Plan Szkolenia

Wprowadzenie 

  • Czym jest informacja? Czym jest zarządzanie informacją?
  • Rola komunikacji w zarządzaniu informacjami.

Identyfikacja informacji w projekcie

  • Cele projektu a przetwarzane informacje.
  • Analiza interesariuszy
  • Pozyskiwanie potrzeb informacyjnych.
  • Analiza ryzyka związanego z informacjami.

Plan zarządzania informacjami.

  • Identyfikacja produktów pracy.
  • Określenie wymaganej zawartości produktów pracy.
  • Relacje i ograniczenia;
  • Tworzenie struktury artefaktów - rola identyfikowalności w zarządzaniu informacjami.

Wdrożenie planu zarządzania informacjami

  • Pilotaż jako metoda testowania nowego podejścia;
  • Praca zespołowa - rola informacji zwrotnych i wyciągniętych wniosków.
  • Standaryzacja - skalowanie podejścia do całej organizacji.

Podsumowanie

  • Podsumowanie warsztatów;
  • Najlepsze praktyki i kluczowe elementy procesu zarządzania informacjami.

Wymagania

Podstawowa wiedza na temat cyklu życia produktu IT.

Wiedza na temat nomenklatury stosowanej w rozwoju oprogramowania i wdrażaniu projektów IT.

Zalecane doświadczenie w co najmniej 1 projekcie IT.

Poziom

2

Adresowane do

Analityków systemów i biznesowych, właścicieli produktów, właścicieli biznesu.

Inżynierów oprogramowania i systemów.
Osoby na stanowiskach kierowniczych, liderów zespołów analitycznych, osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości procesów rozwoju oprogramowania, szczególnie w dziedzinie analizy biznesowej i systemowej.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie