Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Czym jest informacja? Czym jest zarządzanie informacją?
- Rola komunikacji w zarządzaniu informacjami.
Identyfikacja informacji w projekcie
- Cele projektu a przetwarzane informacje.
- Analiza interesariuszy
- Pozyskiwanie potrzeb informacyjnych.
- Analiza ryzyka związanego z informacjami.
Plan zarządzania informacjami.
- Identyfikacja produktów pracy.
- Określenie wymaganej zawartości produktów pracy.
- Relacje i ograniczenia;
- Tworzenie struktury artefaktów - rola identyfikowalności w zarządzaniu informacjami.
Wdrożenie planu zarządzania informacjami
- Pilotaż jako metoda testowania nowego podejścia;
- Praca zespołowa - rola informacji zwrotnych i wyciągniętych wniosków.
- Standaryzacja - skalowanie podejścia do całej organizacji.
Podsumowanie
- Podsumowanie warsztatów;
- Najlepsze praktyki i kluczowe elementy procesu zarządzania informacjami.
Wymagania
Podstawowa znajomość cyklu życia produktu IT. Znajomość nomenklatury stosowanej w tworzeniu oprogramowania i realizacji projektów IT. Zalecane doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu IT.
Poziom 2
Adresaci Analityków systemowych i biznesowych, właścicieli produktów, właścicieli biznesowych. Inżynierów oprogramowania i systemów. Osób na stanowiskach kierowniczych, liderów zespołów analitycznych, osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości procesów wytwarzania oprogramowania, w szczególności w obszarze analizy biznesowej i systemowej.
Opinie uczestników (5)
Całość szkolenia. Przygotowanie trenera, sposób komunikacji, przygotowane ćwiczenia. Wszystko top
Michal - AXAXL
Szkolenie - Testable Requirements - How to Write Good Acceptance Criteria?
Sposób prowadzenia szkolenia
Weronika
Szkolenie - Requirements Management
Otwarta dyskusja na temat różnych zagadnień i przykładów wydarzeń z jakimi możemy się zetknąć przy tworzeniu wymagań.
Piotr - Nippon Seiki Europe
Szkolenie - IREB CPRE Foundation - przygotowanie do egzaminu
**Trenera wiedza i łatwość dyskusji - świetny przepływ**
Piotr Stanik - GP Strategies Poland sp. z o.o.
Szkolenie - Fintech: A Practical Introduction for Managers
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Profesjonalizm, elokwencja, humor i duża wiedza.