Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
- Wprowadzenie do mapy podróży klienta
- Cele mapy podróży klienta
- Elementy mapy podróży klienta
- Jak tworzyć skuteczne podróże użytkowników
- Komunikowanie się i działanie na podstawie mapy podróży klienta
14 godzin
Opinie uczestników (3)
Poznałem trochę więcej rozwiązań i funkcji związanych z komponentami
Lukasz Herod
Szkolenie - User Experience Design with Figma
Forma szkolenia (dużo ćwiczeń), podejście i swoboda prowadzącego, wyważona ilość wiedzy.
Maciej Sadowski - Unit4 Polska sp. z o.o.
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Ćwiczenia rozbijania procesów na części na karteczkach i tworzenie prototypów na kartach