Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
- Wprowadzenie do Customer Journey Map
- Cele Customer Journey Map
- Elementy mapy podróży klienta
- Jak tworzyć skuteczne wędrówki użytkowników
- Komunikowanie się i działanie na podstawie Customer Journey Map
Wymagania
14 godzin
Opinie uczestników (3)
merytoryczność szkolenia, przyjemne prowadzenie, duża wiedza + doświadczenie prowadzącej
Iwona
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Apolinary nie tylko wyjaśnił procesy, ale wyjaśnił przyczynę tych procesów z personal doświadczeń.
Gavin - SimplyIOA
Szkolenie - User Experience Design with Figma
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wiedza i doświadczenie, które instruktor ma, aby dać nam kurs i że przez cały czas wykazywała zainteresowanie naszą nauką i że nie było żadnych wątpliwości.
victor olivos baizabal - Global Knowledge S.A. de C.V.
Szkolenie - User Experience UX Design Fundamentals
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję