Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Przegląd funkcji i architektury Scratch

Konfiguracja konta Scratch

Eksplorowanie strony internetowej Scratch

Zrozumienie podstaw edytora Scratch

Programowanie przy użyciu Scratch’środowiska blokowego

Interakcja ze współrzędnymi kartezjańskimi (XY)

Zapoznanie się z edytorem Paint

Przesuwanie obiektów przy użyciu funkcji ruchu

Projektowanie poprzez kategorie wyglądu i dźwięku

Korzystanie z kontrolek, operatorów i warunków

Zrozumienie czujników i zmiennych w Scratch

Nauka o typach danych

Praca z narzędziem Pióro

Access w bibliotekach zewnętrznych

Tworzenie gry/aplikacji za pomocą Scratch

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Nie jest wymagana wcześniejsza znajomość programowania
  • Zainteresowanie programowaniem i tworzeniem prostych i interaktywnych gier

Publiczność

  • Każdy, kto jest nowy w kodowaniu
  • Deweloperzy gier i aplikacji
 7 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Powiązane Kategorie