Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe na żywo z asertywności online lub na miejscu demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia podstawy i zaawansowane tematy asertywności.
Szkolenie z asertywności jest dostępne jako "szkolenie na żywo online" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie stacjonarne może być prowadzone lokalnie w siedzibie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie.
NobleProg - lokalny dostawca usług szkoleniowych
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
Wysoce partycypacyjny kurs obejmujący indywidualne i grupowe dyskusje oraz ćwiczenia umiejętności, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie swoich umiejętności.
Publiczność
Każdy, kto chce poprawić swoje umiejętności asertywne
Cel
Celem kursu jest podniesienie pewności siebie i poprawa umiejętności uczestnika w zakresie komunikowania się ze współpracownikami i klientami w sposób pewny i asertywny.
Cele
Do końca programu uczestnicy będą
Zrozumienie i przezwyciężenie barier w byciu asertywnym
Rozpoznawanie cech zachowania u siebie i innych oraz uczenie się skutecznych strategii zarządzania nimi.
Skutecznie komunikować się z szerokim gronem osób, aby w miarę możliwości osiągnąć sytuację korzystną dla obu stron.
Szkolenie będzie miało na celu weryfikację i doskonalenie kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w zakresie pracy indywidualnej, jak i pracy zespołowej, w szczególności poprzez nabycie przez uczestników takich umiejętności jak:
Budowanie efektywnego stylu komunikacji z innymi
Praktyczna analiza barier komunikacyjnych i aktywnych technik zapobiegania ich powstawaniu
Budowanie relacji w zespole wsparcia
Efektywna praca w zespole
Świadomość wzajemnego wpływu w relacji zespół-jednostka i jednostka-zespół
Zmiana swoich postaw i zachowań na modelujące konstruktywne (np. postawa asertywna)
Metoda pracy
Szkolenie jest zaprojektowane jako interaktywne, gdzie uczestnicy dzielą się ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki: otwarcie nowego ćwiczenia nawyków (budowanie świadomości), mini-wykład na temat technik (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętności). Po zakończeniu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze do omawianych sesji.
Podsumowaniem materiału praktycznego jest mini wykład wyjaśniający podstawy teoretyczne i fundamentalne mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają podczas pracy na sali treningowej.
Dla wszystkich, którzy chcą skutecznie i efektywnie radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi. Szkolenie dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności w wykorzystaniu konfliktu w pracy zespołu oraz osiągać umiejętność stosowania strategii, metod i technik zarządzania konfliktami.
Zasoby szkolenia:
Stosowanie metod i technik rozwiązywania sytuacji konfliktowych, skuteczne zarządzanie konfliktami, skuteczna komunikacja w sytuacjach konfliktowych, umiejętność przygotowania analizy potrzeb stron konfliktu i sformułowania problemu, zastosowanie umiejętności zarządzania stressem, emocjonalnością i asertywnością w rozwiązywaniu takich konfliktów.
Umiejętności zdobyte podczas szkolenia:
skuteczna komunikacja w sytuacjach konfliktowych
identyfikacja źródeł konfliktu
analiza potrzeb stron konfliktu i sformułowanie problemu
stosowanie metod i technik rozwiązywania konfliktów
zasady asertywności i zarządzania emocjami w rozwiązywaniu konfliktów
zastosowanie zasad asertywnej odporności na manipulacje
odpowiednie zachowanie w sytuacji konfliktowej
wdrożenie tych umiejętności zarządzania stressem i emocjami
Metody szkolenia:
wyklady, symulacje, studia przypadków, role gry, udzielanie zwrotki uczestnikom
Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie to podejście do życia i pracy, które ma na celu zmniejszenie stresu poprzez skuteczne zarządzanie czasem, priorytetami oraz emocjami.
Tworzenie Harmonogramu, priorytetyzacja zadań, zarządzanie emocjami, praktyki relaksacyjne, ćwiczenia oddechowe, medytacja, joga czy spacery mogą pomóc w redukcji stresu i poprawie samopoczucia, pozwalając na efektywne zarządzanie sobą w czasie. Istotne jest znalezienie równowagi między pracą a odpoczynkiem oraz stosowanie technik, które najlepiej pasują do Twojego stylu życia i pracy.
Role zespołowe zidentyfikowane przez dr Meredith Belbin są szeroko stosowane w organizacjach na całym świecie. Ten kurs poprowadzi Cię przez teorię ról zespołowych, aby pomóc Ci zidentyfikować sposoby wykorzystania swoich mocnych stron na swoją korzyść i jak najlepiej zarządzać swoimi słabościami. Kurs jest odpowiedni dla osób, które chcą nauczyć się lepiej funkcjonować w zespołach lub poprawić zarządzanie nimi. Jest również idealny dla istniejących zespołów, które wspólnie mogą zbadać sposoby bardziej efektywnej pracy w ich specyficznym środowisku.
W coraz bardziej zglobalizowanym świecie pracujemy w coraz bardziej wielokulturowych środowiskach, w których możliwe są konflikty między jednostkami i grupami. Podstawowym przekonaniem stojącym za rozwiązywaniem konfliktów jest to, że konflikty są nieuniknione, ale można sobie z nimi poradzić.
Assertiveness, pewność siebie, zdolność negocjacji, umiejętności interpersonalne i inne umiejętności są kluczowe we wspieraniu rozwiązywania konfliktów. W naszym codziennym życiu napotykamy wiele okazji, w których świadomie lub nieświadomie (z członkami rodziny, przyjaciółmi, klientami, partnerami biznesowymi) zarządzamy konfliktami. Opanowanie rozwiązywania konfliktów pomaga skutecznie rozwiązywać konflikty, a także pomaga nam lepiej komunikować się, skutecznie przekonywać, poprawiać wyniki biznesowe, a także poprawiać zachowania i wyniki organizacyjne i osobiste.
Ten kurs oferuje połączenie teorii i koncepcji, w połączeniu z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi działaniami, aby umożliwić uczestnikom dzielenie się pomysłami i rozwijanie ich umiejętności.
Cele:
Zrozumienie podstaw i niuansów konfliktów w organizacjach
Poznanie kluczowych pojęć, czynników, teorii, typów i modeli rozwiązywania konfliktów.
Poznanie typów osobowości, stylów przywództwa wspierających umiejętności negocjacyjne
Poznanie sztuki asertywności i pewności siebie
Eksperymentowanie, doświadczanie i ćwiczenie rozwiązywania konfliktów
Ten dwudniowy kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą osiągnąć lepsze wyniki w negocjacjach z klientami, dostawcami i współpracownikami. Uczy umiejętności i taktyk stosowanych przez skutecznych negocjatorów oraz buduje pewność siebie potrzebną do odniesienia sukcesu.
Uczestnicy poznają różne style negocjacyjne i dowiedzą się, jak zmaksymalizować swoją osobistą siłę, jednocześnie chroniąc ważne relacje. Kurs jest wysoce partycypacyjny z połączeniem wykładu, dyskusji, coachingu i ćwiczeń.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (9)
As it was a 1:1, the personalization of the content.
Patricia - Embraer
Szkolenie - Influencing and Avoiding Conflict
Excellent trainer, with the speech completely tailorerd to the audience. A lot of content.
Carole - Axway
Szkolenie - Communicating and Influencing For Team Members
Pokazywanie jak wykorzystywać techniki negocjacji nie tylko w biznesie, ale i w życiu codziennym. Bogata merytoryka szkolenia i profesjonalne podejście trenera, który potrafił wzbudzić ciekawość.
Eryk - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Negotiation Skills
good balance between theories and practices
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Szkolenie - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Angażowanie, pilnowanie czasu, dbałość o zrozumienie przekazu, pozytywne nastawienie prowadzącego
Joanna Glowacka - Allegro.pl
Szkolenie - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.
Elisa Venturini
Szkolenie - Assertiveness
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Podobal mi sie sposob przekazywania wiedzy i atmosfera
PAWEL PIETRAS
Szkolenie - Bezstresowe zarządzanie sobą w czasie - jak mieć zawsze określone cele i być efektywnym w ich realizacji.
The team vs. team exercise. It made me cognizant of the negative behaviours of my strong areas.
Jordan Ruegg
Szkolenie - Building an Effective Team with Belbin Team Roles
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Szkolenie - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders