Plan Szkolenia
-
Biznes i doświadczenie użytkownika
-
Jak strategia doświadczenia użytkownika wpływa
-
Na biznes i dlaczego jest to ważne
-
Składniki strategii UX
-
Jak weryfikować wartość rozwiązań i jak przeprowadzać analizę konkurencyjną
-
Metody badań doświadczenia użytkownika
-
Użytkownicy, którzy wpływają na strategię
Opinie uczestników (4)
"Właśnie ta metoda w czasie rzeczywistym, którą wykładowca zastosował do pokazania, jak nasz zespół może zastosować Human-Centered Design (HCD) w naszym projekcie, bardzo mnie wraziła. Było również fantastyczne, że wykładowca poświęcił czas na zrozumienie naszego projektu w szerokim sensie, co pomogło udzielić jasnych i praktycznych wskazówek, jak możemy lepiej podejść do UX i UI."
Nichole Bryant Joven - Grundfos
Szkolenie - Human-Centered Design (HCD)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Poznałem trochę więcej rozwiązań i funkcji związanych z komponentami
Lukasz Herod
Szkolenie - User Experience Design with Figma
Forma szkolenia (dużo ćwiczeń), podejście i swoboda prowadzącego, wyważona ilość wiedzy.
Maciej Sadowski - Unit4 Polska sp. z o.o.
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Ćwiczenia rozbijania procesów na części na karteczkach i tworzenie prototypów na kartach