Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Przegląd funkcji i architektury Scratch
Konfiguracja konta Scratch
Eksplorowanie strony internetowej Scratch
Zrozumienie podstaw edytora Scratch
Programowanie przy użyciu Scratch’środowiska blokowego
Interakcja ze współrzędnymi kartezjańskimi (XY)
Zapoznanie się z edytorem Paint
Przesuwanie obiektów przy użyciu funkcji ruchu
Projektowanie poprzez kategorie wyglądu i dźwięku
Korzystanie z kontrolek, operatorów i warunków
Zrozumienie czujników i zmiennych w Scratch
Nauka o typach danych
Praca z narzędziem Pióro
Access w bibliotekach zewnętrznych
Tworzenie gry/aplikacji za pomocą Scratch
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Nie jest wymagana wcześniejsza znajomość programowania
- Zainteresowanie programowaniem i tworzeniem prostych i interaktywnych gier
Uczestnicy
- Każdy, kto jest nowy w kodowaniu
- Deweloperzy gier i aplikacji
Opinie uczestników (4)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
praktyczne przykłady i rozwiązywanie rzeczywistych problemów (w trakcie tworzenia realnych projektów, gier itp.), mam na myśli dobry praktyki i jak wygląda praca nad rzeczywistym projektem
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Lubię fakt, że wszystkie przygotowane wcześniej pytania zostały odpowiedziane; także 90-minutowe wyzwanie do stworzenia małej gry na końcu było dużo zabawy!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Szkolenie - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję