Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Agentic AI

  • Definiowanie możliwości agentowych w sztucznej inteligencji
  • Kluczowe różnice między tradycyjnymi i agentowymi agentami AI
  • Przypadki użycia agentowej sztucznej inteligencji w różnych branżach

Rozwijanie Goal-Driven AI Agents

  • Zrozumienie autonomicznego ustalania celów i priorytetów
  • Wdrażanie uczenia ze wzmocnieniem w celu samodoskonalenia
  • Dostrajanie zachowań agentów AI w oparciu o pętle sprzężenia zwrotnego

Multi-Agent Collaboration i koordynacja

  • Budowanie agentów AI, którzy współpracują i komunikują się
  • Delegowanie zadań i przypisywanie ról w systemach agentowych
  • Przykłady pracy zespołowej wielu agentów w świecie rzeczywistym

Adaptacyjna interakcja AI-człowiek

  • Personalizacja odpowiedzi AI w oparciu o zachowanie użytkownika
  • Świadomość kontekstu i dynamiczne podejmowanie decyzji
  • Projektowanie UX dla inteligentnych i responsywnych agentów AI

Wdrażanie Agentic AI w aplikacjach

  • Integracja agentowej sztucznej inteligencji z interfejsami API i narzędziami innych firm
  • Zapewnienie skalowalności i wydajności we wdrożeniach AI
  • Studia przypadków udanych wdrożeń agentowej sztucznej inteligencji

Rozważania i wyzwania etyczne

  • Równoważenie autonomii z kontrolą w agentach AI
  • Radzenie sobie z uprzedzeniami i obawami etycznymi związanymi ze sztuczną inteligencją
  • Ramy regulacyjne dla autonomicznych systemów sztucznej inteligencji

Przyszłe trendy w Agentic AI

  • Pojawiające się postępy w autonomii AI
  • Rozszerzanie możliwości agentów dzięki nowym technologiom
  • Przewidywania dotyczące automatyzacji i podejmowania decyzji opartych na sztucznej inteligencji

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowa wiedza na temat agentów AI i automatyzacji
  • Doświadczenie w programowaniu Python
  • Zrozumienie integracji AI opartych na API

Uczestnicy

  • Programiści AI ulepszający systemy autonomiczne
  • Inżynierowie automatyzacji optymalizujący przepływy pracy oparte na sztucznej inteligencji
  • Projektanci UX poprawiający interakcje człowiek-agent
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie