Plan Szkolenia
ITIL 4 - PRZEGLĄD
- Wprowadzenie do ITIL®
- Kluczowe pojęcia ITIL®
- RAMY ITIL
- Cztery wymiary zarządzania usługami
- System wartości usług ITIL
ZASADY PRZEWODNIE ITIL®
- Skoncentruj się na wartości
- Zacznij tam, gdzie jesteś
- Postępuj iteracyjnie dzięki informacjom zwrotnym
- Współpracuj i promuj widoczność
- Myśl i pracuj holistycznie
- Zachowaj prostotę i praktyczność
- Optymalizuj i automatyzuj
SYSTEM WARTOŚCI SERWISOWYCH ITIL®
- Zarządzanie
- Łańcuch wartości usług
- Ciągłe doskonalenie
KLUCZOWE PRAKTYKI ITIL®
- Ciągłe doskonalenie
- Zarządzanie poziomem usług
- Kontrola zmian
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
- Biuro obsługi
- Zarządzanie problemami
INNE PRAKTYKI ITIL I PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINU
- Ogólne praktyki zarządzania
- Praktyki zarządzania usługami
- Praktyki zarządzania technicznego
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem towarowym AXELOS Limited, używane za zgodą AXELOS Limited. Logo SwirlTM jest znakiem towarowym firmy AXELOS Limited, używany za zgodą AXELOS Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wymagania
NA
Opinie uczestników (7)
Pytanie egzaminacyjne, otwarta dyskusja nad przykładami z codziennej działalności,
Kamila - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Muszę przyznać, że było to jedno z najlepszych szkoleń, w jakich kiedykolwiek uczestniczyłem. Często widzę, że firmy wybierają praktyków do prowadzenia szkoleń zapominając, że osoba powinna nie tylko znać temat, ale przede wszystkim być dobrym nauczycielem. W przypadku Bartłomieja można było powiedzieć, że ma duże doświadczenie w temacie i wie, jak uczyć i przekazywać wiedzę i doświadczenie. Czyni to z Bartłomieja naprawdę świetnego trenera. Za to należy mu się uznanie. Podobało mi się, że Bartłomiej poświęcił czas na początku, aby nas poznać i zrozumieć poziom wiedzy w grupie, aby lepiej zaspokoić potrzeby grupy. Ponadto szkolenie było bardzo dobrze zorganizowane, tempo było świetne, liczba przerw idealna. Wszystkie te rzeczy przyczyniły się do ogólnego poczucia, że nawet jeśli było dużo wiedzy, nie było to przytłaczające i łatwe do naśladowania. Chciałbym osobiście podziękować Bartkowi za ciężką pracę, którą wykonaliśmy i za dołożenie starań, aby to szkolenie było wydajne i skuteczne.
Karolina - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Trener był niesamowity. Poświęcił czas na wyjaśnienie wszystkich tematów, które były dla nas nieco zagmatwane, ponieważ w naszej firmie procedury nie do końca odpowiadały standardom ITIL.
Diego Sesoldi - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
przeglądanie pytań w celu sprawdzenia, czy zrozumieliśmy materiał; przykłady udostępnione przez trenera; korzystanie z MIRO
Patrycja - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Szkolenie było prowadzone przez Bartka w taki sposób, że nie nudziłem się i mogłem aktywnie słuchać. Podoba mi się to, że byliśmy zaangażowani w rozmowę i trzymaliśmy się kamery. Dobrze, że są regularne przerwy, bo inaczej moglibyśmy stracić koncentrację. Ćwiczenia praktyczne były naprawdę dobre, może pierwsze mogłoby być trochę trudniejsze:). Ogólnie było to świetne szkolenie i dziękuję!
Alina - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
energia trenera!
Hector Goycolea - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Trener był bardzo otwarty, zawsze podawał przykłady z prawdziwych wydarzeń i utrzymywał interaktywność szkolenia, zadając nam pytania i dając nam ćwiczenia
Daiana - Siemens S.R.L.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję