Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Zrozumienie siebie i innych
- Co sprawia, że zachowujemy się w taki sposób?
- Jak możemy zrozumieć, które aspekty naszego zachowania są akceptowalne – wymagane przez naszą rolę w biznesie – a które nie są?
- Jak możemy „dopasować” swoje zachowanie, aby zapobiegać przyczynom konfliktów lub defuzować konflikty spowodowane przez innych?
- Co rozumiemy przez Efektywną Komunikację w potencjalnych i rzeczywistych sytuacjach konfliktowych?
Inteligencja emocjonalna
- Czucia i ich konsekwencje zarówno przy powstawaniu, jak i rozwiązywaniu konfliktów
- Ważność zrozumienia naszego „EQ” (w przeciwieństwie do bardziej standardowego IQ)
- Pięć etapów modelu inteligencji emocjonalnej Golemana:
- Spostrzeganie siebie
- Kontrola siebie
- Motywacja
- Empatia
- Umiejętności społeczne
Analiza transakcyjna
- Dlaczego reagujemy w określony sposób na koledzy i klientów?
- Jak możemy budować zgodność z koledżankami, kolegami i klientami?
- Jakie są korzyści „Prawdziwej Zgodności” w naszych relacjach międzyludzkich?
Zarządzanie klientami i stakeholderami
- Satysfakcja stakeholderów
- Analiza stakeholderów: wewnętrzni i zewnętrzni stakeholderzy
- Rozwiązywanie konfliktów w interakcjach z klientami i/lub stakeholderami
Asertywność
- Agresja vs Asertywność vs Podporządkowanie
- Korzyści płynące z asertywnego zachowania
Confrontacja
- Model konfrontacji – Ostrych Rozmów
- Model PRO: szablon do planowania i pomyślnego prowadzenia Ostrych Rozmów
Obsługa konfliktów
- Co powoduje konflikty?
- Fazy obsługi konfliktów
- Zrozumienie konfliktu
- Zrozumienie swojej / pozycji drugiej osoby w konflikcie
- Rozwiązywanie konfliktu
- Pięć trybów obsługi konfliktów Kilmanna – oraz jak je zastosować
- Zmniejszenie przepaści między stronami
14 godzin
Opinie uczestników (5)
Najlepsze szkolenie na jakim byłam w ostatnim czasie, merytoryczne, duża dawka wiedzy i rozwiązań oraz poleceń.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
możliwość otwartej dyskusji na poruszane tematy
Zuzanna - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Szkolenie - Handling Conflict with Confidence
I genuinely enjoyed this course because it was short & to the point.