Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo z zakresu motoryzacji online lub na miejscu demonstrują poprzez interaktywne ćwiczenia praktyczne podstawy i zaawansowane tematy technologii motoryzacyjnych.
Szkolenie motoryzacyjne jest dostępne jako "szkolenie na żywo online" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie na żywo na miejscu może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w Trójmiasto lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Trójmiasto.
NobleProg - lokalny dostawca szkoleń
Gdynia
Hotel Nadmorski, Ejsmonda 2, Gdynia, Polska, 81-409
Sala szkoleniowa znajduje się zaledwie 3 kilometry od Dworca PKP/PKS w Gdyni, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestników podróżujących pociągiem lub autobusem. Dodatkowo, jest oddalona tylko o 400 metrów od przystanku autobusowego, ułatwiając dojazd nawet tym, którzy podróżują komunikacją miejską. Wyposażona jest w niezbędne narzędzia do prowadzenia szkoleń, takie jak rzutnik, ekran oraz flipchart, co zapewnia komfortowe warunki dla uczestników i prowadzącego zajęcia.
Gdańsk
Hotel Fahrenheit, Grodzka 19, Gdańsk, Polska, 80-841
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu malowniczej gdańskiej starówki, co sprawia, że otoczenie jest nie tylko inspirujące, ale także wyjątkowo atrakcyjne dla uczestników. W niedalekiej odległości można znaleźć dworzec PKP oraz PKS, ułatwiając przyjazd zarówno tym podróżującym pociągiem, jak i autobusem. Dodatkowo, lotnisko i port są również w zasięgu ręki, co czyni tę lokalizację wygodną dla osób przybywających z dalszych miejscowości, zarówno z kraju, jak i spoza jego granic.
Ten szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarnie) skierowane jest do początkujących profesjonalistów biznesowych, którzy chcą zrozumieć dynamikę rynku pojazdów elektrycznych, rozwijać strategiczne wglądy i oceniać ekonomiczny potencjał rozwiązań mobilności elektrycznej.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Analizować globalne i regionalne trendy na rynku pojazdów elektrycznych.
Oceeniać różne modele biznesowe dla produkcji i dystrybucji pojazdów elektrycznych.
Identyfikować możliwości inwestycyjne i wyzwania w sektorze pojazdów elektrycznych.
Zrozumieć rolę polityki rządowej w kształtowaniu branży pojazdów elektrycznych.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do zaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą zdobyć wgląd w systemy pojazdów autonomicznych EV, funkcje łączności oraz wyzwania związane z cyberbezpieczeństwem pojazdów autonomicznych i połączonych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Wdrażać algorytmy i systemy sterowania do samochodów autonomicznych.
Integrować komunikację V2X dla sieci pojazdów połączonych.
Poradzić sobie z ryzykiem cyberbezpieczeństwa w pojazdach autonomicznych EV.
Rozwojować rozwiązania przetwarzania w czasie rzeczywistym dla nawigacji autonomicznej.
To prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów na poziomie początkującym, którzy chcą zgłębić dylematy etyczne i ramy prawne dotyczące pojazdów autonomicznych.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć implikacje etyczne podejmowania decyzji przez sztuczną inteligencję w pojazdach autonomicznych.
Analizować globalne ramy prawne i politykę regulującą samochody bez kierowcy.
Zbadać odpowiedzialność i rozliczalność w przypadku wypadków pojazdów autonomicznych.
Ocenić równowagę między innowacjami a bezpieczeństwem publicznym w prawach dotyczących autonomicznej jazdy.
Omówić rzeczywiste studia przypadków dotyczące dylematów etycznych i sporów prawnych.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) skierowane jest do zawodowców poziomu średniozaawansowanego, którzy chcą rozwinąć praktyczne umiejętności w zakresie oceny cyklu życia baterii pojazdów elektrycznych, wdrażania technologii recyklingu oraz rozwiązywania wyzwań z zakresu zrównoważonego rozwoju w przemyśle motoryzacyjnym.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Analizować cykl życia baterii pojazdów elektrycznych oraz ich wpływ na środowisko.
Identyfikować techniki recyklingu dla różnych chemizmów baterii.
Wdrażać zrównoważone praktyki w zakresie ponownego użycia i utylizacji baterii.
Formułować polityki wspierające inicjatywy gospodarki obiegowej.
To prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) jest skierowane do profesjonalistów i entuzjastów na poziomie początkującym, którzy chcą zrozumieć podstawowe koncepcje, technologie i zastosowania pojazdów autonomicznych.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć kluczowe komponenty i zasady działania pojazdów autonomicznych.
Poznać rolę sztucznej inteligencji, sensorów i przetwarzania danych w czasie rzeczywistym w systemach samosterujących.
Przeanalizować różne poziomy autonomii pojazdów i ich zastosowania w realnym świecie.
Zbadać etyczne, prawne i regulacyjne aspekty autonomicznej mobilności.
Zdobyć praktyczne doświadczenie w symulacjach pojazdów autonomicznych.
Ten prowadzony przez instruktora, na żywo szkolenie w Trójmiasto (online lub stacjonarny) jest skierowane do poziomu średniozaawansowanego specjalistów motoryzacyjnych, którzy chcą rozwijać praktyczne umiejętności w modernizacji samochodów spalinowych na elektryczne, w tym zrozumienie wymogów prawnych, kwestii bezpieczeństwa i kosztów.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zaplanować i przeprowadzić projekt modernizacji EV.
Zastąpić silniki spalinowe elektrycznymi układami napędowymi.
Integrować systemy baterii i komponenty ładowania.
Ocenić wymagania prawne i opłacalność modernizacji.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do inżynierów sieci średniego poziomu oraz programistów IoT motoryzacyjnych, którzy chcą zrozumieć i wdrożyć technologie komunikacji V2X dla pojazdów autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawowe koncepcje komunikacji V2X.
Analizować modele komunikacji V2V, V2I, V2P i V2N.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarne) jest przeznaczone dla zaawansowanych profesjonalistów w dziedzinie oprogramowania samochodowego, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie projektowania wbudowanych systemów i inteligentnych rozwiązań oprogramowaniowych dla pojazdów elektrycznych, w tym integracji sztucznej inteligencji dla funkcji autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Projektować oprogramowanie wbudowane dla systemów kontrolnych pojazdów elektrycznych.
Wdrażać przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym dla efektywnej eksploatacji pojazdów.
Integrować decyzje oparte na sztucznej inteligencji dla autonomicznych pojazdów elektrycznych.
Zastosować najlepsze praktyki w dziedzinie bezpieczeństwa oprogramowania i zgodności z normami samochodowymi.
To prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do inżynierów średniego szczebla, specjalistów motoryzacyjnych i specjalistów IoT, którzy chcą zrozumieć rolę czujników w samochodach autonomicznych, obejmując LiDAR, radar, kamery i techniki fuzji sensorów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć różne typy czujników używanych w pojazdach autonomicznych.
Analizować dane z czujników w celu postrzegania pojazdu w czasie rzeczywistym i podejmowania decyzji.
Implementować techniki fuzji sensorów w celu poprawy dokładności i bezpieczeństwa pojazdu.
Optymalizować rozmieszczenie i kalibrację czujników w celu poprawy wydajności autonomicznej jazdy.
Ta szkolenie prowadzone przez instruktora w Trójmiasto (online lub stacjonarnie) jest skierowane do zaawansowanych specjalistów z branży motoryzacyjnej, którzy chcą rozwijać ekspertizę w zakresie projektowania, tworzenia i optymalizacji pojazdów elektrycznych, koncentrując się na najnowocześniejszych technologiach i rozwiąziach zrównoważonej mobilności.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Projektować wydajne i aerodynamiczne architektury EV.
Integrować energetycznie zoptymalizowane napędы i systemy baterii.
Zastosować innowacyjne koncepcje projektowe dla poprawionej wydajności.
Odpowiednio rozwijać prototypy za pomocą zaawansowanych narzędzi symulacji.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych inżynierów ds. bezpieczeństwa oraz specjalistów ds. bezpieczeństwa samochodowego, którzy chcą opracować kompleksowe strategie bezpieczeństwa dla pojazdów autonomicznych, w tym analizę zagrożeń, ocenę bezpieczeństwa funkcjonalnego oraz zapewnienie zgodności z międzynarodowymi normami.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Identyfikować i oceniać zagrożenia dla bezpieczeństwa związane z autonomią pojazdów.
Przeprowadzać analizę zagrożeń i ocenę ryzyka zgodnie z obowiązującymi standardami branżowymi.
Wdrażać metody walidacji i weryfikacji bezpieczeństwa systemów AV.
Stosować standardy bezpieczeństwa funkcjonalnego, takie jak ISO 26262 i SOTIF.
Opracowywać strategie łagodzenia ryzyka związanego z wyzwaniami w zakresie bezpieczeństwa AV.
To ten prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest skierowane do zawodowców z branży motoryzacyjnej na poziomie średniozaawansowanym, którzy chcą rozwijać praktyczne umiejętności w diagnozowaniu, konserwowaniu i naprawie systemów pojazdów elektrycznych, w tym silników, baterii oraz oprogramowania pokładowego.
Do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Wykonywać rutynową konserwację elementów pojazdów elektrycznych.
Diagnozować częste problemy z napędami i systemami bateryjnymi pojazdów elektrycznych.
Używać narzędzi i oprogramowania diagnostycznego do identyfikacji awarii.
Wdrażać bezpieczne praktyki przy obsłudze systemów wysokiego napięcia.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych specjalistów ds. fuzji sensorów i inżynierów AI, którzy chcą opracowywać algorytmy fuzji danych z wielu sensorów i optymalizować nawigację w czasie rzeczywistym w systemach autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawy i wyzwania związane z fuzją danych z wielu sensorów.
Implementować algorytmy fuzji sensorów do nawigacji autonomicznej w czasie rzeczywistym.
Integrować dane z LiDAR, kamer i RADAR w celu poprawy percepcji.
Analizować i oceniać wydajność systemu fuzji w różnych warunkach.
Opracowywać praktyczne rozwiązania w zakresie redukcji szumów sensorów i wyrównywania danych.
To szkolenie prowadzone przez instruktora, dostępne online lub na miejscu, jest przeznaczone dla programistów AI i inżynierów komputerowego widzenia na poziomie średnim, którzy chcą budować niezawodne systemy wizyjne dla aplikacji autonomicznego jazdy.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć podstawowe koncepcje komputerowego widzenia w pojazdach autonomicznych.
Wdrożyć algorytmy do wykrywania obiektów, wykrywania pasów i segmentacji semantycznej.
Integrować systemy wizyjne z innymi podsystemami pojazdów autonomicznych.
Zastosować techniki uczenia głębokiego do zaawansowanych zadań percepcji.
Oceniać wydajność modeli komputerowego widzenia w rzeczywistych scenariuszach.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych inżynierów i techników motoryzacyjnych, którzy chcą zdobyć praktyczne doświadczenie w testowaniu, symulowaniu i diagnozowaniu ECU za pomocą narzędzi Vector, takich jak CANoe i CANape.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć rolę i funkcję ECU w systemach motoryzacyjnych.
Konfigurować i konfigurować narzędzia Vector, takie jak CANoe i CANape.
Symulować i testować komunikację ECU w sieciach CAN i LIN.
Analizować dane i przeprowadzać diagnostykę ECU.
Tworzenie przypadków testowych i automatyzacja procesów testowania.
Kalibracja i optymalizacja ECU przy użyciu praktycznych podejść.
Trening prowadzony przez instruktora w Trójmiasto (online lub stacjonarnie) jest skierowany do profesjonalistów na poziomie średnio zaawansowanym, którzy chcą rozwijać umiejętności w projektowaniu, zarządzaniu i integracji infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych (EV) z inteligentnymi sieciami energetycznymi, aby wspierać zrównoważoną mobilność i zarządzanie energią.
Na koniec tego treningu uczestnicy będą w stanie:
Projektować efektywne i skalowalne stacje ładowania pojazdów elektrycznych (EV).
Analizować wpływ szerokiego zastosowania pojazdów elektrycznych na sieć.
Integrować źródła energii odnawialnej do systemów ładowania pojazdów elektrycznych (EV).
Zaimplementować inteligentne strategie ładowania, aby równoważyć obciążenie sieci.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych inżynierów robotyki i badaczy AI, którzy chcą wdrożyć wyrafinowane algorytmy planowania ścieżki w celu poprawy wydajności pojazdów autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) skierowane jest do zaawansowanych programistów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i zrozumienie systemów AUTOSAR RTE oraz opanować umiejętności potrzebne do tworzenia i wdrażania złożonych systemów AUTOSAR RTE w swojej organizacji. Poruszone zostaną zaawansowane tematy, takie jak wzorce projektowania RTE, konfiguracja, generowanie, testowanie i techniki debugowania, a także różne komponenty AUTOSAR RTE.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Analizować wymagania RTE i projektować efektywne rozwiązania RTE dla złożonych aplikacji samochodowych.
Tworzyć i integrować komponenty AUTOSAR RTE, takie jak komponenty oprogramowania, interfejsy komunikacyjne i interfejsy usług.
Optymalizować wydajność RTE poprzez konfigurację parametrów RTE, wdrażanie niestandardowych rozszerzeń RTE i stosowanie najlepszych praktyk.
Diagnozować typowe problemy RTE i wdrażać skuteczne techniki debugowania.
Wykorzystywać zaawansowane funkcje RTE, takie jak wsparcie dla wielordzeniowych systemów, mechanizmy bezpieczeństwa i rozproszone systemy.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych inżynierów motoryzacyjnych i programistów systemów wbudowanych, którzy chcą zrozumieć teoretyczne aspekty ECU, koncentrując się na narzędziach i metodologiach opartych na wektorach stosowanych w projektowaniu i rozwoju motoryzacyjnym.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć architekturę i funkcje ECU w nowoczesnych pojazdach.
Analizować protokoły komunikacyjne stosowane w rozwoju ECU.
Poznaj narzędzia oparte na wektorach i ich teoretyczne zastosowania.
Zastosować zasady rozwoju oparte na modelach do projektowania ECU.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarne) jest skierowane do profesjonalistów na poziomie średnim, którzy chcą zdobyć kompleksową wiedzę na temat architektury napędów pojazdów elektrycznych (EV), chemii baterii, systemów zarządzania bateriami (BMS) oraz czynników wpływających na efektywność energetyczną pojazdów elektrycznych.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć strukturę i funkcję napędów EV.
Analizować różne chemie baterii i ich zastosowania w pojazdach elektrycznych.
Wdrażać techniki zarządzania bateriami w celu poprawy wydajności i bezpieczeństwa.
Oceniać efektywność energetyczną w różnych konfiguracjach pojazdów elektrycznych.
Ten szkolenie prowadzone przez instruktora w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla zaawansowanych data scientistów, specjalistów od AI oraz developerów AI w branży motoryzacyjnej, którzy chcą budować, trenować i optymalizować modele AI dla aplikacji autonomicznego prowadzenia pojazdów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć podstawy AI i uczenia głębokiego w kontekście autonomicznych pojazdów.
Wdrażać techniki wizji komputerowej do wykrywania obiektów w czasie rzeczywistym i śledzenia pasa ruchu.
Wykorzystywać uczenie wzmacniane do podejmowania decyzji w systemach samodzielnego jazdy.
Integrować techniki fuzji danych z czujników dla lepszej percepcji i nawigacji.
Budować modele uczenia głębokiego do przewidywania i analizy scenariuszy jazdy.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do inżynierów motoryzacyjnych, którzy chcą wykorzystać AUTOSAR do projektowania sterowników silników samochodowych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć architekturę i metodologię AUTOSAR.
Nauczyć się projektowania sterowników silników za pomocą AUTOSAR.
To szkolenie prowadzone przez instruktora w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących profesjonalistów, którzy chcą poznać podstawowe wiedzę na temat pojazdów elektrycznych, w tym ich rodzajów, głównych komponentów i podstawowej infrastruktury ładowania, a także przygotować się do eksploracji zaawansowanych koncepcji i praktycznych zastosowań w branży motoryzacyjnej.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć podstawowe zasady i składniki pojazdów elektrycznych.
Rozpoznać różne typy pojazdów elektrycznych i ich główne cechy.
Wykryć zalety i wyzwania związane z przyjęciem pojazdów elektrycznych.
To szkolenie prowadzone przez instruktora w Trójmiasto (online lub stacjonarnie) jest przeznaczone dla początkujących inżynierów jakości, którzy chcą nauczyć się korzystania z narzędzi Quality Core Tools, aby zapewnić jakość produktu w przemyśle produkcyjnym.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć znaczenie i integrację narzędzi Quality Core Tools.
Opanować koncepcje i zastosowanie procesów APQP w celu ułatwienia skutecznego planowania jakości produktu.
Wykrywać potencjalne awarie w produktach i procesach, rozumieć ich wpływ na jakość produktu oraz wdrażać działania mające na celu zmniejszenie ryzyka.
Korzystać z metod statystycznych do monitorowania i kontrolowania procesów produkcyjnych, zapewniając jakość produktu i wydajność procesów.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do początkujących profesjonalistów w dziedzinie kontroli jakości, którzy chcą poznać podstawy Statistical Process Control (SPC) i zastosować je w realnych scenariuszach.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć podstawy Statistical Process Control (SPC).
Używać podstawowych narzędzi SPC, takich jak wykresy kontroli, histogramy, wykresy Pareto i wykresy rozrzutu, aby monitorować wydajność procesów.
Tworzyć i interpretować różne typy wykresów kontroli dla danych zmiennych i atrybutowych w celu wykrywania i analizowania wahań procesów.
Obliczać i interpretować wskaźniki zdolności procesu.
Ten szkolenie prowadzone przez instruktora w formie Trójmiasto (online lub na miejscu) jest skierowane do developerów, którzy chcą zainstalować, skonfigurować i wdrożyć platformę AGL w celu rozwoju projektów i aplikacji motoryzacyjnych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie tworzyć, rozwijać i dostosowywać usługi i aplikacje motoryzacyjne za pomocą otwartej platformy i ramki rozwoju AGL.
Kurs obejmuje sztuczną inteligencję (z naciskiem na Machine Learning i głębokie uczenie) w przemyśle motoryzacyjnym. Pomaga określić, która technologia może być (potencjalnie) wykorzystywana w wielu sytuacjach w samochodzie: od prostej automatyzacji, rozpoznawania obrazu po autonomiczne podejmowanie decyzji.
Kurs Advanced Product Quality Planning (APQP) jest zaprojektowany, aby uczestnicy zdobyli kompleksowe zrozumienie procesu APQP oraz jego zastosowania w rozwoju i wprowadzaniu produktów. Kurs ten omówi kluczowe koncepcje, narzędzia i techniki stosowane w APQP, umożliwiając uczestnikom skuteczne planowanie i zarządzanie jakością w całym cyklu życia produktu. Za pomocą praktycznych przykładów, studiów przypadków oraz interaktywnych ćwiczeń, uczestnicy rozwiną umiejętności i wiedzę niezbędne do skutecznego wdrożenia APQP w swoich organizacjach oraz zapewnienia dostarczania wysokiej jakości produktów klientom.
Warsztat "Automotive SPICE (A-SPICE) - Wprowadzenie" skupia się na przeglądzie modelu oceny procesu Automotive SPICE, omawiając strukturę, klasyfikację i wytyczne interpretacyjne. Uczestnicy zdobywają kompetencje do zrozumienia procesu oceny z perspektywy kierowników projektu i interesariuszy. Kurs obejmuje znaczenie ASPICE na rynku, zgodność, różne grupy procesów i poziomy ASPICE poprzez przykłady rzeczywistych implementacji.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do inżynierów, którzy chcą chronić pojazdy połączone przed cyberatakami.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Wdrożywać cyberbezpieczeństwo w systemach motoryzacyjnych.
Wybierać najodpowiedniejsze technologie, narzędzia i podejścia.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone głównie dla inżynierów, którzy chcą używać Autosar do projektowania komponentów samochodowych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do zaawansowanych programistów oprogramowania wbudowanego oraz inżynierów motoryzacyjnych, którzy chcą używać AUTOSAR Classic Platform do tworzenia, integrowania i testowania standardowych komponentów oprogramowania dla jednostek sterujących (ECUs).
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zainstalować i skonfigurować narzędzia rozwojowe AUTOSAR (np. DaVinci Developer, EB Tresos lub ETAS ISOLAR-A/B).
Zrozumieć wielowarstwową architekturę AUTOSAR oraz podstawowe moduły oprogramowania (BSW).
Projektować i implementować AUTOSAR OS oraz stos komunikacyjny (COM stack).
Używać CANoe lub podobnych narzędzi do symulacji, testowania i diagnozowania w środowisku AUTOSAR.
W tym szkoleniu prowadzonym przez instruktora (online lub na miejscu), uczestnicy nauczą się konfigurować DEM, przechodząc przez tworzenie i dostosowywanie przykładowej aplikacji AUTOSTAR (AUTomotiveOpen System ARchitecture).
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarne) jest skierowane do developerów oprogramowania wbudowanego lub inżynierów motoryzacyjnych na poziomie średniozaawansowanym, którzy chcą zrozumieć i skonfigurować AUTOSAR OS (oparty na OSEK/VDX) oraz stos COM, aby umożliwić niezawodne harmonogramowanie zadań i komunikację w ECU samochodowych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć architekturę AUTOSAR OS i polityki harmonogramowania
Wdrożyć i zarządzać zadaniami, zdarzeniami, alarmami i licznikami
Opisać i skonfigurować warstwy stosu COM, w tym PDUR oraz usługi komunikacyjne
Wyjaśnić stosy protokołów (CAN, LIN, FlexRay, Ethernet) i jak AUTOSAR interfejsuje się z nimi
Skonfigurować moduły OS i COM za pomocą narzędzi branżowych (Vector DaVinci lub ETAS ISOLAR)
Symulować i walidować przepływ zadań i komunikacji w ECU opartym na AUTOSAR
Dwudniowy kurs obejmujący wszystkie zasady projektowania z przykładami kodu w połączeniu z najnowszą technologią przemysłową; bardzo przydatny dla programistów oprogramowania motoryzacyjnego.
Jest to specjalistyczny kurs rozwoju HMI przeznaczony dla profesjonalistów motoryzacyjnych zaangażowanych w rozwój zaawansowanych systemów infotainment w samochodach.
Ten kompleksowy kurs jest zaprojektowany, aby dostarczyć uczestnikom wiedzy i ekspertyzy w zakresie wdrażania i utrzymywania Systemu Zarządzania Jakością (QMS) zgodnego ze standardem IATF 16949. Uczestnicy zdobędą głęboką wiedzę na temat wymagań, procesów i najlepszych praktyk związanych z zarządzaniem jakością w przemyśle motoryzacyjnym. Dzięki praktycznym przykładom i studium przypadków uczestnicy nauczą się, jak skutecznie stosować zasady IATF 16949, aby zapewnić najwyższy poziom jakości w produkcji i operacjach łańcucha dostaw w przemyśle motoryzacyjnym
ISO 26262 określa wymagania dotyczące bezpieczeństwa funkcjonalnego w sektorze motoryzacyjnym.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarne) jest przeznaczone dla profesjonalistów motoryzacyjnych, którzy chcą wdrożyć standard ISO 26262 w swojej organizacji.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć bezpieczeństwo funkcjonalne w kontekście rozwoju oprogramowania i sprzętu motoryzacyjnego.
Zrozumieć odpowiedzialność prawną i wymagania zgodności z ISO 26262.
Wdrożyć procesy bezpieczeństwa określone w ISO 26262.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Dużo ćwiczeń i praktyki.
Implementacja w rzeczywistym środowisku laboratoryjnym.
Opcje dostosowania kursu
Aby złożyć wniosek o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
Ten kurs prowadzony przez instruktora (online lub stacjonarnie) jest skierowany do profesjonalistów z branży motoryzacyjnej, którzy chcą wdrożyć standard ISO 26262 w swojej organizacji.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Ustanowić pełne i spójne wymagania bezpieczeństwa oprogramowania.
Przeprowadzić analizę architektur oprogramowania pod kątem bezpieczeństwa, w tym analizę niezależności (FFI).
Stworzyć procesy wykorzystujące narzędzia dokumentacji do poprawy jakości oprogramowania.
Przygotować i wykonać strategię testów integracyjnych dla oprogramowania i systemów.
Wdrożyć i przetestować jednostki oprogramowania dla zastosowań bezpieczeństwa.
Dwudniowy kurs pokrywający wszystkie zasady związane z AUTomotiveOpen System Architecture RunTime Environment, najbardziej znanym standardem przemysłowym dla rozwoju oprogramowania samochodowego; kurs zawiera zarówno podstawowe, jak i zaawansowane tematy, co jest bardzo przydatne dla profesjonalistów branży motoryzacyjnej.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarne) jest przeznaczone dla kierowników zaopatrzenia i personelu, którzy chcą przyjąć podejście skupione na jakości w zarządzaniu dostawcami.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Przyjąć proaktywne i wspólne podejście do poprawy jakości dostawców.
Czytelnie określać i komunikować specyfikacje i wymagania dostaw.
Zbadzać różne Systemy Zarządzania Jakością Dostawców (QMS) i zastosować podejście analityczne w celu wyboru najbardziej odpowiedniego.
Wykorzystać system QMS do ciągłego monitorowania, inspekcji i audytu łańcuchów dostaw.
Upewnić się, że dostawcy dostarczają najwyższej jakości produkty i usługi.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla specjalistów ds. jakości i produkcji, którzy chcą wdrożyć standardy VDA 6.3 w swojej organizacji.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć wymagania i procesy metodyki audytu niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego.
Nauczyć się planowania, przeprowadzania i raportowania wewnętrznych audytów i ocen na podstawie wymagań VDA 6.3.
Spełnić wymagania standardów audytu niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego.
Zastosować kwestionariusz VDA 6.3 i punktowanie audytu.
Poznać kluczowe procesy dla efektywnego, wydajnego i zgodnego z VDA 6.3 rozwoju produktów.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (7)
Ćwiczenia praktyczne
Tomasz - Bury
Szkolenie - Advanced AUTOSAR RTE Development
Sposób prezentowania konceptów softwareowych, wskazanie i kładzenie nacisku na oryginalną Autosar-ową dokumentację
Szkolenie - ISO 26262 Automotive Functional Safety
Realne podejście trenera do praktykowania przedstawianych zagadniej. Trenerka znająca tematy branży Automotive i potrafiąca się rzeczowo odnieść do stawianych pytań
Grzegorz Pietrzyk - Marelli Sosnowiec Poland Sp. z o.o.
Zagadnienia zawiązane z tworzeniem i używaniem makr, obrazowy opis standardu języka C i wyjaśnienie użyteczności w systemach embeded, zagadnienia zwiażane z kompilowaniem i kompilatorami.
Tomasz Torzewicz - TRW Polska sp. z o.o. Centrum Inzynieryjne
Szkolenie - Embedded C Application Design Principles for Automotive Professionals