Plan Szkolenia

1. Planowanie i pomiar wydajności w organizacji - wprowadzenie:

  • KPI w strategii
  • KPI w procesach
  • KPI w projektach

2. Efektywność strategiczna organizacji i&nbsppowiązania z&nbspprojektami - pomiar efektywności na podstawie

  • Strategiczna Karta Wyników (Zrównoważona Karta Wyników) ipodejście Hoshin Kanri (Lean zarządzanie):

- Perspektywa finansowa - Perspektywa klienta - Perspektywa procesu -Perspektywa rozwoju

  • OKR - Cele i kluczowe wyniki

3. Efektywność operacji BAU - "Business jak&nbspzwykle" i powiązanie z projektami

  • Cele procesowe i wskaźniki wydajności dla wybranych procesów organizacji
  • Optymalizacja KPI i KSF (Critical Success Factor) w czasie - dlaczego warto skupić się na jednym wskaźniku, a nie na 20 jednocześnie?
  • Dane i systemy - podstawa zarządzania KPI w&nbsporganizacji

4. Efektywność w&nbsprozwoju organizacji - projekty strategiczne i KPIS:

  • Cele procesów i wskaźniki efektywności projektów worganizacji - matryca decyzyjna
  • Optymalizacja KPI i KSF (Critical Success Factor) w&nbspprojektach

5. Ustalenie KPI nie wystarczy - system monitorowania i kaskadowanie celów w projektach

  • Wskaźniki KPI dotyczące organizacji - myślenie typu "Catchball
  • Wskaźniki strategiczne i operacyjne
  • Plany wdrożenia KPI
  • Systemy wspierające i dane
  • Monitorowanie i weryfikacja KPI w odniesieniu do danych

6. Podsumowanie warsztatu w formule START, STOP, KONTYNUUJ

Wymagania

Szkolenie nie wymaga dodatkowego przygotowania.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie