Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do projektowania zorientowanego na człowieka
- Czym jest projektowanie zorientowane na człowieka?
- Proces HCD i kluczowe zasady
- Studia przypadków udanych aplikacji HCD
Badania użytkowników i empatia
- Przeprowadzanie wywiadów i ankiet z użytkownikami
- Analiza zachowań i bolączek użytkowników
- Tworzenie map empatii
Definiowanie problemu
- Jak tworzyć ramy i definiować problemy użytkowników
- Opracowywanie person użytkowników
- Tworzenie map podróży klienta
Tworzenie pomysłów i opracowywanie rozwiązań
- Techniki burzy mózgów dla kreatywnych rozwiązań
- Stosowanie ram myślenia projektowego
- Wspólne tworzenie pomysłów z interesariuszami
Prototypowanie i testowanie
- Tworzenie prototypów o niskiej i wysokiej wierności
- Testowanie użyteczności i zbieranie informacji zwrotnych
- Iteracja w oparciu o wyniki testów
Wdrożenie projektu
- Przekształcanie prototypów w funkcjonalne projekty
- Dostosowanie projektu do wymagań biznesowych i technicznych
- Skalowanie projektowania zorientowanego na człowieka w organizacji
HCD w strategii Business
- Integracja HCD z rozwojem produktu
- Mierzenie wpływu decyzji projektowych
- Najlepsze praktyki dla długoterminowego sukcesu projektowania
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Zrozumienie podstawowych zasad projektowania
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i technikach burzy mózgów
- Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie UX/UI
Odbiorcy
- Projektanci produktów
- Projektanci UX/UI
- Strategowie Business
- Programiści i menedżerowie produktu
14 godzin
Opinie uczestników (3)
Poznałem trochę więcej rozwiązań i funkcji związanych z komponentami
Lukasz Herod
Szkolenie - User Experience Design with Figma
Forma szkolenia (dużo ćwiczeń), podejście i swoboda prowadzącego, wyważona ilość wiedzy.
Maciej Sadowski - Unit4 Polska sp. z o.o.
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Ćwiczenia rozbijania procesów na części na karteczkach i tworzenie prototypów na kartach