Plan Szkolenia

1. Działania, procesy, projekty – wprowadzenie

  • Działanie, projekt i proces w funkcjonowaniu organizacji – rola i charakterystyka
  • Model tradycyjny i model Agile – za i przeciw

2. Podejścia Agile, czym się różnią i kiedy powinniśmy je stosować

  • Podejścia zwinne

o SCRUM
o Kanban
o Lean
o XP

  • Podejścia zajmujące się całymi projektami:

o DSDM
o Prince2 Agile
o SAFe

  • Korzyści i wady stosowania różnorodnych podejść Agile

3. Podejścia Agile w „pigułce” :

  • Założenia
  • Wartości
  • Organizacja zespołów
  • Organizacja pracy w Agile

4. Zwinne zespoły

  • Wartości zwinne
  • Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym , jako jeden ze zwinnych pryncypiów
  • Zwinne przywództwo
  • Techniki i narzędzia pracy zespołowej

5. Narzędzia i techniki Agile w codziennej praktyce

  • Iteracje i rozwój ewolucyjny – organizacja pracy w podejściu zwinnym
  • Kim jest mój Klient ? – techniki definiowania potrzeb klientów zewnętrznych i wewnętrznych, personalizacja
  • Planowanie dostarczania wartości biznesowej – określanie potrzeb wymagań i dostarczanej jakości 
  • Efektywne narzędzia priorytetyzacji – organizacja pracy wspierająca „unikanie firanek”
  • Szacowanie, monitorowanie zadań Agile
  • Ryzyko w Agile

6. Narzędzia i techniki Agile w pracy zespołowej, wsparciu kreatywności, rozwiązywanie problemów, doskonalenie i budowanie synergii

  • Modele feedback
  • Techniki facylitacji jako podstawa wzrostu efektywności

7. Agile leadership – współpraca i efektywność

Wymagania

Szkolenie nie wymaga dodatkowych przygotowań.

 14 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (8)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie