Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
1. Planowanie i mierzenie efektywności w organizacji –
wprowadzenie:
- KPI w strategii
- KPI w procesach
- KPI w projektach
2. Efektywność strategiczna organizacji i powiązania z
projektami – mierzenie efektywności w oparciu o
- Strategiczną Kartę Wyników (Balanced Score Card) i podejście Hoshin Kanri (Lean management):
o Perspektywa finansowa
o Perspektywa klienta
o Perspektywa procesów
o Perspektywa rozwoju
- OKR – Objectives and Key Results
3. Efektywność w działalności operacyjnej BAU – „Business as
usual” i powiązanie z projektami
- Cele procesów i wskaźniki efektywności dla wybranych procesów organizacji
- Optymalizacja KPI i KSF (Critical Success Factor) w czasie– dlaczego warto się skupić na jednym i jakim wskaźniku, a nie 20 na raz
- Dane i systemy – podstawa do zarządzania KPI w organizacji
4. Efektywność w rozwoju organizacji – projekty strategiczne i
KPI:
- Cele procesów i wskaźniki efektywności projektów w organizacji – macierz decyzyjna
- Optymalizacja KPI i KSF (Critical Success Factor) w projektach
5. Ustalenie KPI to nie wszystko – system monitorowania i
kaskadowanie celów w projektach
- KPI o organizacji – „Catchball” thinking
- Wskaźniki strategiczne i operacyjne
- Plany realizacji KPI
- Systemy i dane wspierające
- Monitorowanie KPI i weryfikacja na podstawie danych
6. Podsumowanie warsztatu w formule START, STOP,
KONTYNUJEMY
Wymagania
Szkolenie nie wymaga dodatkowych przygotowań.
14 godzin
Opinie uczestników (1)
Merytoryka i sposób prowadzenia zajęć