
Kursy szkoleniowe ITIL® demonstrują poprzez interaktywne praktyczne ćwiczenia, jak zarządzać usługami IT, aby dostarczać klientom lepszą wartość. Szkolenia ITIL® na tej stronie są oferowane przez NobleProg Polska Sp. z oo - ATO by AXELOS Limited. ITIL® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy AXELOS Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Machine Translated
Opinie uczestników
całe szkolenie
Anna Jaczkowska
Szkolenie: Introduction to Enterprise Architectures
elastyczność w prowadzeniu szkolenia (omawianie dodatkowych kwestii i tematów) oraz praca na przykładach z naszej firmy (bardzo dobra podstawa bo budowania procesów)
Piotr Walczak
Szkolenie: Introduction to Enterprise Architectures
Forma prezentacji.
Adrian Winkowski
Szkolenie: Introduction to Enterprise Architectures
Przyjazna atmosfera, wiedza poparta przykładami !!
Asseco Data Systems S.A.
Szkolenie: IREB CPRE Foundation - przygotowanie do egzaminu
ogolnie przekazanie warsztatu
adam banasik - Centrum Innowacji ProLearning
Szkolenie: Architectural Patterns
Odniesienia do rzeczywistych przypadków z pracy trenera z klientem. Dobrze dobrane przykłady ćwiczeń (np. paczkomat InPost).
Karolina Drosik, Icotera sp. z o.o.
Szkolenie: IREB CPRE Foundation - przygotowanie do egzaminu
Przykłady praktyczne
Karolina Drosik, Icotera sp. z o.o.
Szkolenie: IREB CPRE Foundation - przygotowanie do egzaminu
Plany szkoleń z technologii ITIL
Na szkoleniu ITIL 4® Foundation poznasz:
- Holistyczne podejście do ułatwiania współtworzenia wartości z klientami i innymi interesariuszami w postaci produktów i usług
- Zasady przewodnie ITIL 4®
- Cztery wymiary zarządzania usługami
- Kluczowe koncepcje Lean, Agile, DevOps i dlaczego są one ważne dla dostarczania wartości biznesowej
- W jaki sposób praktyki ITIL® opisane w ITIL 4® utrzymają wartość i znaczenie zapewniane przez obecne procesy ITIL® , jednocześnie rozszerzając się w celu integracji z różnymi obszarami zarządzania usługami i IT, od popytu do wartości.
Dla kogo jest szkolenie ITIL 4® Foundation:
ITIL 4® Foundation jest odpowiedni dla osób, które potrzebują podstawowej wiedzy na temat struktury ITIL® i tego, jak można ją wykorzystać do poprawy jakości zarządzania usługami IT w organizacji. Certyfikacja dotyczy również specjalistów IT, którzy pracują w organizacji, która przyjęła ITIL® , a zatem muszą być świadomi i wnosić swój wkład w ogólny program doskonalenia usług.
Egzamin jest obowiązkowy. Zawiera test jednokrotnego wyboru składający się z 40 pytań.
Czas trwania egzaminu: 75 minut (dodatkowe 15 minut dla kandydatów z języka obcego do ITIL® )
Do zdania egzaminu niezbędne jest uzyskanie minimum 26 punktów z 40.
Last Updated: