Plan Szkolenia
Introduction
Setting up Your Development Environment
Fundamentals of C++ for Gaming
Customizing the Unreal UI
Creating Your First Project
Creating Landscapes
Blocking out Levels
Assembling a Scene
Applying Materials and Creating Special Effects
Exporting and Importing Assets for Use in the Design
Adding Post-Processing Effects
Crafting a Unique Look
Unreal's Visual Scripting Language and the Blueprint Editor
Creating Cinematics
Optimizing Performance
Packaging Your Game for Distribution
Summary and Conclusion
Wymagania
- Desire to learn game development.
- Programming experience not required.
Audience
- Beginner game developers
Opinie uczestników (7)
Bardzo podobała mi się wiedza Trenera dotycząca C++ i duże realne doświadczenie, podawanie przykładów uzycia i przedstawianie realnych scenariuszy. Kontakt z grupą.
Sylwia Wnuczko - Jeppesen Poland Sp.z oo/ Boeing Company
Szkolenie - C++ for Embedded Systems
We have been show many different tools (gdb,valgrind,callgrind, google sanitizers, ...) which was really great to have a base knowledge that we can extend when we will need to use one of those tools.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Szkolenie - C++ 11 Programming
1) Warsztatowy charakter zajęć :-)
Mariusz Szlagowski - Samsung Electronics Polska Sp. z o.o
Szkolenie - Programowanie wielowątkowe w języku C++
Dużo ćwiczeń i pomocy. Przydatne było, aby trener mógł wykorzystać nasze indywidualne dokumenty projektowe, aby pomóc nam naprawić nasz problem i ukończyć ćwiczenia. {Mnóstwo szans na zadawanie pytań.
Matthew - Teledyne
Szkolenie - Advanced C++
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
the balance between lectures and practice, the rhythm, the trainer knowledge and pedagogic skill
Armando Pinto - EID
Szkolenie - C/C++ Secure Coding
Good coverage of the topic
Steven Irrgang - Raytheon Australia
Szkolenie - Writing Simpler Cleaner Code with C++ 17
The details on how compiler behaves depending on to the syntax usage. The "Quiz" sections are very stimulating