Plan Szkolenia
1. Planowanie i mierzenie efektywności w organizacji –
wprowadzenie:
- KPI w strategii
- KPI w procesach
- KPI w projektach
2. Efektywność strategiczna organizacji i powiązania z
projektami – mierzenie efektywności w oparciu o
- Strategiczną Kartę Wyników (Balanced Score Card) i podejście Hoshin Kanri (Lean management):
o Perspektywa finansowa
o Perspektywa klienta
o Perspektywa procesów
o Perspektywa rozwoju
- OKR – Objectives and Key Results
3. Efektywność w działalności operacyjnej BAU – „Business as
usual” i powiązanie z projektami
- Cele procesów i wskaźniki efektywności dla wybranych procesów organizacji
- Optymalizacja KPI i KSF (Critical Success Factor) w czasie– dlaczego warto się skupić na jednym i jakim wskaźniku, a nie 20 na raz
- Dane i systemy – podstawa do zarządzania KPI w organizacji
4. Efektywność w rozwoju organizacji – projekty strategiczne i
KPI:
- Cele procesów i wskaźniki efektywności projektów w organizacji – macierz decyzyjna
- Optymalizacja KPI i KSF (Critical Success Factor) w projektach
5. Ustalenie KPI to nie wszystko – system monitorowania i
kaskadowanie celów w projektach
- KPI o organizacji – „Catchball” thinking
- Wskaźniki strategiczne i operacyjne
- Plany realizacji KPI
- Systemy i dane wspierające
- Monitorowanie KPI i weryfikacja na podstawie danych
6. Podsumowanie warsztatu w formule START, STOP,
KONTYNUJEMY
Wymagania
Szkolenie nie wymaga dodatkowych przygotowań.
Opinie uczestników (2)
Jak jest dużo treści, bardzo podobały mi się ćwiczenia praktyczne.
Sarah - metafinanz Informationssysteme GmbH
Szkolenie - PMP - Exam Preparation Training Course
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Merytoryka i sposób prowadzenia zajęć