Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.        
        
        
            Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.        
    Plan Szkolenia
- 
	Biznes i doświadczenie użytkownika 
- 
	Jak strategia doświadczenia użytkownika wpływa 
- 
	Na biznes i dlaczego jest to ważne 
- 
	Składniki strategii UX 
- 
	Jak weryfikować wartość rozwiązań i jak przeprowadzać analizę konkurencyjną 
- 
	Metody badań doświadczenia użytkownika 
- 
	Użytkownicy, którzy wpływają na strategię 
             14 godzin
        
        
Opinie uczestników (3)
Poznałem trochę więcej rozwiązań i funkcji związanych z komponentami
Lukasz Herod
Szkolenie - User Experience Design with Figma
Forma szkolenia (dużo ćwiczeń), podejście i swoboda prowadzącego, wyważona ilość wiedzy.
Maciej Sadowski - Unit4 Polska sp. z o.o.
Szkolenie - User Experience (UX) Design
Ćwiczenia rozbijania procesów na części na karteczkach i tworzenie prototypów na kartach
