Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo z asertywności online lub na miejscu demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia podstawy i zaawansowane tematy asertywności.
Szkolenie z asertywności jest dostępne jako "szkolenie na żywo online" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie stacjonarne może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w Tarnów lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Tarnów.
NobleProg - lokalny dostawca usług szkoleniowych
Tarnów
Hotel Tarnovia, Kościuszki 10, Tarnów, Polska, 33-100
Sala szkoleniowa NobleProg jest usytuowana w hotelu Tarnovia przy ulicy Kościuszki 10 w Tarnowie. Dzielnica Strusina w której zlokalizowany jest hotel Tarnovia jest największą pod względem ludności dzielnicą Tarnowa. Dworzec PKP od sali szkoleniowej dzieli 500 metrów, jest to ok. 6 minut spaceru, z dworca autbousowego PKS odległość wynosi ok 350 metrów, spacerem przez ulicę Krakowską zajmie to ok. 4 minut.
Wysoce partycypacyjny kurs obejmujący indywidualne i grupowe dyskusje oraz ćwiczenia umiejętności, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności.
Publiczność
Każdy, kto chce poprawić swoje umiejętności asertywne
Cel
Celem kursu jest podniesienie pewności siebie i poprawa umiejętności uczestnika w zakresie komunikowania się ze współpracownikami i klientami w sposób pewny i asertywny.
Cele
Do końca programu uczestnicy będą
Zrozumienie i przezwyciężenie barier w byciu asertywnym
Rozpoznawanie cech zachowania u siebie i innych oraz uczenie się skutecznych strategii zarządzania nimi.
Skutecznie komunikować się z szerokim gronem osób, aby w miarę możliwości osiągnąć sytuację korzystną dla obu stron.
GoalSzkolenie będzie miało na celu weryfikację i doskonalenie kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w zakresie pracy indywidualnej, jak i pracy zespołowej, w szczególności poprzez nabycie przez uczestników takich umiejętności jak:
Budowanie efektywnego stylu komunikacji z innymi
Praktyczna analiza barier komunikacyjnych i aktywnych technik zapobiegania ich powstawaniu
Budowanie relacji w zespole wsparcia
Efektywna praca w zespole
Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół-jednostka i jednostka-zespół
Zmiana swoich postaw i zachowań na modelujące konstruktywne (np. postawa asertywna)
Metoda pracySzkolenie jest zaprojektowane jako interaktywne, gdzie uczestnicy dzielą się ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki: otwarcie nowego ćwiczenia nawyków (budowanie świadomości), mini-wykład na temat technik (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętności). Po zakończeniu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze do omawianych sesji. Podsumowaniem materiału praktycznego jest mini wykład wyjaśniający podstawy teoretyczne i fundamentalne mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają podczas pracy na sali treningowej.
Cel szkolenia:Dla wszystkich dążących do skutecznego i efektywnego radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi. Szkolenie przeznaczone dla osób chcących rozwijać swoje umiejętności w zakresie wykorzystania konfliktu w pracy zespołu, których celem jest rozwijanie umiejętności stosowania strategii, metod i technik zarządzania konfliktem.Korzyści ze szkolenia:Wykorzystanie metod i technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych, efektywne zarządzanie konfliktem, skuteczna komunikacja w sytuacjach konfliktowych, umiejętne przygotowanie analizy potrzeb stron konfliktu i sformułowanie problemu, wykorzystanie umiejętności radzenia sobie ze stresem, technik emocjonalnych i asertywnych w rozwiązywaniu tego typu konfliktów.Umiejętności nabyte podczas szkolenia:
skuteczne komunikowanie się w sytuacjach konfliktowych
identyfikacja źródeł konfliktu
analiza potrzeb stron konfliktu i formułowanie problemu
stosowanie metod i technik rozwiązywania konfliktów
stosowanie zasad asertywności i zarządzania emocjami w rozwiązywaniu konfliktów
stosowanie zasad asertywnego opierania się manipulacjom
odpowiedniego zachowania w konflikcie
wdrażanie zasad zarządzania stresem, emocjami
Metoda szkolenia:wykłady, symulacje, studia przypadków, odgrywanie ról, udzielanie uczestnikom informacji zwrotnej
Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie to podejście do życia i pracy, które ma na celu zmniejszenie stresu poprzez skuteczne zarządzanie czasem, priorytetami oraz emocjami.
Tworzenie Harmonogramu, priorytetyzacja zadań, zarządzanie emocjami, praktyki relaksacyjne, ćwiczenia oddechowe, medytacja, joga czy spacery mogą pomóc w redukcji stresu i poprawie samopoczucia, pozwalając na efektywne zarządzanie sobą w czasie. Istotne jest znalezienie równowagi między pracą a odpoczynkiem oraz stosowanie technik, które najlepiej pasują do Twojego stylu życia i pracy.
Role zespołowe zidentyfikowane przez dr Meredith Belbin są szeroko stosowane w organizacjach na całym świecie. Ten kurs poprowadzi Cię przez teorię ról zespołowych, aby pomóc Ci zidentyfikować sposoby wykorzystania swoich mocnych stron na swoją korzyść i jak najlepiej zarządzać swoimi słabościami. Kurs jest odpowiedni dla osób, które chcą nauczyć się lepiej funkcjonować w zespołach lub poprawić zarządzanie nimi. Jest również idealny dla istniejących zespołów, które wspólnie mogą zbadać sposoby bardziej efektywnej pracy w ich specyficznym środowisku.
W coraz bardziej zglobalizowanym świecie pracujemy w coraz bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami. Podstawowym przekonaniem stojącym za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale można sobie z nimi poradzić.
Assertiveness, pewność siebie, zdolność negocjacji, umiejętności interpersonalne i inne umiejętności są kluczowe we wspieraniu rozwiązywania konfliktów. W naszym codziennym życiu napotykamy wiele okazji, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) zarządzamy konfliktami. Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać zachowania i wyniki organizacyjne i osobiste.
Ten kurs oferuje połączenie teorii i koncepcji, w połączeniu z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie ich umiejętności.
Cele:
Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach
Poznanie kluczowych pojęć, czynników, teorii, typów i modeli rozwiązywania konfliktów.
Poznanie typów osobowości, stylów przywództwa wspierających umiejętności negocjacyjne
Poznanie sztuki asertywności i pewności siebie
Eksperymentowanie, doświadczanie i ćwiczenie rozwiązywania konfliktów
Ten dwudniowy kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą osiągnąć lepsze wyniki w negocjacjach z klientami, dostawcami i współpracownikami. Uczy umiejętności i taktyk stosowanych przez skutecznych negocjatorów oraz buduje pewność siebie potrzebną do odniesienia sukcesu.
Uczestnicy poznają różne style negocjacyjne i dowiedzą się, jak zmaksymalizować swoją osobistą siłę, jednocześnie chroniąc ważne relacje. Kurs jest wysoce partycypacyjny z połączeniem wykładu, dyskusji, coachingu i ćwiczeń.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (9)
Ponieważ było to 1:1, personalizacja treści.
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Doskonały trener, z przemówieniem całkowicie dostosowanym do odbiorców. Dużo treści.
Carole - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Pokazywanie jak wykorzystywać techniki negocjacji nie tylko w biznesie, ale i w życiu codziennym. Bogata merytoryka szkolenia i profesjonalne podejście trenera, który potrafił wzbudzić ciekawość.
Eryk - LKQ Polska Sp. z o. o.
dobra równowaga między teorią a praktyką
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Szkolenie - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Angażowanie, pilnowanie czasu, dbałość o zrozumienie przekazu, pozytywne nastawienie prowadzącego
Joanna Glowacka - Allegro.pl
Szkolenie - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Mogliśmyć wpracować na rzeczywistym scenariuszu, a Helena podała mi wiele praktycznych porad.
Elisa Venturini
Szkolenie - Assertiveness
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Podobal mi sie sposob przekazywania wiedzy i atmosfera
PAWEL PIETRAS
Szkolenie - Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie - jak mieć zawsze określone cele i być efektywnym w ich realizacji.
Cwiczenie z zespołem przeciwko zespołowi. To sprawiło, że uznałem negatywne zachowania w moich silnych punktach.
Jordan Ruegg
Szkolenie - Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
I generally benefited from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Szkolenie - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders