Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Agentic AI
- Definiowanie możliwości agentowych w sztucznej inteligencji
- Kluczowe różnice między tradycyjnymi i agentowymi agentami AI
- Przypadki użycia agentowej sztucznej inteligencji w różnych branżach
Rozwijanie Goal-Driven AI Agents
- Zrozumienie autonomicznego ustalania celów i priorytetów
- Wdrażanie uczenia ze wzmocnieniem w celu samodoskonalenia
- Dostrajanie zachowań agentów AI w oparciu o pętle sprzężenia zwrotnego
Multi-Agent Collaboration i koordynacja
- Budowanie agentów AI, którzy współpracują i komunikują się
- Delegowanie zadań i przypisywanie ról w systemach agentowych
- Przykłady pracy zespołowej wielu agentów w świecie rzeczywistym
Adaptacyjna interakcja AI-człowiek
- Personalizacja odpowiedzi AI w oparciu o zachowanie użytkownika
- Świadomość kontekstu i dynamiczne podejmowanie decyzji
- Projektowanie UX dla inteligentnych i responsywnych agentów AI
Wdrażanie Agentic AI w aplikacjach
- Integracja agentowej sztucznej inteligencji z interfejsami API i narzędziami innych firm
- Zapewnienie skalowalności i wydajności we wdrożeniach AI
- Studia przypadków udanych wdrożeń agentowej sztucznej inteligencji
Rozważania i wyzwania etyczne
- Równoważenie autonomii z kontrolą w agentach AI
- Radzenie sobie z uprzedzeniami i obawami etycznymi związanymi ze sztuczną inteligencją
- Ramy regulacyjne dla autonomicznych systemów sztucznej inteligencji
Przyszłe trendy w Agentic AI
- Pojawiające się postępy w autonomii AI
- Rozszerzanie możliwości agentów dzięki nowym technologiom
- Przewidywania dotyczące automatyzacji i podejmowania decyzji opartych na sztucznej inteligencji
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa wiedza na temat agentów AI i automatyzacji
- Doświadczenie w programowaniu Python
- Zrozumienie integracji AI opartych na API
Uczestnicy
- Programiści AI ulepszający systemy autonomiczne
- Inżynierowie automatyzacji optymalizujący przepływy pracy oparte na sztucznej inteligencji
- Projektanci UX poprawiający interakcje człowiek-agent
14 godzin