Plan Szkolenia

1. Działalność, procesy, projekty - wprowadzenie

  • Działalność, projekt i proces w funkcjonowaniu organizacji - rola i charakterystyka
  • Tradycyjny model i model Agile - zalety i wady

2. Metodyki Agile, jak się różnią i kiedy powinny być używane

  • Metodyki Agile

o SCRUM
o Kanban
o Lean
o XP

  • Metodyki obejmujące całe projekty:

o DSDM
o Prince2 Agile
o SAFe

  • Zalety i wady wykorzystania różnych metodyk Agile

3. Metodyki Agile "w zarysie":

  • Zakładania
  • Wartości
  • Organizacja zespołów
  • Organizacja pracy w Agile

4. Zespoły Agile

  • Wartości Agile
  • Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi stronami, jako jedno z zasad Agile
  • Liderstwo Agile
  • Techniki i narzędzia teamworku

5. Narzędzia i techniki Agile w codziennym praktyce

  • Iteracje i ewolucyjny rozwój - organizacja pracy w podejściu Agile
  • Kto jest moim klientem? - techniki definiowania potrzeb zewnętrznych i wewnętrznych, personalizacji
  • Planowanie dostarczania wartości biznesowej - określanie potrzeb w zakresie wymagań i jakości do dostarczenia
  • Skuteczne narzędzia priorytetowania - organizacja pracy wspierająca "unikanie zasłon"
  • Szacowanie, monitorowanie zadań Agile
  • Ryzyko w Agile

6. Narzędzia i techniki Agile w teamworku, wspierające kreatywność, rozwiązywanie problemów, doskonalenie się i budowanie synergi

  • Modele feedbacku
  • Techniki prowadzenia spotkań jako podstawa zwiększania skuteczności

7. Liderstwo Agile - współpraca i efektywność

Wymagania

Szkolenie nie wymaga dodatkowej przygotowuje.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie