Plan Szkolenia

    Przeglądanie i opisywanie procesu od początku do końca, od pierwszego kontaktu z klientem do zakończenia procesu w back-office
Zdefiniowanie kluczowych wskaźników do pomiaru wydajności procesu, jak zdefiniować najbardziej odpowiednie wskaźniki
  • jak mierzyć te wskaźniki itp.
  • Identyfikacja obszarów wymagających poprawy w procesie, w jaki sposób zidentyfikować te ulepszenia
  • na czym się skupić
  • czego unikać itp.
  • Proponowanie rekomendacji w celu usprawnienia procesu, jakiego rodzaju rekomendacje
  • jak je napisać
  • jak zapewnić zalecenia operacyjne itp.
  • Monitorowanie ulepszeń, która struktura zarządzania ma monitorować ulepszenia procesów
  • jak często
  • jaki rodzaj raportowania itp.
  •  21 godzin

    Liczba uczestników



    Cena za uczestnika

    Opinie uczestników (4)

    Powiązane Kategorie