Plan Szkolenia

1. ZASADY PRZEWODNIE

Kluczowe zasady projektowania zorientowanego na użytkownika

Wprowadzenie normy ISO9241 jako ważnego standardu w dziedzinie użyteczności

Wyjaśnienie różnic między użytecznością a doświadczeniem użytkownika

Pewna identyfikacja potrzeb i celów użytkownika

2. BADANIE UŻYTKOWNIKA

Określenie właściwych komponentów użytkowania

Opracowanie metod przeprowadzania wywiadów z odbiorcami docelowymi

Zdefiniowanie różnicy między obserwacją a interpretacją

Gromadzenie i analizowanie kwalifikowanych danych użytkowników

Opracowanie technik i metod badawczych

3. ZILUSTROWANIE KONTEKSTU UŻYTKOWANIA

Identyfikacja potencjalnych użytkowników produktu lub systemu

Stwórz personę produktu i zinterpretuj jej potrzeby

Wyjaśnij zasadę prawa Hicka dotyczącą zależności między liczbą wyborów interfejsu użytkownika a obciążeniem poznawczym.

Określ i zarządzaj elementami historyjek użytkownika

4. POMIAR UŻYTECZNOŚCI

Definiowanie użyteczności w różnych kategoriach skuteczności, wydajności i satysfakcji

Wykorzystanie danych behawioralnych do identyfikacji dobrych i złych pomysłów projektowych

Wybór między alternatywnymi rozwiązaniami projektowymi przy użyciu metody testowania a/b

Wyjaśnij wartość iteracyjnego projektowania

5. ARCHITEKTURA INFORMACJI

Tworzenie uporządkowanego doświadczenia ze zdezorganizowanych informacji

Opracowanie właściwego przepływu między osobą a produktem lub usługą

Organizowanie, strukturyzowanie i oznaczanie treści, funkcji i cech

Porównanie modelu wdrożenia, modelu mentalnego i modelu koncepcyjnego

6. PROJEKTOWANIE INTERAKCJI

Pewne opisywanie różnych wzorców projektowania interfejsu użytkownika

Wybór właściwej interaktywnej kontroli w projekcie interfejsu użytkownika

Łatwo zdefiniuj koncepcję progresywnego ujawniania informacji

Podaj różnicę między projektowaniem interakcji a architekturą informacji

Określić znaczenie spójności w projektowaniu interfejsu użytkownika

7. PROJEKTOWANIE WIZUALNE

Tworzenie projektów interfejsu użytkownika, które wykorzystują uniwersalne zasady projektowania wizualnego.

Identyfikacja dobrych i złych układów stron

Wybór właściwego interaktywnego elementu sterującego w projekcie interfejsu użytkownika

Popraw swoje spostrzeżenia badawcze za pomocą metodologii śledzenia wzroku.

8. PROTOTYPOWANIE INTERFEJSU

Wybór między różnymi rodzajami prototypów, np. papierowymi i elektronicznymi.

Opisanie różnic między prototypami i szkicami

Identyfikacja wielu różnych rozwiązań projektowych przed podjęciem decyzji o konkretnym rozwiązaniu projektowym

[Prototypy papierowe praktycznie

9. OCENA UŻYTECZNOŚCI

Przypomnij sobie heurystykę użyteczności Jacoba Nielsena i inne zasady użyteczności.

Określenie różnych rodzajów oceny użyteczności

Rejestrowanie danych z ocen użyteczności

Ocena użyteczności systemów poprzez zastosowanie heurystyki użyteczności.

Wymagania

Aby wziąć udział w tym kursie, nie trzeba spełniać żadnych szczególnych wymagań.

 28 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (7)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie