Plan Szkolenia
Wprowadzenie
Przegląd funkcji i architektury Scratch
Konfiguracja konta Scratch
Eksplorowanie strony internetowej Scratch
Zrozumienie podstaw edytora Scratch
Programowanie przy użyciu Scratch’środowiska blokowego
Interakcja ze współrzędnymi kartezjańskimi (XY)
Zapoznanie się z edytorem Paint
Przesuwanie obiektów przy użyciu funkcji ruchu
Projektowanie poprzez kategorie wyglądu i dźwięku
Korzystanie z kontrolek, operatorów i warunków
Zrozumienie czujników i zmiennych w Scratch
Nauka o typach danych
Praca z narzędziem Pióro
Access w bibliotekach zewnętrznych
Tworzenie gry/aplikacji za pomocą Scratch
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i wnioski
Wymagania
- Nie jest wymagana wcześniejsza znajomość programowania
- Zainteresowanie programowaniem i tworzeniem prostych i interaktywnych gier
Publiczność
- Każdy, kto jest nowy w kodowaniu
- Deweloperzy gier i aplikacji
Opinie uczestników (4)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Kłosowicz - Daniel Kłosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Szkolenie - 3D Modeling with Blender
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
wyrozumiałość i pomoc
Jadwiga Dudek
Szkolenie - Blender: 3D Modeling Fundamentals
practical examples and troubleshooting of real problems (during creating real projects, games, etc.), I mean good practice and how the real project work looks like
Michał Orliński - relayr sp. z o.o.
Szkolenie - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!