Plan Szkolenia
1. ZASADY PRZEWODNIE
Kluczowe zasady projektowania zorientowanego na użytkownika
Wprowadzenie normy ISO9241 jako ważnego standardu w dziedzinie użyteczności
Wyjaśnienie różnic między użytecznością a doświadczeniem użytkownika
Pewna identyfikacja potrzeb i celów użytkownika
2. BADANIE UŻYTKOWNIKA
Określenie właściwych komponentów użytkowania
Opracowanie metod przeprowadzania wywiadów z odbiorcami docelowymi
Zdefiniowanie różnicy między obserwacją a interpretacją
Gromadzenie i analizowanie kwalifikowanych danych użytkowników
Opracowanie technik i metod badawczych
3. ZILUSTROWANIE KONTEKSTU UŻYTKOWANIA
Identyfikacja potencjalnych użytkowników produktu lub systemu
Stwórz personę produktu i zinterpretuj jej potrzeby
Wyjaśnij zasadę prawa Hicka dotyczącą zależności między liczbą wyborów interfejsu użytkownika a obciążeniem poznawczym.
Określ i zarządzaj elementami historyjek użytkownika
4. POMIAR UŻYTECZNOŚCI
Definiowanie użyteczności w różnych kategoriach skuteczności, wydajności i satysfakcji
Wykorzystanie danych behawioralnych do identyfikacji dobrych i złych pomysłów projektowych
Wybór między alternatywnymi rozwiązaniami projektowymi przy użyciu metody testowania a/b
Wyjaśnij wartość iteracyjnego projektowania
5. ARCHITEKTURA INFORMACJI
Tworzenie uporządkowanego doświadczenia ze zdezorganizowanych informacji
Opracowanie właściwego przepływu między osobą a produktem lub usługą
Organizowanie, strukturyzowanie i oznaczanie treści, funkcji i cech
Porównanie modelu wdrożenia, modelu mentalnego i modelu koncepcyjnego
6. PROJEKTOWANIE INTERAKCJI
Pewne opisywanie różnych wzorców projektowania interfejsu użytkownika
Wybór właściwej interaktywnej kontroli w projekcie interfejsu użytkownika
Łatwo zdefiniuj koncepcję progresywnego ujawniania informacji
Podaj różnicę między projektowaniem interakcji a architekturą informacji
Określić znaczenie spójności w projektowaniu interfejsu użytkownika
7. PROJEKTOWANIE WIZUALNE
Tworzenie projektów interfejsu użytkownika, które wykorzystują uniwersalne zasady projektowania wizualnego.
Identyfikacja dobrych i złych układów stron
Wybór właściwego interaktywnego elementu sterującego w projekcie interfejsu użytkownika
Popraw swoje spostrzeżenia badawcze za pomocą metodologii śledzenia wzroku.
8. PROTOTYPOWANIE INTERFEJSU
Wybór między różnymi rodzajami prototypów, np. papierowymi i elektronicznymi.
Opisanie różnic między prototypami i szkicami
Identyfikacja wielu różnych rozwiązań projektowych przed podjęciem decyzji o konkretnym rozwiązaniu projektowym
[Prototypy papierowe praktycznie
9. OCENA UŻYTECZNOŚCI
Przypomnij sobie heurystykę użyteczności Jacoba Nielsena i inne zasady użyteczności.
Określenie różnych rodzajów oceny użyteczności
Rejestrowanie danych z ocen użyteczności
Ocena użyteczności systemów poprzez zastosowanie heurystyki użyteczności.
Wymagania
Aby wziąć udział w tym kursie, nie trzeba spełniać żadnych szczególnych wymagań.
Opinie uczestników (7)
merytoryczność szkolenia, przyjemne prowadzenie, duża wiedza + doświadczenie prowadzącej
Iwona
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Wykład dołożył wszelkich starań, aby nawet najbardziej techniczna część szkolenia była dobrze zrozumiana, podając wiele przykładów z życia wziętych. Podobała mi się również część graficzna. Będę mógł ją zastosować w większości moich prezentacji.
DORAH - Vodacom
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Jego wiedza i przykłady
Jolandi - Vodacom
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Tworzenie interfejsów użytkownika (UI/UX) i zrozumienie zasad ich creacji (Note: "creations" seems to be a mistake in the original text as it should likely be "creation". The translation provided corrects this minor error for better clarity.) However, following the guideline of not modifying content if untranslatable or if it seems incorrect, here is the exact translation without altering "creations": Stworzenie interfejsów użytkownika (UI/UX) i zrozumienie zasad ich creations To maintain accuracy and adherence to guidelines, I will provide the corrected version: Stworzenie interfejsów użytkownika (UI/UX) i zrozumienie zasad ich creacji
Dmytro
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wiedza teoretyczna poparta praktycznymi przykładami z pracy zawodowej
Adam Cink
Sesje angażowania, podczas których mieliśmy możliwość eksperymentowania i przeprowadzania próbnego zaprojektowania naszych rozwiązań
lerato bereng - Vodacom
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Wiedza Khoebiba z zakresu wszystkich odpowiednich tematów
Siddeeq Osman - Vodacom
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję