Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Przegląd funkcji Figma

Czym jest projektowanie doświadczeń użytkownika?

Przegląd procesu projektowania

Pierwsze kroki z Figma

Poruszanie się po interfejsie użytkownika Figma

Projektowanie aplikacji internetowej

Praca z interfejsem użytkownika Element i treścią

Tworzenie projektu responsywnego

Eksportowanie projektu

Ponowne wykorzystanie projektu Element

Tworzenie projektu portfolio

Współpraca z członkami zespołu

Zarządzanie wymaganiami

Praca z programistami

Najlepsze praktyki dostarczania dopracowanego projektu

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Ogólne zrozumienie koncepcji tworzenia aplikacji.

Uczestnicy

  • Projektanci
  • Specjaliści UI/UX
  • Programiści
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (7)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie