Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w grach
- Przegląd zastosowań sztucznej inteligencji w grach
- Typy agentów AI: NPC, strategiczna AI i inne
- Kluczowe koncepcje w programowaniu AI do gier
Sistemy podejmowania decyzji
- Zaimplementowanie drzew decyzyjnych dla prostych logik AI
- Maszyny stanów skończonych dla złożonych zachowań
- Drzewa zachowań i modułowe projekty AI
Znajdowanie ścieżki i nawigacja
- Rozumienie algorytmów znajdowania ścieżki
- Zaimplementowanie algorytmu A* do nawigacji w grze
- Optymalizacja znajdowania ścieżki dla dużych map
Nauka wzmacniana w grach
- Wprowadzenie do koncepcji nauki wzmacnianej
- Trening agentów AI za pomocą Q-learningu i sieci neuronowych z głębokim uczeniem się (DQN)
- Projektowanie struktur nagród dla adaptacyjnych zachowań
Optymalizacja wydajności AI
- Techniki optymalizacji wydajności AI w czasie rzeczywistym
- Zarządzanie zasobami i priorytetyzacja zadań AI
- Rozwiązywanie problemów i debugowanie systemów AI
Zaawansowane techniki AI
- Proceduralna generacja treści za pomocą AI
- Symulowanie zachowań podobnych do graczy
- Integracja AI z grami wieloosobowymi
Budowlane trendy w AI w grach
- AI i uczenie maszynowe w generacjach gier
- Etyczne aspekty w AI w grach
- Badanie opowieści kierowanej przez AI i projektowania narracji
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie koncepcji programowania
- Znajomość narzędzi lub frameworków do tworzenia gier
- Podstawowa wiedza o zasadach sztucznej inteligencji
Odbiorcy
- Deweloperzy gier
- Misiańcy sztucznej inteligencji
14 godzin
Opinie uczestników (2)
practical examples and troubleshooting of real problems (during creating real projects, games, etc.), I mean good practice and how the real project work looks like
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!