Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo Game Development online lub na miejscu pokazują poprzez interaktywne ćwiczenia praktyczne, jak korzystać z silników gier, języków programowania i zasad projektowania, aby tworzyć angażujące i interaktywne gry od koncepcji do wdrożenia. Szkolenie Game Development jest dostępne jako "szkolenie na żywo online" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie stacjonarne może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w Zakopane lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Zakopane. NobleProg - Twój lokalny dostawca szkoleń
Zakopane
Dafne, Jagiellońska 30, Zakopane, Polska, 34-500
Sala szkoleniowa jest zlokalizowana zaledwie 350 metrów od dworców PKP i PKS oraz 700 metrów od Krupówek, głównej ulicy handlowej w Zakopanem. Na terenie obiektu znajduje się ogrodzony parking, co zapewnia wygodę dla uczestników szkoleń podróżujących własnym samochodem oraz ułatwia dostęp do obiektu.
Ten szkolenie prowadzone przez instruktora, na żywo w Zakopane (online lub stacjonarnie), skierowane jest do game developerów i entuzjastów AI na poziomie średniozaawansowanym, którzy chcą efektywnie zintegrować agenty AI w aplikacje gry.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć rolę agentów AI w współczesnej grze.
Opracowywać systemy podjęcia decyzji za pomocą drzew decyzyjnych i maszyn stanowych.
Implementować algorytmy ścieżkowania, takie jak A* dla nawigacji w grze.
Zastosować techniki uczenia wzmacniającego do tworzenia adaptacyjnych zachowań AI.
Optymalizować wydajność AI dla środowisk gry w czasie rzeczywistym.
Ten prowadzony przez instruktora, na żywo (online lub stacjonarnie) trening w Zakopane jest skierowany do artystów, deweloperów gier lub pełnych początkujących, którzy chcą używać Blendera do tworzenia modeli 3D dla aplikacji interaktywnych, gier wideo, animowanych filmów itp.
Na koniec tego treningu uczestnicy będą mogli:
Nauczyć się tworzenia animacji i efektów wizualnych za pomocą Blendera.
Dodawać krzywe, powierzchnie, metaballsy i cząsteczki włosów do symulowania realistycznych ruchów 3D.
Wprowadzenie do niezniszczalnego modelowania i animacji.
Eksportować modele 3D i zasoby do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
Ta prowadzona przez instruktora, na żywo szkolenie w Zakopane (online lub stacjonarnie) jest skierowane do artystów, deweloperów gier lub całkowitych początkujących, którzy chcą używać Blendera do tworzenia modeli 3D dla aplikacji interaktywnych, gier wideo, animowanych filmów itp.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć zasady i podstawowe koncepcje modelowania 3D.
Poznać różnorodne tryby i narzędzia do modelowania i edytowania siatek 3D.
Używać narzędzi do mapowania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących do średnio zaawansowanych deweloperów gier i twórców UGC, którzy chcą projektować, tworzyć i publikować interaktywne oraz monetyzowalne doświadczenia dla graczy Fortnite.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawy UEFN i jego rolę w tworzeniu przez użytkowników treści w Fortnite.
Przewodzić przez interfejs UEFN, ustawiać projekty i zarządzać zasobami skutecznie.
Tworzyć i publikować niestandardowe doświadczenia Fortnite przy użyciu narzędzi do tworzenia świata i modelowania krajobrazu.
Stosować podstawowe pojęcia programowania za pomocą języka skryptowego Verse.
Współpracować przy projektach UEFN i przygotowywać się do możliwości monetyzacji w Fortnite.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarnie) jest skierowane do artystów 3D, programistów gier i profesjonalistów ds. wizualizacji na poziomie średniozaawansowanym do zaawansowanym, którzy chcą wykorzystać swoje umiejętności w Autodesk 3ds Max i nauczyć się tworzenia immersywnych doświadczeń w czasie rzeczywistym w Unreal Engine.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć kluczowe różnice między przepływem pracy w 3ds Max a Unreal Engine.
Importować modele 3D, animacje i zasoby z 3ds Max do Unreal Engine.
Tworzyć i dostosowywać materiały, tekstury i shadery w Unreal Engine.
Konfigurować dynamiczne oświetlenie i światło globalne dla renderowania w czasie rzeczywistym.
Implementować interaktywność i mechaniki gry za pomocą wizualnego skryptowania Blueprint.
Optymalizować zasoby i sceny dla wydajności i efektywności w czasie rzeczywistym.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Zakopane (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do aplikacji interaktywnych, gier wideo, filmów animowanych itp.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumienie zasad i podstawowych koncepcji modelowania 3D.
Poznanie różnych trybów i narzędzi do modelowania i edycji siatek 3D.
Dowiedz się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
Dodaj krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
Używaj narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D.
Eksportuj modele 3D i zasoby do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Zakopane (online lub na miejscu) jest skierowane do początkujących i średnio zaawansowanych programistów, którzy chcą tworzyć własne gry Roblox.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Unity, Blender i Visual Studio wspólnie tworzą potężny zestaw narzędzi do tworzenia i programowania przemysłowych środowisk wirtualnych. Unity umożliwia interaktywne symulacje i wizualizacje, Blender oferuje zaawansowane możliwości modelowania 3D, a Visual Studio służy jako oprogramowanie do integracji systemów sterowania i przemysłowej logiki.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do profesjonalistów na poziomie początkującego do średnio zaawansowanego, którzy chcą zaprojektować, zmodelować i zaprogramować przemysłowe środowiska do symulacji, szkolenia i integracji.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Projektować i modelować przemysłowe urządzenia i scenariusze za pomocą Blender.
Importować i optymalizować modele 3D w Unity do wizualizacji.
Programować logikę systemów i przepływy integracyjne w Visual Studio.
Tworzyć interaktywne przemysłowe środowiska wirtualne z połączeniami systemów sterowania.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Ręczne modelowanie 3D i rozwój środowisk.
Ćwiczenia programowania i integracji z żywymi demonstracjami.
Opcje dostosowania kursu
Aby złożyć wniosek o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.
To szkolenie prowadzone przez instruktora, dostępne online lub stacjonarnie, jest przeznaczone dla twórców gier, którzy chcą uzyskać kompleksowe zrozumienie UE5 i dowiedzieć się, jak używać go do tworzenia wspaniałej treści w czasie rzeczywistym.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Poznać i zrozumieć nowe funkcje wydania UE5.
Wykorzystać możliwości narzędzia do tworzenia 3D w czasie rzeczywistym UE5 do tworzenia realistycznych wizualizacji.
Blender to darmowe, open source narzędzie do grafiki komputerowej 3D, służące do tworzenia animowanych filmów, efektów wizualnych, sztuki, modeli do druku 3D, aplikacji interaktywnych i gier wideo.
Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się tworzyć modele 3D dla gier wideo, druku 3D, projektowania wnętrz itp.
Jakie umiejętności możesz oczekiwać po ukończeniu tego szkolenia?
Zrozumienie zasad modelowania
Zrozumienie i zarządzanie animacjami, efektami cząsteczkowymi, grafiką 3D, mapą UV i rozpakowywaniem
Eksportowanie modeli i zasobów do silników gier, drukarek 3D lub innych oprogramowań.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Zakopane obejmuje podstawy tworzenia gier w Unity, prowadząc uczestników krok po kroku przez tworzenie własnej gry.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Zakopane obejmuje podstawy tworzenia gier przy użyciu silnika Unreal Engine 4, jednocześnie dając uczestnikom szansę na stworzenie własnej przykładowej gry.
Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
Aby poprosić o spersonalizowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (4)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (podczas tworzenia rzeczywistych projektów, gier itp.), mam na myśli dobre praktyki oraz to, jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Podobało mi się, że wszystkie przygotowane wcześniej pytania zostały udzielone odpowiedzi; również 90-minutowy wyzwanie na stworzenie małej gry na koniec było świetną zabawą!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Szkolenie - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Szkolenie Game Development Zakopane, szkolenie wieczorowe Game Development Zakopane, szkolenie weekendowe Game Development Zakopane, Game Development boot camp Zakopane, kurs zdalny Game Development Zakopane, Kursy Game Development Zakopane, nauczanie wirtualne Game Development Zakopane, wykładowca Game Development Zakopane, instruktor Game Development Zakopane, Kurs Game Development Zakopane, kurs online Game Development Zakopane, edukacja zdalna Game Development Zakopane, Trener Game Development Zakopane, lekcje Game Development Zakopane, nauka przez internet Game Development Zakopane