People and Team Management - Plan Szkolenia

Kod kursu

pplteamman

Czas trwania

21 godzin
szkolenie zdalne: 3 lub 6 dni
szkolenie stacjonarne: 3 dni

Opis

Publiczność

Personel, który musi być w pełni świadomy problemów związanych z ludźmi i Management zespołem w celu:

  • Sami
  • Ich koledzy (rówieśnicy)
  • Ich szefowie
  • Ich członkowie zespołu
  • Ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci i interesariusze

Format kursu

Kurs będzie wysoce interaktywną kombinacją:

  • Ułatwione dyskusje
  • Prezentacje slajdów
  • Ćwiczenia i
  • Studium przypadku

Pod koniec kursu delegaci będą mogli:

  • Doceń potrzebę zarządzania własnym zachowaniem, zanim będą one mogły wpływać na zachowanie innych
  • Zrozum mocne i słabe strony różnych dostępnych mediów komunikacyjnych
  • Doceń, jak zarządzać, motywować i rozwijać członków zespołu
  • Zarządzaj wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i interesariuszami
  • Wyjaśnij, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą napotkać w biurze

Machine Translated

Plan Szkolenia

Understanding Ourselves and Others

  • What makes us behave the way we do?
  • How can we understand which parts of this behaviour is acceptable – is required by our role in the business – and which parts are not acceptable?
  • Feedback: how do others see and relate to us?

Communication

  • How do we communicate with others?
  • What are the advantages / disadvantages of the various communications media?
  • What do we mean by Effective Communication and how do we achieve it?
  • Our respective thinking and learning styles and how they can be applied to our day-to-day work

Management v Leadership

  • What is Management? What is Leadership?
  • What is the difference between Management and Leadership?
  • Analysing Leadership Behaviour
  • Analysing the difference Management Styles – and understand when to use them
  • The importance of Communication – including:
    • Verbal Communication
    • Vocal Communication
    • Visual Communication

Emotional Intelligence

  • Emotions and their consequences
  • The importance of understanding our “EQ” (as opposed to the more-standard IQ)
  • The five stages of Goleman’s Emotional Intelligence model:
    • Self-Awareness
    • Self-Management
    • Motivation
    • Empathy
    • Social Skills

Transactional Analysis

  • Why do we act / react in a certain way to colleagues and customers?
  • How can we build rapport with colleagues and customers?
  • What are the benefits of “True Rapport” in our inter-personal relationships?

Building a Successful Team

  • What is a Team?
  • The stages of Team Development

Goal and Objective Setting

  • Goal Setting – for the company
  • Objective Setting – for the staff
  • Drafting and Aligning Objectives
  • Performance Management

Stakeholder Management

  • People and the Service-Profit Chain
  • Satisfying Stakeholders
  • Stakeholder Analysis: internal and external stakeholders

Delegation

  • What is Delegation?
  • The Stages of Delegation

Coaching

  • What is Coaching?
  • Using the G R O W model for effective coaching

Handling Conflict

  • What causes conflict?
  • The Phases of Conflict Handling
    • Understanding the Conflict
    • Understanding your / the other person’s position in the conflict
    • Resolving the Conflict
  • Kilmann’s Five Conflict-Handling Modes – and how to apply them:
    • Competing
    • Collaborating
    • Compromising
    • Avoiding
    • Accommodating
  • Bridging the Gap

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Powiązane Kategorie

Szkolenia Powiązane

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!

This site in other countries/regions