Plan Szkolenia
ITIL 4 - PRZEGLĄD
- Wprowadzenie do ITIL®
- Kluczowe pojęcia ITIL®
RAMY ITIL
- Cztery wymiary zarządzania usługami
- System wartości usług ITIL
ZASADY PRZEWODNIE ITIL®
- Skoncentruj się na wartości
- Zacznij tam, gdzie jesteś
- Postępuj iteracyjnie dzięki informacjom zwrotnym
- Współpracuj i promuj widoczność
- Myśl i pracuj holistycznie
- Zachowaj prostotę i praktyczność
- Optymalizuj i automatyzuj
SYSTEM WARTOŚCI SERWISOWYCH ITIL®
- Zarządzanie
- Łańcuch wartości usług
- Ciągłe doskonalenie
KLUCZOWE PRAKTYKI ITIL®
- Ciągłe doskonalenie
- Zarządzanie poziomem usług
- Kontrola zmian
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
- Biuro obsługi
- Zarządzanie problemami
INNE PRAKTYKI ITIL I PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINU
- Ogólne praktyki zarządzania
- Praktyki zarządzania usługami
- Praktyki zarządzania technicznego
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem towarowym AXELOS Limited, używane za zgodą AXELOS Limited. Logo SwirlTM jest znakiem towarowym firmy AXELOS Limited, używany za zgodą AXELOS Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wymagania
NA
Opinie uczestników (7)
Wzmianki o tych małych kawałkach informacji z prawdziwych historii, które bezpośrednio wiązały się z tematami kursu, pomogły mi lepiej zrozumieć te koncepty.
Andrei Codrea
Szkolenie - ITIL® Foundation V4
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
jest bardzo wykwalifikowany i miał odpowiedzi na wszystkie pytania.
Andrian Anisoi
Szkolenie - ITIL® Foundation V4
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Naprawdę podobał mi się ten kurs; struktura była bardzo jasna, a przykłady były doskonałe — pomogły mi lepiej zrozumieć pewne terminy i procedury
Bianca Silaghi
Szkolenie - ITIL® Foundation V4
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Jak trener wyjaśniał każdy temat, przykłady, które podawał, oraz jak wchodził z nami w interakcję.
Paula-Maria Chirica
Szkolenie - ITIL® Foundation V4
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Trener pozytywna energia i doświadczenie
Maciej Fajer - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Ćwiczenia i komunikacja
Aneta Mikos Augustynowicz - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Szczegóły w wyjaśnieniu nowych fraz
Kamil - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Szkolenie - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję