Plan Szkolenia
a. Wprowadzenie i podstawy (UX/UI, Figma)
b. Podstawy badań
c. Przygotowanie raportu
d. Projektowanie nawigacji
e. Axure
f. Dashboard
g. Cykl życia projektu
Wymagania
Cel dydaktyczny: Przygotowanie uczestników do projektowania rozwiązań cyfrowych w taki sposób, aby jak najlepiej spełniały oczekiwania użytkowników.
• Zakres szkolenia (minimum poniższe elementy), szkolenie w formie warsztatów opartych o ćwiczenia praktyczne:
Opinie uczestników (3)
Poznałem trochę więcej rozwiązań i funkcji związanych z komponentami
Lukasz Herod
Forma szkolenia (dużo ćwiczeń), podejście i swoboda prowadzącego, wyważona ilość wiedzy.
Maciej Sadowski - Unit4 Polska sp. z o.o.
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Ćwiczenia rozbijania procesów na części na karteczkach i tworzenie prototypów na kartach