Plan Szkolenia
Przegląd ITIL 4®
- Wprowadzenie do ITIL 4
- Główne koncepcje ITIL 4
Ramka ITIL 4
- Cztery wymiary usług IT
- System wartości usług ITIL 4
Kierownicze zasady ITIL 4
- Skoncentruj się na wartości
- Zacznij tam, gdzie jesteś
- Iteracyjny postęp dzięki informacjom zwrotnym
- Współpracuj i promuj widoczność
- Myśl i pracuj holistycznie
- Zachowaj prostotę i praktyczność
- Optymalizacja i automatyzacja
System wartości usług ITIL
- Governance
- Łańcuch wartości usług
- Ciągłe doskonalenie
Kluczowe praktyki ITIL
- Ciągłe doskonalenie
- Poziom usług IT
- Kontrola zmian
- Incydent IT
- Zgłoszenie serwisowe IT
- Service Desk
- Problem IT
Inne praktyki ITIL i przygotowanie do egzaminu
- Praktyki ogólne IT
- Praktyki usług IT
- Praktyki techniczne IT
ITIL 4 training course on this website are offered by NobleProg Polska sp. z o.o. - ATO by AXELOS Limited. ITIL 4 is a registered trademark of AXELOS Limited. All rights reserved.
Wymagania
NA
Opinie uczestników (7)
Instruktor pozytywnej energii i doświadczenia
Maciej Fajer - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
**Ćwiczenia i komunikacja**## Course Outline### Course Introduction- Course Overview + Objectives + Importance of Exercises and Communication- Expectations and Assessment + Participation + Assignments + Final Project### Module 1: Fundamentals of Communication- Understanding Effective Communication + Key Concepts + Barriers to Communication- Verbal Communication Skills + Active Listening + Speaking Clearly- Non-Verbal Communication + Body Language + Gestures and Facial Expressions### Module 2: Written Communication- Writing Effective Emails + Structure and Tone + Common Pitfalls- Crafting Professional Reports + Organization and Clarity + Data Presentation- Business Writing Techniques + Concise Language + Audience Awareness### Module 3: Interpersonal Communication- Building Relationships + Trust and Rapport + Empathy and Understanding- Conflict Resolution + Identifying Conflicts + Mediation Techniques- Team Collaboration + Roles and Responsibilities + Effective Teamwork### Module 4: Digital Communication- Social Media Etiquette + Professional Online Presence + Engaging with Audiences- Virtual Meetings and Webinars + Best Practices + Technical Considerations- Collaborative Tools + Project Management Software + Communication Platforms### Module 5: Exercises for Enhancing Communication Skills- Role-Playing Scenarios + Customer Service + Negotiations- Public Speaking Exercises + Speech Preparation + Delivery Techniques- Group Discussions + Facilitation Skills + Active Participation### Module 6: Advanced Communication Techniques- Persuasive Communication + Influencing Others + Building Credibility- Cross-Cultural Communication + Cultural Sensitivity + Adaptation Strategies- Crisis Communication + Planning and Preparation + Effective Response### Course Conclusion- Review of Key Concepts- Final Project Presentation- Course Evaluation and Feedback### Additional Resources- Recommended Reading- Online Courses and Workshops- Professional Development Opportunities### Contact Information- Instructor Details + Name + Email + Office Hours- Technical Support + Contact Information + Troubleshooting Tips
Aneta Mikos Augustynowicz - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Szczegóły wyjaśnienia nowych zwrotów
Kamil - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Suchary były całkiem zabawne, interakcja z ludźmi i bardzo dobre przekazywanie wiedzy.
Michal Szuba - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Wiedza oparta na doswiadczeniu
Edyta Biszczak - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Przykłady praktyczne
Natalia C - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Interakcje z trenerem oraz przykłady podane przez trenera na omówione tematy
Adrianna Dziuba - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję