Plan Szkolenia

  1. Wprowadzenie

    • Co to jest wzorzec projektowy

    • Elementy opisu wzorca

    • Relacja wzorców projektowych z innymi wzorcami

    • Wprowadzenie do diagramu klas UML

    • Wprowadzenie do filarów programowania obiektowego (OOP)

    • Realizacja zasad SOLID i GRASP przez wzorce projektowe

  2. Wzorce konstrukcyjne

    • Budowniczy (Builder)

    • Fabryka abstrakcyjna (Abstract Factory)

    • Metoda wytwórcza (Factory Method)

    • Prototyp (Prototype)

    • Singleton

  3. Wzorce strukturalne

    • Adapter

    • Dekorator (Decorator)

    • Fasade (Facade)

    • Kompozyt (Composite)

    • Most (Bridge)

    • Pełnomocnik (Proxy)

    • Pyłek (Flyweight)

  4. Wzorce operacyjne (czynnościowe)

    • Interpreter

    • Iterator

    • Łańcuch zobowiązań (Chain of Responsibility)

    • Mediator

    • Metoda szablonowa (Template Method)

    • Obserwator (Observer)

    • Odwiedzający (Visitor)

    • Pamiątka (Memento)

    • Polecenie (Command)

    • Stan (State)

    • Strategia (Strategy)

Wymagania

Znajomość podstaw programowania obiektowego w języku Ruby.

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Szkolenia Powiązane

Programowanie w języku Ruby

21 godzin

Powiązane Kategorie