarządzania planowaniem kadrowym, pozyskiwaniem talentów, zaangażowaniem pracowników oraz rozwojem organizacyjnym. Szkolenia HR są dostępne jako "online live training" lub "onsite live training". Szkolenia online na żywo (także nazywane "remote live training") odbywają się za pośrednictwem interaktywnego pulpitu zdalnego. Szkolenia na miejscu na żywo można przeprowadzać lokalnie na terenie klienta w Tarnów lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Tarnów. NobleProg -- Twój lokalny dostawca szkoleń
Tarnów
Hotel Tarnovia, Kościuszki 10, Tarnów, Polska, 33-100
Sala szkoleniowa NobleProg jest usytuowana w hotelu Tarnovia przy ulicy Kościuszki 10 w Tarnowie. Dzielnica Strusina w której zlokalizowany jest hotel Tarnovia jest największą pod względem ludności dzielnicą Tarnowa. Dworzec PKP od sali szkoleniowej dzieli 500 metrów, jest to ok. 6 minut spaceru, z dworca autbousowego PKS odległość wynosi ok 350 metrów, spacerem przez ulicę Krakowską zajmie to ok. 4 minut.
Ten kurs przedstawia uczestnikom nowe metody rekrutacji i techniki oceny potencjału, które kształtują współczesne praktyki HR. Kombinuje teorię z praktycznymi przypadkami studyjnymi, aby pomóc organizacjom w wzmocnieniu strategii zatrudniania, poprawie różnorodności i identyfikacji talentów o wysokim potencjale.
Ten prowadzony przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarnie) jest skierowany do HR-specjalistów i menedżerów o poziomie średnim, którzy chcą nowocześniejszych praktyk rekrutacyjnych oraz efektywnego oceniania potencjału kandydatów za pomocą innowacyjnych narzędzi i technik.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć obecne trendy w rekrutacji i ocenie talentów.
Projektować profile stanowisk na podstawie kompetencji i równowagi umiejętności.
Stosować nowe kanały rekrutacyjne i techniki pozyskiwania.
Używać współczesnych narzędzi i metodologii do oceny kandydatów.
Implementować efektywne i inkluzywne praktyki wywiadu.
Identyfikować i minimalizować uprzedzenia w procesie rekrutacji.
Wprowadzać najlepsze praktyki z prowadzących organizacji.
Format Kursu
Interaktywna prezentacja i dyskusja.
Przypadki studyjne i role symulacyjne.
Praktyczne zastosowanie narzędzi i technik rekrutacyjnych.
Opcje Dostosowywania Kursu
Aby poprosić o dostosowanie szkolenia do tego kursu, prosimy skontaktować się z nami, aby zaplanować.
Planowanie Strategiczne Kapitału Ludzkiego to strukturyzowany podejście do zrównoważonego zarządzania ludźmi w ramach strategii biznesowej poprzez metryki, mapowanie talentów i kompetencyjne rozwijanie pracowników.
Trening prowadzony przez instruktora (online lub stacjonarnie) jest skierowany do profesjonalistów ds. zasobów ludzkich i liderów organizacji, którzy chcą opracować strategie optymalizujące zarządzanie kapitałem ludzkim i dopasować je do celów organizacyjnych.
Po zakończeniu tego treningu uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć zasady planowania strategicznego kapitału ludzkiego.
Projektować i analizować wskaźniki zarządzania talentami oraz KPI.
Zastosować techniki mapowania talentów do rozwoju kadry.
Opracowywać strategie sukcesji i kompetencyjnego zarządzania.
Format Kursu
Aktywna prezentacja i dyskusja.
Przypadki studium i ćwiczenia praktyczne.
Zastosowanie ram do rzeczywistych wyzwań HR.
Opcje Dostosowywania Kursu
Aby zapytać o dostosowany trening do tego kursu, prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia szczegółów.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących uczestników, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie obsługi kluczowych funkcji zasobów ludzkich (HR), takich jak rozwiązywanie problemów pracowników, zarządzanie wydajnością i nawigacja po procesach dyscyplinarnych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć podstawowe funkcje i obowiązki zarządzania zasobami ludzkimi.
Obsługiwać skargi pracowników z profesjonalizmem i empatią.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą zrozumieć podstawowe zasady coachingu ICF, w tym jego podstawowe kompetencje i wytyczne etyczne, jednocześnie zdobywając praktyczne doświadczenie w stosowaniu technik coachingowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć podstawowe kompetencje ICF i ich zastosowanie w praktyce coachingowej.
Zademonstrować techniki aktywnego słuchania, zadawania pytań i wyznaczania celów.
Ułatwiać znaczące i transformujące rozmowy coachingowe.
Przestrzeganie Kodeksu Etycznego ICF w profesjonalnych działaniach coachingowych.
Rozwijanie spersonalizowanego stylu coachingu zgodnego z zasadami ICF.
Ten prowadzone przez instruktora, żywe szkolenie w Tarnów (online lub na miejscu) jest skierowane do początkujących zawodowców HR i menedżerów, którzy chcą poznać podstawową wiedzę na temat wykorzystywania AI do optymalizacji procesów HR, poprawy doświadczeń pracowników oraz podejmowania strategicznych decyzji opartych na danych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć potencjał i zastosowania AI w zarządzaniu HR.
Nauczyć się optymalizacji procesów HR za pomocą narzędzi AI.
Poprawić doświadczenia pracowników dzięki strategiom opartym na AI.
Wykorzystać wnioski z AI do podejmowania strategicznych decyzji HR.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących specjalistów HR, którzy chcą zrozumieć i wdrożyć zoptymalizowane procesy HR, które są zgodne z szybko zmieniającymi się, zwinnymi środowiskami oraz wykorzystują automatyzację i strategie oparte na danych w celu lepszego podejmowania decyzji.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Projektować i wdrażać wydajne procesy HR, które są zgodne z szybko zmieniającym się, zwinnym środowiskiem technologicznym.
Usprawnić podstawowe procesy HR i wykorzystać narzędzia automatyzacji.
Zapewnić dostosowanie strategii HR do celów biznesowych w celu wsparcia skalowalności i ciągłego doskonalenia.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących specjalistów HR, którzy chcą dowiedzieć się, jak projektować i ulepszać doświadczenia pracowników dostosowane do unikalnych wyzwań środowisk technologicznych, od rekrutacji po retencję.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Projektować wpływowe podróże pracowników, od rekrutacji po retencję, dostosowane do unikalnych wyzwań środowisk technologicznych.
Poznać strategie wspierania zaangażowania, integracji i ciągłego rozwoju pracowników branży technologicznej.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Tarnów (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących konsultantów SAP, którzy chcą zdobyć praktyczne doświadczenie i rozwinąć kompleksową wiedzę na temat modułu Employee Central.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zdobyć dogłębną wiedzę na temat modułu SuccessFactors Employee Central.
Zrozumieć i skonfigurować podstawowe komponenty modułu, w tym provisioning, bezpieczeństwo i zarządzanie danymi.
Wykonywać podstawowe i złożone konfiguracje wsparcia i konserwacji.
Ten szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarne) jest skierowane do profesjonalistów HR, którzy chcą wykorzystać metody analityczne do poprawy wydajności organizacji. Ten kurs obejmuje zarówno jakościowe, jak i ilościowe, empiryczne i statystyczne podejścia.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Opcje dostosowania kursu
Aby zapytać o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić.
Ta prowadzona przez instruktora, żywa trening w Włoszech (online lub stacjonarny) jest skierowany do profesjonalistów początkujących / średniozaawansowanych / zaawansowanych, którzy chcą znaleźć, zainteresować i angażować kandydatów międzynarodowych.
Po zakończeniu tego treningu, uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć Różnice Kulturowe
Zrozumieć Prawne i Regulacyjne Aspekty
Stosować Globalną Markę Pracodawcy
Mieć Dostęp do Talentów i Kanałów Rekrutacyjnych na Skali Globalnej
Ta prowadzona przez instruktora, na żywo szkolenie w Włoszech (online lub stacjonarne) jest skierowane do osób i firm na poziomie początkującym, średnim i zaawansowanym, które chcą znaleźć, przyciągnąć i angażować najlepsze międzynarodowe talenty.
Na końcu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Wykonywać Proaktywny Sourcing vs. Reaktywne Rekrutowanie
Używać LinkedIn Standard vs. LinkedIn Recruiter
Opanować Techniki Boolean Search
Sprzedaż Kandydatom Okazji & Współpraca z Managerami Zatrudnienia
Ta prowadzona przez instruktora, żywa szkolenie w Włoszech (online lub stacjonarnie) jest skierowane do profesjonalistów na poziomach początkującym, średnim i zaawansowanym, którzy chcą odkryć, nauczyć się i przekształcić się w najlepszych liderów naszych czasów; lub firmy, które chcą szkolić swoich menedżerów, aby stali się najlepszymi liderami.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
To prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie w Włoszech (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów poziomu początkującego / średniego / zaawansowanego, którzy chcą przyciągnąć najlepszych kandydatów międzynarodowych z minimalnym wysiłkiem.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Przejść od rozmowy briefującej do SAM
Projektować nowoczesne i atrakcyjne opisy stanowisk pracy
Stosować strategie brandingowe pracodawcy i EVP
Publikować pojedyncze lub wielokrotne ogłoszenia o pracę
Wysoce partycypacyjny kurs obejmujący indywidualne i grupowe dyskusje oraz ćwiczenia umiejętności, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności.
Publiczność
Każdy, kto chce poprawić swoje umiejętności asertywne
Cel
Celem kursu jest podniesienie pewności siebie i poprawa umiejętności uczestnika w zakresie komunikowania się ze współpracownikami i klientami w sposób pewny i asertywny.
Cele
Do końca programu uczestnicy będą
Zrozumienie i przezwyciężenie barier w byciu asertywnym
Rozpoznawanie cech zachowania u siebie i innych oraz uczenie się skutecznych strategii zarządzania nimi.
Skutecznie komunikować się z szerokim gronem osób, aby w miarę możliwości osiągnąć sytuację korzystną dla obu stron.
Celem tego jednodniowego kursu jest zapewnienie uczestnikom umiejętności mentoringu i coachingu w miejscu pracy. Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
określić różnicę między mentoringiem a coachingiem
Umiejętności komunikacyjne od dawna są uznawane za niezbędne do osiągnięcia sukcesu zawodowego, a wiele karier utknęło w martwym punkcie lub uległo stagnacji z powodu braku umiejętności komunikacyjnych. Wbrew miejskim mitom, niewielu z nas rodzi się z tą umiejętnością, zamiast tego większość albo ćwiczyła, albo uczyła się na błędach. Ten kurs ma na celu pomóc uczestnikom poprawić ich umiejętności komunikacyjne, a w konsekwencji ich zdolność do pracy z innymi.
Umiejętności mediacyjne są subtelnie, ale znacząco różne. Excel Dobra komunikacja jest warunkiem wstępnym, ale ważniejsza jest umiejętność słuchania i przyjmowania do wiadomości tego, co się mówi. Rolą mediatora jest pomoc stronom w znalezieniu rozwiązania ich problemu i osiągnięcie rezultatu, który obie strony są w stanie zaakceptować. Mediatorzy unikają stawania po czyjejkolwiek stronie, wydawania osądów czy udzielania wskazówek. Są oni po prostu odpowiedzialni za rozwijanie skutecznej komunikacji i budowanie konsensusu między stronami. Kurs ten obejmuje również szerszy zakres umiejętności, oprócz komunikacji, które są wymagane do bycia skutecznym mediatorem.
Pracownicy, którzy muszą być w pełni przygotowani do prowadzenia wysokiej jakości sesji coachingowych
Dla poszczególnych członków własnego personelu
Dla swoich zespołów
Osoby, które nie są bezpośrednio związane z własnymi zespołami, ale które doceniłyby ich niezależny - i nieoceniający - wkład.
Format kursu
Połączenie
Dyskusje moderowane
Sesje coachingowe dla uczestników - z pełną informacją zwrotną
Pod koniec kursu uczestnicy będą w stanie
Zdefiniować "Coaching" i szczegółowo wyjaśnić zastosowanie Coachingu w celu poprawy wyników indywidualnych i zespołowych - w szczególności odnosząc jego zastosowanie do zrozumienia przyczyn (i naprawy) słabych wyników.
Współczesne organizacje z coraz większym wyrokiem rozumieją, że neurozróżnicowanie nie jest wyjątkiem, ale naturalną częścią populacji – aż co siódmy człowiek funkcjonuje w sposób zdefiniowany jako neurozróżnicowany. To oznacza, że większość zespołów dzisiaj składa się z osób o różnych stylach myślenia, uczenia się, komunikowania i działania. Dla liderów to nie jest wyzwanie – to największa szansa na rozwój naszych czasów.
Nasze usługi są dostarczane online do klientów na całym świecie wraz z rosnącą międzynarodową siecią partnerów. Nasze transformacyjne 10-tygodniowe, grupowe programy nauki są zaprojektowane, aby inspirować i wyposajać menedżerów, a prowadzone są przez ekspertów
moderatorów i coachów, wygodnie dostarczane online w normalnym trybie pracy...
Na koniec tego szkolenia uczestnicy zdobywają następujące umiejętności:
EMOCJONALNA INTELIGENCJA
Zespoły są tak silne, jak relacje międzyludzkie, które je łączą.
COACHING
Podstawowe umiejętności dla liderów, aby byli wpływowi i wyciągali najlepsze wyniki od swoich podwładnych
LIDERSTWO
Zarządzanie dotyczy zadań i procesów. Liderstwo dotyczy ludzi i rozwoju.
KULTURA
Trwałe zaangażowanie buduje nawyki i normy wysokowydajnego zespołu.
ZESPÓŁY
Grupa indywidualistów nie jest zespół. Dobrzy liderzy tworzą świetne zespoły.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (6)
Podobało mi się, jak praktyczne było to zajęcie. Irma była otwarta i potrafiła odpowiedzieć lub zbadować nasze pytania, dając nam przydatne informacje i wskazówki. Pomogła mi w mojej podróży z AI.
Breandan - Health Quality and Safety Commission
Szkolenie - AI-Powered HR: Transforming the Future of People Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Świetny trener, z przemówieniem całkowicie dostosowanym do publiczności. Wiele treści.
Carole - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Dobrze prowadzone, odpowiednio zaplanowne
Kamil - AXA XL
Szkolenie - Business Communication Skills
Odbijanie swojego ja, aby poznawać innych
Roy Dekker - Axway GmbH
Szkolenie - People and Team Management
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.
Elisa Venturini
Szkolenie - Assertiveness
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
I genuinely enjoyed this course because it was short & to the point.