Lokalne, prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe Design Thinking na żywo demonstrują poprzez studia przypadków i ćwiczenia na żywo, jak zastosować pięć etapów Design Thinking, aby lepiej zrozumieć problemy napotykane przez użytkowników końcowych produktu lub usługi, a następnie opracować najlepsze podejście do ich rozwiązanie. Szkolenie Design Thinking jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
Design Thinking to jest metodyka skoncentrowana na człowieku służąca do rozwiązywania problemów poprzez empatię, określanie, generowanie idei, prototypowanie i testowanie. Ta wersja kursu kładzie duży nacisk na etap Empathize, skupiając się na połączeniu wcześniej zidentyfikowanych bólów z rzeczywistymi potrzebami wewnętrznych klientów, a także stosowaniu dynamicznych, współpracowniczych aktywności w celu przekształcenia wniosków w działania.Ten kurs prowadzony przez instruktora (online lub na miejscu) jest przeznaczony dla zespołów i liderów o poziomie początkującego do średniozaawansowanego, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności empatii, wzmocnić relacje z wewnętrznymi klientami i przekształcić bóle w sensowne możliwości poprawy.Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zastosować techniki oparte na empatii w celu ujawniania i walidacji potrzeb klientów.
Przekształcić zmapowane bóle w jasne, działające potrzeby.
Wziąć udział w dynamicznych rolkach i symulacjach w celu praktykowania rozmów centrowanych na kliencie.
Wspólnie ponownie zdefiniować problematyczne stwierdzenia z perspektywy klienta.
Format kursu
Interaktywne wykłady i prowadzone dyskusje.
Dynamiczne, praktyczne role plays i ćwiczenia z empatii.
Warsztaty grupowe dla współpracy w ponownej formułowaniu problemów.
Opcje dostosowania kursu
Aby zapytać o wersję dostosowaną do konkretnego wewnętrznego procesu (np. zakupy lub dostarczanie sprzętu), skontaktuj się z nami w celu ustalenia.
Design Thinking to problem-solving methodology centered around humans through empathy, definition, ideation, prototyping and testing. Focusing on the first two stages — Empathize and Define — helps teams better understand internal clients and define the right problems to solve.This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at beginner-level to intermediate-level teams and leaders who wish to strengthen their connection with internal clients, reduce resistance to change, and improve operational efficiency through practical, collaborative methods.By the end of this training, participants will be able to: Use active listening and interviewing techniques to gather meaningful insights about internal clients. Create empathy maps and capture user needs and pain points. Differentiate real root problems from perceived issues using tools like the 5 Whys and problem trees. Draft clear, actionable problem statements (POVs) that guide solution work.Format of the Course Interactive lecture and discussion. Practical, hands-on exercises and role-plays. Group workshops and plenary feedback sessions.Course Customization Options To request a customized version tailored to a specific internal process (e.g., procurement or equipment provisioning), please contact us to arrange.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w dolnośląskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą zrozumieć i zastosować Design Thinking metodologie w celu napędzania innowacji i ulepszania rozwiązań biznesowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć podstawowe zasady Design Thinking i jego rolę w innowacji.
Zastosować pięć faz Design Thinking do rozwiązywania problemów.
Wykorzystywać techniki i narzędzia ideacji do wspierania kreatywności.
Wdrożyć strategie Design Thinking w celu usprawnienia procesów i zwiększenia wydajności.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w dolnośląskie (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych uczestników, którzy chcą rozwiązywać codzienne wyzwania w miejscu pracy za pomocą technik grywalizacji.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Zrozumieć zasady Design Thinking i jego zastosowanie do rozwiązywania problemów.
Stosować techniki grywalizacji w celu zwiększenia zaangażowania i innowacyjności.
Rozwijać kreatywne i praktyczne rozwiązania typowych problemów w miejscu pracy.
Skutecznie współpracować w zespołach w celu wdrożenia strategii rozwiązywania problemów.
Stosować podejście iteracyjne w celu udoskonalania rozwiązań poprzez informacje zwrotne i eksperymenty.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w dolnośląskie (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących liderów i specjalistów HR, którzy chcą nauczyć się i stosować metodologie Design Thinking w celu wspierania innowacji, zwiększania możliwości rozwiązywania problemów i skutecznego angażowania zespołów.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Wyposażyć uczestników w narzędzia i metodologie wspierające innowacyjność i zaangażowanie zespołu.
Rozwijać umiejętności w zakresie mapowania empatii, tworzenia pomysłów i prototypowania w celu rozwiązywania złożonych wyzwań.
Zastosować zasady Design Thinking do scenariuszy przywództwa i HR.
Promowanie kultury innowacji w zespołach technologicznych.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu warsztatowym na żywo w dolnośląskie (online lub na miejscu) uczestnicy dowiedzą się, jak zastosować pięć etapów Design Thinking, aby lepiej zrozumieć problemy doświadczane przez użytkowników końcowych produktu lub usługi, a następnie opracować najlepsze podejście do ich rozwiązania.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Używanie kreatywnych strategii w celu dopasowania potrzeb klientów do technologicznie wykonalnych rozwiązań.
Sformułowanie strategii mającej na celu zwiększenie wartości dla klienta i ulepszenie oferty produktów i usług.
Istnieje pięć etapów w procesie Design Thinking (DT) (empatia, zdefiniowanie problemu, pomysł, prototyp, test).
W coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnego podejścia. Design Thinking pomaga radzić sobie ze złożonymi problemami. Opanowanie myślenia projektowego pomaga skutecznie radzić sobie ze złożonymi problemami, lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe oraz poprawiać zachowanie i wydajność organizacyjną i osobistą.
Jak działa DT: uczenie się od ludzi i problemów, znajdowanie wzorców, projektowanie modelu (dryf modelu), testowanie modelu, ocena modelu i ponowna inżynieria.
Związek między DT, innowacjami i przedsiębiorczością.
Metody i narzędzia DT: persona, mapa interesariuszy, mapa podróży klienta, plan usługi, innowacja modelu biznesowego.
Zastosowanie DT: myślenie projektowe, przełomowe innowacje, podejście iteracyjne, zwinna technika szacowania, krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, gotowość do przywództwa, umiejętności komunikacyjne, znajomość technologii, myślenie przyszłościowe, kompetencje międzykulturowe i etyczne, inteligencja emocjonalna, samoświadomość, umiejętności negocjacyjne, rozwiązywanie konfliktów.
Cele:
Zrozumienie podstaw i niuansów DT
Poznanie kluczowych pojęć, czynników, teorii, typów i modeli DT.
Eksperymentowanie, doświadczanie i praktykowanie DT
Dostawa:
Jest to 1-dniowe (4-godzinne) szkolenie, które obejmuje
wykłady (40% - prezentacja teorii, koncepcji, modeli i interakcji),
W coraz bardziej złożonym świecie mamy do czynienia z problemami, które mogą wymagać specjalnego podejścia. Design Thinking pomaga radzić sobie ze złożonymi problemami. Opanowanie myślenia projektowego pomaga skutecznie radzić sobie ze złożonymi problemami, lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe oraz zwiększać organizacyjne i osobiste zachowanie i wydajność.
Cele programu:
Wprowadzenie do Design Thinking i jego wykorzystanie w różnych branżach
Określenie korzyści płynących z Design Thinking i jego znaczenia w rozwiązaniach
Zrozumienie znaczenia klienta dla Design Thinking.
Zrozumienie narzędzi wykorzystywanych w Design Thinking i sposobu ich stosowania
Design Thinking jest uznaną na świecie metodą tworzenia innowacyjnych usług, procesów i produktów.
W centrum Design Thinking jest człowiek. Istotą metody jest właściwie zdefiniowany problem oraz skoncentrowanie na realnych potrzebach końcowego użytkownika, Świadomość tej istotnej różnicy ogranicza ryzyko porażki.
Celem głównym szkolenia jest poznanie praktycznego wymiaru metody w codziennej pracy.