Plan Szkolenia

Wprowadzenie do LLMs w VR i AR

  • Badanie potencjału LLMs w technologiach immersyjnych
  • Zrozumienie podstaw LLMs i ich możliwości
  • Obecne trendy i case study w LLM-sterowanych VR i AR

Integracja LLMs z rozwojem VR i AR

  • Konfiguracja środowisk programistycznych dla VR i AR z LLMs
  • Projektowanie interaktywnych scenariuszy z dialogami sterowanymi przez LLM
  • Tworzenie dynamicznej treści i fabuł za pomocą LLMs

Poprawa doświadczenia użytkownika za pomocą LLMs

  • Personalizacja doświadczeń VR i AR za pomocą przetwarzania języka naturalnego
  • Wdrażanie poleceń głosowych i interfejsów konwersacyjnych
  • Mierzenie i poprawa zaangażowania użytkowników za pomocą analityki AI

Najlepsze praktyki i zagadnienia etyczne

  • Projektowanie inklinacyjnych i dostępnych aplikacji VR i AR
  • Zajmowanie się zagadnieniami etycznymi w AI-sterowanych środowiskach wirtualnych
  • Zachowanie prywatności użytkowników i bezpieczeństwa danych

Praktyczne laboratorium: Tworzenie projektu VR/AR z wzmocnieniem LLM

  • Rozwój prototypu aplikacji VR lub AR z integracją LLM
  • Testowanie interakcji i przepływu fabuły z rzeczywistymi użytkownikami
  • Zbieranie opinii i iterowanie nad projektem

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie podstaw tworzenia aplikacji VR i AR
  • Doświadczenie w programowaniu w Python
  • Znajomość modelowania i animacji 3D

Grupa docelowa

  • Programiści VR i AR
  • Projektanci gier
  • Inżynierowie AI
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie