GRUPA DOCELOWA:
- Każdy w organizacji, który chce poprawić swoje kompetencje (postawę, wiedzę, umiejętności) w dziedzinie psychologii liderstwa i zarządzania.
- Menedżerowie, którzy chcą poprawić swoje kompetencje w dziedzinie liderstwa i zarządzania.
- Przedsiębiorcy
CEL EDUKACYJNY SZKOLENIA:
Szkolenie w formie praktycznych warsztatów, mające na celu doskonalenie umiejętności w dziedzinie zarządzania i liderstwa. Szkolenie przygotuje Cię do zarządzania kapitałem ludzkim. Uczestnicy zdobędą umiejętności w zakresie: a. zarządzania, liderstwa i inspirowania innych do działania; b. motywowania, budowania zaangażowania, zwiększania determinacji i morale; c. oceny i rozwoju pracowników; d. delegowania zadań i władzy; e. organizowania i planowania pracy oraz ustalania celów; f. egzekwowania i udzielania opinii zwrotnych.
CELE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
Nauczysz się nowoczesnych modeli i narzędzi z dziedziny liderstwa i zarządzania. Podniesiesz na wyższy poziom kluczowe umiejętności interpersonalne w zakresie prowadzenia ludzi i zespołów oraz zarządzania sytuacyjnego.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
Wypróbujesz modele, narzędzia i techniki, które nauczyłeś się, zwiększając poziom umiejętności mających największy wpływ na prowadzenie ludzi i zarządzanie zespołem.
SZKOLENIE WZMOCNI TWOJĄ WIEDZĘ:
Z dziedziny psychologii liderstwa i zarządzania.
SZKOLENIE WZMOCNI UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE:
- Wybierania odpowiednich modeli, narzędzi i technik dostosowanych do kontekstu sytuacyjnego
- Prowadzenia ludzi i zarządzania zespołami.
- Zwiększania swojego wpływu na zmiany w działaniach i zachowaniach zespołu.
- Umiejętności budowania wysokiego zaangażowania i morale w zespołach.
- Umiejętności wyboru argumentów racjonalnych i emocjonalnych, które zwiększają nasz wpływ na proces podejmowania decyzji przez innych.
- Umiejętności diagnozowania potrzeb innych.
- Umiejętności neutralizowania oporu wobec zmian.
- Umiejętności zarządzania emocjami i stresem.
SZKOLENIE WZMOCNI KOMPETENCJE:
- Wywierania wpływu w procesie zarządzania i liderstwa.
- Czytania kontekstu sytuacji i wyboru odpowiednich modeli, narzędzi i technik liderstwa sytuacyjnego.
- Zarządzania sobą i zespołami w zmiennym i nieprzewidywalnym środowisku.
Więcej...